baan kwijt
donderdag 4 oktober 2012 om 20:26
Shit! Vandaag te horen gekregen.. baan kwijt. Reorganisaties en er moeten er flink wat weg..
Waaronder ik...
Wat ik hiermee wil... niks.. gewoon even van me afschrijven hoe kut ik t vind..
Moet nog 2 maanden daar door.. aan de ene kant fijn.. kan nog even doorzoeken...andere kant heeel moeilijk..
Morgen ben ik vast wel weer positief..maar vandaag..lukt t even niet
Waaronder ik...
Wat ik hiermee wil... niks.. gewoon even van me afschrijven hoe kut ik t vind..
Moet nog 2 maanden daar door.. aan de ene kant fijn.. kan nog even doorzoeken...andere kant heeel moeilijk..
Morgen ben ik vast wel weer positief..maar vandaag..lukt t even niet
donderdag 4 oktober 2012 om 20:34
Echt heel erg rot ja!
Ik ben kortgeleden ook mijn baan kwijtgeraakt en ik had niet gedacht dat het zoveel met me zou doen. Het gevoel kan ik me nog helemaal voorstellen! Is de branche waarin je werkt erg getroffen door de crisis?
Inmiddels heb ik een andere baan gevonden, die leuker is dan mijn oude baan! Toen ik mijn baan net kwijt was zei iemand: "misschien is dit wel ergens goed voor en vind je iets veel leukers". Ik had daar wel wat aan, ik kon toen ook anders naar mijn ontslag kijken, maar ik had echt niet gedacht dat het nog waarheid zou worden ook.
Het is echt moeilijk om toch gemotiveerd te blijven, maar probeer er het beste van te maken, want dat betaalt zich ook weer uit.
Veel sterkte! Het is niet niks.
Ik ben kortgeleden ook mijn baan kwijtgeraakt en ik had niet gedacht dat het zoveel met me zou doen. Het gevoel kan ik me nog helemaal voorstellen! Is de branche waarin je werkt erg getroffen door de crisis?
Inmiddels heb ik een andere baan gevonden, die leuker is dan mijn oude baan! Toen ik mijn baan net kwijt was zei iemand: "misschien is dit wel ergens goed voor en vind je iets veel leukers". Ik had daar wel wat aan, ik kon toen ook anders naar mijn ontslag kijken, maar ik had echt niet gedacht dat het nog waarheid zou worden ook.
Het is echt moeilijk om toch gemotiveerd te blijven, maar probeer er het beste van te maken, want dat betaalt zich ook weer uit.
Veel sterkte! Het is niet niks.
donderdag 4 oktober 2012 om 20:36
vrijdag 5 oktober 2012 om 09:42
Dankjewel lieverds
Ja ik werk in de financiele sector(banken)...en ook die is nu aan de beurt...
Komt allemaal wel weer goed...
Ga gewoon keihard solliciteren op alles.
Al moet ik me bij 100 uitzendbureaus inschrijven..300 brieven de deur uit doen IK GA T REDDEN...
Hoop ik dan;) ...Ben nog steeds een beetje lamgeslagen... Vanavond even met vriendinnen aan de wijn (thuis lowbudget haha) en dan met frisse moed er tegenaan
Ja ik werk in de financiele sector(banken)...en ook die is nu aan de beurt...
Komt allemaal wel weer goed...
Ga gewoon keihard solliciteren op alles.
Al moet ik me bij 100 uitzendbureaus inschrijven..300 brieven de deur uit doen IK GA T REDDEN...
Hoop ik dan;) ...Ben nog steeds een beetje lamgeslagen... Vanavond even met vriendinnen aan de wijn (thuis lowbudget haha) en dan met frisse moed er tegenaan
zaterdag 6 oktober 2012 om 22:52
Dat is nooit leuk om te horen!!
Sterkte hiermee...
In deze tijd is het moeilijk om aan een nieuwe baan te komen...
Ik ben sinds kort ook me vaste uren kwijt en draai nu nog maar, met geluk, 8,5 uur in de MAAND
In November vlieg ik er ook uit, dus ook hard op zoek nu!
Heb al 34 sollicitaties weg gestuurd en al 22 afwijzingen....
Pff valt niet mee! Dus heel veel succes...
Sterkte hiermee...
In deze tijd is het moeilijk om aan een nieuwe baan te komen...
Ik ben sinds kort ook me vaste uren kwijt en draai nu nog maar, met geluk, 8,5 uur in de MAAND
In November vlieg ik er ook uit, dus ook hard op zoek nu!
Heb al 34 sollicitaties weg gestuurd en al 22 afwijzingen....
Pff valt niet mee! Dus heel veel succes...