Wat moet ik doen??

04-10-2012 18:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

6 jaar geleden heb ik een vriendin gehad waarmee het uitging wegens de reisafstand.

Nu hebben we een half jaar geleden weer afgesproken en het was weer als vanouds! Na een maand of 3 werd het contact minder en minder vanuit haar kant. Ze vertelde me laatst dat ze niet meer het gevoel had 24 uur per dag bij me te willen zijn. Ze was niet verlieft op me. Ik ben stapelgek op haar en doe alles voor haar.

Afgelopen dagen ben ik weer 3 nachten bij haar geweest en dan gaat het wel weer als vanouds. Toch ontbreekt het verliefde gevoel bij haar. Wat wil ze nou van me? En wat moet ik er mee aan?
Ja klinkt denk niet echt best? Vraag aan haar of ze duidelijk wil zijn, zodat jij je leventje weer verder kan gaan..met of zonder haar!
Ze wil niks van je, alleen vriendschap.
Of zij durft je niet de deur uit te zetten, ook een optie.
Geloof haar op haar woord, dan hoef je niet verder te gissen.
Maar waarom blijft e dan toch steeds contact met me zoeken?
Omdat ze je lekker vindt voor de neuk? Je aandacht goed kan gebruiken en zich daar niet schuldig over voelt aangezien ze je al heeft verteld dat het niets meer gaat worden?
Dennis dit gaat hem niet worden. Zoals Ster al zegt... Als jij meer wilt dan je nu van haar krijgt dan zijn er vast dames die je dat wel willen geven, maar deze dame niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven