Stel...
dinsdag 2 oktober 2012 om 20:06
...dat je een crush hebt op een leuke vrijgezelle man. Je durft hem (nog) niet te vertellen dat je hem wel ziet zitten, bijv. omdat hij een collega is.Het lijkt er af en toe op dat hij je ook wel leuk vindt. Zelf kijk je weleens (zonder lid te zijn) uit nieuwsgierigheid op een datingsite.
En dan opeens: zie je HEM daar staan.
Wat doet dat met je? Ik had dit dus van de week en het zit me echt niet lekker. Enerzijds is het positief, want dan weet je dat hij wel in is voor een relatie. Anderzijds: zou hij je dan niet zien staan? Anders had hij (als hij niet al te verlegen is) wel wat ondernomen.
Hoe zou dit op jullie overkomen? Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ben wel benieuwd!
En dan opeens: zie je HEM daar staan.
Wat doet dat met je? Ik had dit dus van de week en het zit me echt niet lekker. Enerzijds is het positief, want dan weet je dat hij wel in is voor een relatie. Anderzijds: zou hij je dan niet zien staan? Anders had hij (als hij niet al te verlegen is) wel wat ondernomen.
Hoe zou dit op jullie overkomen? Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ben wel benieuwd!
zaterdag 6 oktober 2012 om 14:42