TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
dinsdag 2 oktober 2012 om 22:32
quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 22:24:
Dat is inderdaad raar. Want daarvoor moest je ook poepen maar kwam er een kind.
Vriendin van me is verkeerd gehecht. Is daarna nog 3x eraan geopereerdIk heb gewoon twee vriendinnen (gehad) waarbij niet meer helemaal duidelijk was hoe ze weer in elkaar moesten. Ze hebben allebei hersteloperaties aangeboden gekregen. Maar de ene vriendin heeft het niet gedaan. Geen arts mocht nog aan haar doos komen.
Dat is inderdaad raar. Want daarvoor moest je ook poepen maar kwam er een kind.
Vriendin van me is verkeerd gehecht. Is daarna nog 3x eraan geopereerdIk heb gewoon twee vriendinnen (gehad) waarbij niet meer helemaal duidelijk was hoe ze weer in elkaar moesten. Ze hebben allebei hersteloperaties aangeboden gekregen. Maar de ene vriendin heeft het niet gedaan. Geen arts mocht nog aan haar doos komen.
dinsdag 2 oktober 2012 om 22:38
dinsdag 2 oktober 2012 om 22:40
quote:Yvonne77 schreef op 02 oktober 2012 @ 22:38:
Deels doordat ik veelminder kon bewegen door de ME/CVS, deels hormonaal en vooral door medicijngebruik. Bij elk nieuw AD kwam ik 5/10/20 en de laatste keer 30 kilo aan Voor ik ziek werd woog ik 73 kilo en had maat 42-44. Nu weeg ik 130 kilo (denk ik) en heb maat 54-56 en ik vind het vreselijk.Getverdegetver! Da's echt kl*te zeg....
Deels doordat ik veelminder kon bewegen door de ME/CVS, deels hormonaal en vooral door medicijngebruik. Bij elk nieuw AD kwam ik 5/10/20 en de laatste keer 30 kilo aan Voor ik ziek werd woog ik 73 kilo en had maat 42-44. Nu weeg ik 130 kilo (denk ik) en heb maat 54-56 en ik vind het vreselijk.Getverdegetver! Da's echt kl*te zeg....
dinsdag 2 oktober 2012 om 22:47
quote:apatura schreef op 02 oktober 2012 @ 22:43:
Nog net op tijd voor een voor Yv
*maakt nestje voor zichzelf in n verhuisdoos*
Truste en tot in t nieuwe clubhuis
(Gaan we nog herfspicknicken met gluhwijn en wafels?)Ja, wel herfstpicknicken maar nee geen gluhwijn, want dan zijn Suus en ik wel zo'n beetje zwanger. En nee geen wafels want daar zitten gluten in.
Nog net op tijd voor een voor Yv
*maakt nestje voor zichzelf in n verhuisdoos*
Truste en tot in t nieuwe clubhuis
(Gaan we nog herfspicknicken met gluhwijn en wafels?)Ja, wel herfstpicknicken maar nee geen gluhwijn, want dan zijn Suus en ik wel zo'n beetje zwanger. En nee geen wafels want daar zitten gluten in.
dinsdag 2 oktober 2012 om 22:56
quote:apatura schreef op 02 oktober 2012 @ 22:50:
Waar kan je meel krijgen zonder gluten? Heeft een goeie bakker dat? En mag je wel melk / room?
Dan maak ik voor jou wafels zonder gluten. Of ik nou 1 of 2 beslagjes maak maakt me echt niet uit.
Wat ben je toch een schatje! Maar doe geen moeite hoor. Veel supermarkten verkopen glutenvrije wafels en daarvan heb ik geleerd dat ze niet te vreten zijn.
De structuur van glutenvrije producten is gewoon anders.. De enige uitzondering zijn glutenvrije brownies uit te supermarkt. Die zijn wel lekker.
Ik breng gewoon mijn eigen glutenvrije snacks mee. Komt goed.
Melk e.d. mag ik tegenwoordig gelukkig weer. (Het eerste jaar niet).
Waar kan je meel krijgen zonder gluten? Heeft een goeie bakker dat? En mag je wel melk / room?
Dan maak ik voor jou wafels zonder gluten. Of ik nou 1 of 2 beslagjes maak maakt me echt niet uit.
Wat ben je toch een schatje! Maar doe geen moeite hoor. Veel supermarkten verkopen glutenvrije wafels en daarvan heb ik geleerd dat ze niet te vreten zijn.
De structuur van glutenvrije producten is gewoon anders.. De enige uitzondering zijn glutenvrije brownies uit te supermarkt. Die zijn wel lekker.
Ik breng gewoon mijn eigen glutenvrije snacks mee. Komt goed.
Melk e.d. mag ik tegenwoordig gelukkig weer. (Het eerste jaar niet).