3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
even iets van mij afschrijven.

een vriendin/oud-collega is maandag overleden. Ziek maar toch vrij onverwacht. En gister zou ze trouwen.... Ik ben zo van slag, waarom is het leven soms zo hard!
a docter a day keeps the apple away
Wat heftig Marmot!

Niet gek dat je van slag bent.. Afschuwelijk.

Het leven is onbegrijpelijk hard.

Wil je er meer over kwijt?
Mar
Dank je appel en bankje

Het is zo onwerkelijk, het had gister haar dag moeten zijn. Haar droom had gister moeten uitkomen en zo kon er niet meer zijn....

Ik heb er al 2 jaar niet meer gezien (ze woont in het buitenland). Ik zal haar nooit vergeten!

Weet je wat het stomme is, ik erger mij nu aan mensen die zeuren om kleine zinloze dingen....
Mar Zeker niet raar dat je van slag bent..
Had je nog wel een goed contact met haar Marmot?

Echt heel erg, daar zijn geen verzachtende woorden voor...
Ik spraak haar nog regelmatig via mail/fb

Bedankt voor de lieve woorden!
Mal wat een drama zeg.
Jeetje Marm, wat akelig.

En dat ze ook nog zou trouwen. Wat vreselijk naar ook voor degene met wie ze zou trouwen.

Wordt zij in het buitenland of in Nederland begraven?

Sterkte hoor. Wat erg dat het zo ver weg voor jou is.

Mar, gaat het alweer een beetje beter met je?
Appel, wat is appelhondje toch een schatje, ik smelt telkens als ik weer een foto van hem zie
Ik was overigens een week rookvrij en vandaag heel stom toch een pakje sigaretten gekocht en er 2 opgestoken

Ik leer het ook nooit...
Zjeen, ze is in t buitenland gecremeerd.

Vil, het gaat wel weer, al hoewel het erg onwerkelijk blijft....

Foei voor het roken!
erg hoor marmul, dat onwerkelijke gevoel zal nog wel even blijven vrees ik...

kleine terugval als in 2 peuken is toch geen ramp vilma? beter 2 dan het hele pakje in een uur... je doet het goed hoor, ik zou het niet kunnen...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Hoi
AR
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Moon en AR

Nou, Moon, ik heb dat pakje leeg gerookt want anders zonde van het geld en nu weer bezig met stoppen, alweer dag 2.

Morgenavond waarschijnlijk wat drinken met een ROKENDE vriendin, als dat maar goed gaat.
voordeel is dat je bijna nergens meer binnen mag roken... dus die rokende vriendin buiten moet gaan staan en jij heeeeeeeeerlijk in de warmte kan blijven... wat een voordeel van dat stoppen!
hahaha, dat dan weer wel, maar ik denk dat ik dan mee ga naar buiten, zo stom om in mijn eentje aan dat tafeltje te blijven
ik heb trouwens weer gordijnen geerfd.... elke x als er iemand dood gaat... krijg ik de gordijnen?!? Zouden mensen denken dat ik in een huis van enkel glas woon?
Gecondoleerd Moon.

Tja gordijnen is wel een mooie lap stof, kun je mooie burka's van naaien.
Heuj!
thnx, is al weer 2 weken terug hoor... Laatste opa... ik voel me nu toch echt oud... geen grootouders meer... en aan de andere kant moet ik er steeds aan denken om in een sollicitatiebrief of dergelijke geen ''meisje'' neer te zetten maar vrouw... ik voel me nog geen vrouw!... nee nog steeds niet ...

burka's... tjah... ik vind ze zo zichtbelemmerend...

ik stuiter een beetje... te onrustig gewoon mn lappen negeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven