Mode & Beauty alle pijlers

Proffesional Peeling

21-09-2012 12:08 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
As dinsdag om 10 uur is het zover, dan krijg ik mijn tca peeling.

Ben nu al een aantal dagen bezig met het voorbereiden van mijn huid, met retinol en aha , dit voor de duur van 10 dagen.

Dinsdag krijg ik eerst een behandeling van 45 minuten, met een fruitzuur peeling, en dan de TCA, die 2 minuten moet intrekken, mijn huid wit word, en dan een week hersteltijd, waarin je gaat vervellen, en dan een week, hoop ik een betere huid te hebben.

Ik zal hier volgende week het proces beschrijven, voor wie het leuk en interessant vind.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Da 4,

Het vervellen is begonnen en hoe!

Rondom mijn mond, bovenlip, en kin is de nieuwe huid al goed zichtbaar, en ik word ontzettend blij van wat ik zie, geen grote porien meer, mijn huid is glad, ik ben zoooooo ontzettend blij.

De nieuwe huid ziet er mooi rose en gezond uit, ik hoop dat de rest ook snel zal vervellen,
quote:sylvana1 schreef op 27 september 2012 @ 11:06:

Echt vervellen heb ik nooit gedaan, gewoon erg droog en trekkerig maar kwestie van goed insmeren

Succes hopelijk heeft het baat en ben je niet voor niets je dure centjes kwijtKlopt, fruitzuur is ook dan heel wat anders dan een tca peeling, maar goed, het was het waard, de huid die vervelt is, zie er gezond uit, geen porien meer te zien, pigmentvlekvrij, en littekens erg verminderd.
Hoe staat het ervoor? Ik lees mee namelijk
manamana...tutuutududu
quote:lady_dana schreef op 03 oktober 2012 @ 00:05:

Hoe staat het ervoor? Ik lees mee namelijk

Hooooi,

Alle velletjes zijn weg, huid is roze, glad,gezond.

Kleine lijntjes erg verminderd,porien zo goed als onzichtbaar.

Erg tevreden nu al, en het resultaat word met de maanden mooier en mooier,het was afzien, pijnlijk, maar het wel waard!

Voor het allerbeste resultaat zou ik er nog 1 moeten doen, maar die doe ik pas volgend jaar.
Dat klinkt goed. Geniet van je babyhuidje
manamana...tutuutududu
Fijn om te horen TO , moet je daarna nog wat blijven smeren ? Zo als wat ? Gewoon wat je altijd smeert , of heb je iets specials voor gekregen ? Ik hoor het graag
quote:lislislislis schreef op 03 oktober 2012 @ 17:33:

Fijn om te horen TO , moet je daarna nog wat blijven smeren ? Zo als wat ? Gewoon wat je altijd smeert , of heb je iets specials voor gekregen ? Ik hoor het graag

Ik heb gekregen een dagcreme, die ik al voor de peel gebruikte, maar vooral smeren met spf 30, de nieuwe huid is erg kwetsbaar.

Voor de rest gebruik ik gewoon mijn eigen make up weer.

Kijk wel 100 keer per dag in de spiegel , krijg veel complimenten dat ik er zo uitgerust en stralend uitzie, heel erg fijn.

Een tweede peel zou nog veel beter resultaat geven, maar ik ben tevreden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven