Nintendo Wii
woensdag 23 april 2008 om 16:25
donderdag 24 april 2008 om 10:12
quote:itsme26 schreef op 24 april 2008 @ 09:31:
echt steph das wel gek, tegen jezelf tennissen
dames en heer, nog een nachtje slapen en dan komt ie uit de wii fit het zal mij benieuwen
Nu heet ik wel anders op de Wii. Alleen tenissen tegen mijn nick dat was heel vreemd/toevallig.
De Wii woordenchoach lijkt mij ook leuk
echt steph das wel gek, tegen jezelf tennissen
dames en heer, nog een nachtje slapen en dan komt ie uit de wii fit het zal mij benieuwen
Nu heet ik wel anders op de Wii. Alleen tenissen tegen mijn nick dat was heel vreemd/toevallig.
De Wii woordenchoach lijkt mij ook leuk

donderdag 24 april 2008 om 21:29
donderdag 24 april 2008 om 21:53
quote:kaetje schreef op 24 april 2008 @ 21:29:
Komt de wii fit morgen al??? Ik dacht zaterdag. Of zou dat liggen aan de winkel waar wij hem gereserveerd hebben? Toch maar ff checken morgen. We gaan wel in ondertrouw en daarna lekker naar de sauna maar dat zal mij er toch niet van weerhouden om dat spel op te halen ik ben jarig maar ik ga er ook gewoon op wachten tussen de bedrijven door
Komt de wii fit morgen al??? Ik dacht zaterdag. Of zou dat liggen aan de winkel waar wij hem gereserveerd hebben? Toch maar ff checken morgen. We gaan wel in ondertrouw en daarna lekker naar de sauna maar dat zal mij er toch niet van weerhouden om dat spel op te halen ik ben jarig maar ik ga er ook gewoon op wachten tussen de bedrijven door
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

vrijdag 25 april 2008 om 22:50
Ik heb m ook. Vriend staat er nu op. Er zitten hele leuke dingen bij. Ook moeilijke, zware dingetjes, bijvoorbeeld buikspieroefeningen.
en as we speak heeft vriend het opdrukken al na 1 1/2 keer opgegeven, haha! En zijn trainster maar zeuren; "ben je er nog?" hahahaaaaaa! Dat wordt trainen
Wij hadden hem gister ook kunnen hebben hoorden we vandaag. Hij was gister al te koop bij de plaatselijke intertoys.
en as we speak heeft vriend het opdrukken al na 1 1/2 keer opgegeven, haha! En zijn trainster maar zeuren; "ben je er nog?" hahahaaaaaa! Dat wordt trainen
Wij hadden hem gister ook kunnen hebben hoorden we vandaag. Hij was gister al te koop bij de plaatselijke intertoys.

zaterdag 26 april 2008 om 13:07
zaterdag 26 april 2008 om 13:48
zaterdag 26 april 2008 om 15:31
quote:happygirl2 schreef op 26 april 2008 @ 13:48:
Ik kon het niet laten en heb de Wii fit gehaald, en hij is erg leuk!
In mijn eentje had ik er veel lol mee. Vooral als je ballen probeert te koppen en je krijgt een voetbalschoen naar je hoofd. Je voelt het nog net niet. Ook het snowboarden is leuk.Dat zit er standaar allemaal bij?
Ik kon het niet laten en heb de Wii fit gehaald, en hij is erg leuk!
In mijn eentje had ik er veel lol mee. Vooral als je ballen probeert te koppen en je krijgt een voetbalschoen naar je hoofd. Je voelt het nog net niet. Ook het snowboarden is leuk.Dat zit er standaar allemaal bij?
zaterdag 26 april 2008 om 20:48
Misschien een stomme vraag over Wii-fit, maar maakt dat bord waar je op staat contact met die sensor bar op de tv? Ik heb namelijk mijn bank recht voor de tv staan met een salontafel ertussen. Hiertussen is niet echt lekker de ruimte om te bewegen. Achter de bank heb ik wel ruimte. Heb geen zin om de telkens de woonkamer te verbouwen als ik wii-fit wil doen.