Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan.

12-09-2012 09:55 768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om misbruik van de plaatjesplakfunctie te voorkomen, kun je via forum@viva.nl (met als onderwerp 'plaatjesplakken') deze rechten voor je account aanvragen. We zullen je alleen deze rechten toekennen nadat we je account aan deze voorwaarden hebben getoetst:

- Minimaal 200 (normale) posts gemaakt op het Viva forum

- Niet forummen via een proxy-IP, dit is namelijk niet toegestaan via de huisregels en zal ook leiden tot een ban

Deze voorwaarden kunnen mogelijk later nog aangepast worden

Bij misbruik worden de rechten uiteraard weer ingetrokken en kun je eventueel ook een waarschuwing of ban verwachten.

Geef het via de mail aan als je plaatjes wilt kunnen plakken en dan zullen wij alle aanvragen bekijken en in behandeling nemen. Reken er op dat het soms 1 tot enkele dagen kan duren voordat je aanvraag is behandeld, zeker als het druk is of bijvoorbeeld tijdens het weekend.

Alvast veel plezier met het plaatjesplakken, we hopen dat straks iedereen die er positief gebruik van maakt weer plezier kan beleven aan deze functie!

Ps, kleine toevoeging van Junior Mod. ;

Het aantal postings wat je hebt, kan je vinden door op het poppetje te klikken die naast je nick staat.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2012 20:59
Reden: kleine toevoeging
% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bedankt Moderator(s)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik wil ook heel graag plaatjes kunnen plakken!
quote:SjakieAfhakie schreef op 24 september 2012 @ 19:16:

Ik wil ook heel graag plaatjes kunnen plakken!

Zou je de moderators willen mailen op forum@viva.nl o.v.v. `plaatjesplakken`?

mvg,

Junior.
Ik heb gemaild, maar niks teruggehoord... even kijken of het toch kan!

Jeeeeej!!!
Zou je de plaatjesplakfunctie voor mij ook aan kunnen zetten? Dan hoef ik niet door al mijn mailadressen heen om te zien welke ik voor dit account gebruik.
Spreuken 18:2
quote:satchel schreef op 25 september 2012 @ 19:48:

Zou je de plaatjesplakfunctie voor mij ook aan kunnen zetten? Dan hoef ik niet door al mijn mailadressen heen om te zien welke ik voor dit account gebruik.

Als je in je email vermeldt dat je niet weet welk emailadres er bij je account hoort, is het ook goed. Email kan je sturen naar forum@viva.nl o.v.v. `plaatjesplakken`.

mvg,

Junior.
Oh haha ik zat te wachten op een retourmailtje. Dan zal ik nu vast wel een plaatje kunnen plakken. Even testen;

quote:emma77emma schreef op 26 september 2012 @ 14:38:

Oh haha ik zat te wachten op een retourmailtje. Dan zal ik nu vast wel een plaatje kunnen plakken. Even testen;

[afbeelding]

Even voor de duidelijkheid, het is niet dat je standaard een email ontvangt als de functie wordt toegekend. Reken op 1 dag normaal en eventueel iets langer in het weekend dat het in orde is (mits je uiteraard aan de `eisen` voldoet).

mvg,

Junior.
testing...

/edit... geduld dus..

/edit2: Joepi!
Hmm, er gaat nog steeds iets niet goed...
quote:MissMartine schreef op 26 september 2012 @ 22:38:

Hmm, er gaat nog steeds iets niet goed...Probeer [img] dan hier de link van het plaatje [/img]

(zonder spatie ertussen)

mvg,

Junior.
quote:MissMartine schreef op 27 september 2012 @ 16:06:

[afbeelding]

Zie Mod.topic op Overig, het bericht aan Cateautje, bij jou hetzelfde.

Je hebt een link van een website, niet van een plaatje.

Ga op het plaatje staan, klik met je rechtermuisknop, dan afbeeldingslocatie kopieeren, hier op het 5e icoontje klikken (die met het bergje met kleurtjes) en dan plakken, wel even de http: eerst weghalen.

Dan krijg je dit, dit wilde je volgens mij plaatsen;

Joepie! Tnx JuniorMod
testing
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 september 2012 @ 15:21:

[...]Even voor de duidelijkheid, het is niet dat je standaard een email ontvangt als de functie wordt toegekend. Reken op 1 dag normaal en eventueel iets langer in het weekend dat het in orde is (mits je uiteraard aan de `eisen` voldoet).Ik heb afgelopen zondag een mail gestuurd en ik kan nog steeds geen plaatjes plakken. Wil je dit nakijken? Dank je wel.
Ik heb de mail zojuist nogmaals gestuurd (om 11:28).
Nou het zal wel aan mij liggen, maar ik zie helegaar bij niemand niet hoeveel ze gepost hebben, laat staan bij mezelf.....

Ik maak me geen zorgen over mn aantal posts, maar ben wel benieuwd na al die jaren.
quote:Britannia schreef op 29 september 2012 @ 21:38:

Nou het zal wel aan mij liggen, maar ik zie helegaar bij niemand niet hoeveel ze gepost hebben, laat staan bij mezelf.....

Ik maak me geen zorgen over mn aantal posts, maar ben wel benieuwd na al die jaren.Je hebt 1803.
quote:paloma schreef op 28 september 2012 @ 20:26:

[...]

Ik heb afgelopen zondag een mail gestuurd en ik kan nog steeds geen plaatjes plakken. Wil je dit nakijken? Dank je wel.

Gisteren nagekeken, als het goed is dan moet je nu plaatjes kunnen plakken.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 30 september 2012 @ 10:08:

[...]Gisteren nagekeken, als het goed is dan moet je nu plaatjes kunnen plakken.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven