Digi
alle pijlers
Nintendo Wii
zondag 4 mei 2008 om 20:07
Ik heb hem ook, iemand heeft hem voor me meegenomen uit Duitsland, pallets vol hebben ze daar. Waar zou het toch aan liggen dat je hier in NL voor alles wat WII betreft op de wachtlijst moet? Het is echt een onwijs leuk spel, ben helemaal blij. Enige nadeel dat hij in het engels is(voor mijn kinderen dan is dat vervelend)
maandag 5 mei 2008 om 17:04
nee hoor steph hij is zo geinstalleerd, zijn maar paar handelingen. Ik heb trouwens best wel spierpijn ervan, vooral in mijn bovenbenen, maar het is wel superleuk.
flashy hij is waarschijnlijk nergens in de aanbieding en ik weet niet zeker of hij al overal zo te verkrijgen is
flashy hij is waarschijnlijk nergens in de aanbieding en ik weet niet zeker of hij al overal zo te verkrijgen is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 5 mei 2008 om 22:10
Heb vandaag een Wii kunnen halen. Klein zaakje gebeld en die hadden er toevallig nog één!!! tja, die was natuurlijk meteen gereserveerd en had vandaag gelukkig nog tijd om hem op te halen!
Nu de wii fit nog!!! sta daar wel op de wachtlijst, maar er was niet genoeg binnengekomen met de levering van vandaag om mij al wat mee te geven :(!! nu nog even wachten en me vermaken met wii sports en wii play (voor 2e remote dat er bij gekocht, scheelde 5 euro voor losse remote of remote+wii play). Wii play vind ik overigens wel een beetje saai. alleen dat op die koeien vind ik grappig! wii sports word ik beter in, alleen baseball wil nog niet zo lukken. boksen sla ik over, vind ik niet leuk, versie van de wii fit vind ik leuker van het boksen!
Nu de wii fit nog!!! sta daar wel op de wachtlijst, maar er was niet genoeg binnengekomen met de levering van vandaag om mij al wat mee te geven :(!! nu nog even wachten en me vermaken met wii sports en wii play (voor 2e remote dat er bij gekocht, scheelde 5 euro voor losse remote of remote+wii play). Wii play vind ik overigens wel een beetje saai. alleen dat op die koeien vind ik grappig! wii sports word ik beter in, alleen baseball wil nog niet zo lukken. boksen sla ik over, vind ik niet leuk, versie van de wii fit vind ik leuker van het boksen!
woensdag 7 mei 2008 om 16:52
Sturen zijn 9,95 en kwamen gisterochtend binnen bij Dixons, ik online gekeken, maar had mijn apparaatje om te betalen via ideal niet bij me.
Savonds weer gekeken, alles op... Is toch niet normaal?!
Wii Fit sta ik al tijdje voor op de wachtlijst, maar laatste tijd heel veel spellen gekocht, eigenlijk moet ik eens stoppen..