Stel...

02-10-2012 20:06 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
...dat je een crush hebt op een leuke vrijgezelle man. Je durft hem (nog) niet te vertellen dat je hem wel ziet zitten, bijv. omdat hij een collega is.Het lijkt er af en toe op dat hij je ook wel leuk vindt. Zelf kijk je weleens (zonder lid te zijn) uit nieuwsgierigheid op een datingsite.

En dan opeens: zie je HEM daar staan.

Wat doet dat met je? Ik had dit dus van de week en het zit me echt niet lekker. Enerzijds is het positief, want dan weet je dat hij wel in is voor een relatie. Anderzijds: zou hij je dan niet zien staan? Anders had hij (als hij niet al te verlegen is) wel wat ondernomen.

Hoe zou dit op jullie overkomen? Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ben wel benieuwd!
Hmm... Jij kijkt zelf toch ook regelmatig op die datingsite, terwijl je hem leuk vindt? Dus waarom concluderen dat hij jou dus niet leuk vindt omdat hij erop staat?
Maak het voor jezelf eens niet zo moeilijk. Ik zou die gedachtengang eens los laten want zoals al eerder mensen zeiden je kijkt zelf ook rond op een dating site.

Vraag gewoon aan hem als hij zin heeft om iets te drinken en wie weet wat daar uit komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven