Nintendo Wii

23-12-2007 14:58 430 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeaaah.. :cheer2:

Ondanks de enorme schaarste in Nederland: Ik heb gister een Nintendo Wii bemachtigd.

Nu heb ik Nintendo sports, play en Zelda als spelletjes en ben ik gister het gevecht aangegaan met boksen.

Zou je ervan afvallen?! ;-)
Dat word maandag ergens melden dus, op de wachtlijst zetten.

Bij Bol hebben we hem geanuleerd.
Ik heb hem ook, iemand heeft hem voor me meegenomen uit Duitsland, pallets vol hebben ze daar. Waar zou het toch aan liggen dat je hier in NL voor alles wat WII betreft op de wachtlijst moet? Het is echt een onwijs leuk spel, ben helemaal blij. Enige nadeel dat hij in het engels is(voor mijn kinderen dan is dat vervelend)
Is het veel werk om dat ding te instaleren?
Yeaahh, ik krijg hem morgen :cheer2: . Heb me bij Intertoys op de lijst laten zetten. Morgen krijgen ze de Wii fit volop binnen. Duss, als ik een tijdje weg ben weten jullie wat ik aan het doen ben.
Weet iemand of er nog ergens een Wii in de aanbieding is?

ik wil graag de wii fit maar zal eerst een wii moeten kopen.

let me know!
nee hoor steph hij is zo geinstalleerd, zijn maar paar handelingen. Ik heb trouwens best wel spierpijn ervan, vooral in mijn bovenbenen, maar het is wel superleuk.

flashy hij is waarschijnlijk nergens in de aanbieding en ik weet niet zeker of hij al overal zo te verkrijgen is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gaaf toch Itsme, dan werkt het iig.

Flashy, die is nog lang niet in de aanbieding of je moet op eBay kijken. Lijkt me alleen niet zo verstandig om zoiets tweedehands te kopen.
steph schreef op 05 mei 2008 @ 18:42:

Gaaf toch Itsme, dan werkt het iig.

Flashy, die is nog lang niet in de aanbieding of je moet op eBay kijken. Lijkt me alleen niet zo verstandig om zoiets tweedehands te kopen.
En misschien een combie pakket met deze of gene?
Flashy schreef op 05 mei 2008 @ 15:45:

Weet iemand of er nog ergens een Wii in de aanbieding is?

ik wil graag de wii fit maar zal eerst een wii moeten kopen.

let me know!
niet dat je er veel aan hebt, maar hier in Engeland hebben ze bij Toys 'R' us wel een aanbieding, Nintendo Wii + Wii Fit + 2 andere spelletjes + een flatscreen tv voor 500 pond.
Heb vandaag een Wii kunnen halen. Klein zaakje gebeld en die hadden er toevallig nog één!!! tja, die was natuurlijk meteen gereserveerd en had vandaag gelukkig nog tijd om hem op te halen!

Nu de wii fit nog!!! sta daar wel op de wachtlijst, maar er was niet genoeg binnengekomen met de levering van vandaag om mij al wat mee te geven :(!! nu nog even wachten en me vermaken met wii sports en wii play (voor 2e remote dat er bij gekocht, scheelde 5 euro voor losse remote of remote+wii play). Wii play vind ik overigens wel een beetje saai. alleen dat op die koeien vind ik grappig! wii sports word ik beter in, alleen baseball wil nog niet zo lukken. boksen sla ik over, vind ik niet leuk, versie van de wii fit vind ik leuker van het boksen!
Bij de Wii play vind ik de koeien ook het leukste, verder ook de mii's zoeken.

Boksen op de sport doe ik ook niet, ik kan niet met twee handen iets doen in sporten.

Baseball is timing, komt wel hoor.
Helaas hadden ze hem niet binnen gekregen, misschien vrijdag...Heb me maar overal waar ze de Wii hebben op de lijst laten zetten!
steph dat zou ik ook doen

ik vind de wii-fit nog steeds geweldig. Je mag jezelf een doel stellen en ik ben al hard aan mijn doel aan het werken hihihi
Er was hier vandaag een item over gadgets, daar stond een link in over gadgets van een site uit hongkong. Daar kost de Wii gitaar iets van 63 dollar, dus zo'n 40 euro. Incl verzendkosten!
Wii heeft deze game al? :-d

Eveneens Jeuk 8-P
Volgens mij is er geen wii te krijgen in mijn omgeving, om over wii fit nog maar te zwijgen :(

( en eigenlijk moet ik toch ervoor sparen..... )
Flashy schreef op 07 mei 2008 @ 12:20:

Volgens mij is er geen wii te krijgen in mijn omgeving, om over wii fit nog maar te zwijgen :(

( en eigenlijk moet ik toch ervoor sparen..... )
Als je er geld voor hebt, je overal op de wachtlijst laten zetten. Als je hem dan hebt wel ff netjes afmelden. Dat heb ik nu met de Wii-fit ook gedaan.
steph schreef op 07 mei 2008 @ 15:46:

[...]

Als je er geld voor hebt, je overal op de wachtlijst laten zetten. Als je hem dan hebt wel ff netjes afmelden. Dat heb ik nu met de Wii-fit ook gedaan.

Mja CC doet wonderen ;)

Ik wil vooral ook graag de wii fit omdat ik denk dat het echt ideaal is voor mij gewoon rustig thuis beetje sporten...
rouke waar was je zo lang???????

ik ga eerst de wii fit en de wii mario kart testen (moet alleen nog voor 5 euro een stuur scoren)
itsme26 schreef op 07 mei 2008 @ 16:46:

rouke waar was je zo lang???????

ik ga eerst de wii fit en de wii mario kart testen (moet alleen nog voor 5 euro een stuur scoren)

Sturen zijn 9,95 en kwamen gisterochtend binnen bij Dixons, ik online gekeken, maar had mijn apparaatje om te betalen via ideal niet bij me.

Savonds weer gekeken, alles op... Is toch niet normaal?!

Wii Fit sta ik al tijdje voor op de wachtlijst, maar laatste tijd heel veel spellen gekocht, eigenlijk moet ik eens stoppen..
hier bij e-plaze kost een stuurtje 5 euro, heb alleen tot en met maandag niet echt vrij dus ga hem dinsdag wel halen
itsme26 schreef op 07 mei 2008 @ 18:38:

hier bij e-plaze kost een stuurtje 5 euro, heb alleen tot en met maandag niet echt vrij dus ga hem dinsdag wel halen
mario kart wii is echt leuk!!
en die kun je online spelen toch ng1, als ik stuurtje heb doen we een potje, tenzij jij niet online kan spelen
Bij de plaatselijke intertoys is een wii op vooraard, zal ik?

Wat moet er eigenlijk nog bij, iig een 2e remote controller toch?
2e controller, dan ook een 2e nunchuck

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven