bewegende dekbedden.

03-10-2012 10:33 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las hier iets over dekbedden die altijd uit de hoezen glijden...oplossingen zat veiligheid spelden /klittenband enz.

Zelf naai ik als ik nieuwe dekbed hoezen koop de onderkant aan de twee buitenkanten een stuk dicht zodat de hoeken van je dekbed daar in vallen..Er ontstaat een soort tunneltje...vroeger kon je zulke hoezen gewoon kopen maar ik vind ze nergens meer.[Helaas]
Ik heb dat soort overtrekken nog vaak zat hoor. Bij v en d hebben ze die bv.
ik gebruik haarelastiekjes, om elke punt 1. Nooit meer dat probleem gehad en doodeenvoudig!
life ain't a perfect story, write it while you live it
En bij de Hema
Ik dacht dat dit topic zou gaan over maden...
Bij de Ikea hebben de hoezen dichte hoeken en bij het 'tunneltje' knoopjes, zodat het dekbed er niet uit gaat...
quote:truffelmaffia schreef op 03 oktober 2012 @ 10:36:

Ik dacht dat dit topic zou gaan over maden...

Ik dacht meteen aan seks

Sorry TO, verder geen nuttig advies.
Ook bij de ikea zijn ze nog gewoon te krijgen. Ik heb meer hoezen met dan zonder.
?? Nog nooit een probleem mee gehad. Als je gewoon goed passende overtrekken koopt, en de onderkant vastmaakt tussen het bed en matras, valt er toch niets te schuiven?

En idd, bij hoezen zonder instopstrook zijn de hoeken al dichtgenaaid... die zijn ook gewoon te koop!
Moet je dat wel lekker vinden slapen Schnitzel. Ik doe dat nooit omdat het zo opgesloten voelt.
En hoe houd je de dekbedden vast aan je bed? Ik heb verschillende hoezen zonder instopstrook, en die blijven niet vastliggen om het matras. Dan ligt het dekbed helemaal los 's ochtends. Zeer irritant.

Enige optie is er zelf een instopstrook aan naaien?
Ozo.
quote:nellaaa schreef op 03 oktober 2012 @ 10:41:

Moet je dat wel lekker vinden slapen Schnitzel. Ik doe dat nooit omdat het zo opgesloten voelt.

Ja dat bedacht ik me ook net, daarom heb ik mijn post ge-edit

Je kunt ook hoezen kopen zonder instopstrook, maar die zijn daarop gemaakt en daar valt je dekbed toch ook niet uit?

Degenen die vanonder helemaal open zijn, zijn bedoeld om in te stoppen.

Ik heb iig beide varianten, en het probleem komt me niet bekend voor.
Ik dacht dat het over bedpartner zou gaan die zich omdraaien en het hele dekbed meenemen.
Ik doe dat ook nooit Schnitzel, ik wil het dekbed om me heen hebben. Dat ik er half op lig zegmaar.

Ik dacht dat dit topic zou gaan over maden...Dat dacht ik ook, en vroeg me af wie dit broodje aap verhaal weer nieuw leven in had geblazen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik koop mijn hoezen gewoon zo.. Bij de Hema
Internagelaktisch
Idd bij ikea, die hebben drukknoopjes onderaan de hoes.

Ik kan ook niet slapen als het dekbed is ingestopt bij het voeteneind. Zo opgesloten.

Ik dacht dat dit topic zou gaan over maden...ik dacht ff over geesten
Ik heb van mijn moeder twee dekbedden gekregen zonder instopstrook, en die zitten nu dus in de zak van Max.

Voor mij moet er een instopstrook aan zitten, en die gaat strak onder het matras
Bij een boxspring valt er ook weinig in te stoppen. En idd, ik vind dat ook erg opgesloten en warm.

Maar ik zie altijd pas de onderkant als het ovetrek uit de verpakking komt! Ook bij de Ikea hebben ze niet allemaal knoopjes, ik heb er een met strikjes. Maar boeit me ook niet zo, bij mij glijdt ie nooit weg.
Ik heb overtrekken met een rits aan de onderkant!

De deken kan er dan niet meer uit, de rits blijft goed dicht..

Ideaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven