Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn neef krijgt binnen nu en 1 maand ook een baby. Nou ja, peutertje. Een lief klein afhaal-Chineesje
oooh,dat is leuk! Spannend zeg.
Ja zeker!
Ik wens u allen (lees Star ) een fijne avond! Ik ga puinruimen beneden.
En thee drinken?

Fijne avond

Nee, geen zin in thee. Neem bubbels denk ik. En rijstewafels met van die yoghurt erop. Een verslaving!
Bubbels? Toe maar, dat klinkt als een heusche expatvrouw
quote:Star schreef op 23 april 2008 @ 21:33:

Bubbels? Toe maar, dat klinkt als een heusche expatvrouw

Is gewoon ordinaire spa rood van een eigen merk.
Geen thee voor Jin? Lees ik dat nou? Wilt u ons iets vertellen soms?
quote:bridges6 schreef op 23 april 2008 @ 21:35:

Geen thee voor Jin? Lees ik dat nou? Wilt u ons iets vertellen soms? Doe me een lol Bridges . Ben nog aan het bijkomen van dit meneertje . En het eerste jaar werd het afgeraden door de arts in het zh, dus geen nieuws, helaas!
Mooie foto's hoor Enka!

Bam: 12 kilo! Zozo, toemaar! Knap zeg! Dat doe ik je niet na hoor!

ehm...
ehm Bridges, hormonen? Heb je wat te vertellen?
Doei!
Tssss.... jullie zijn veel te snel. Ik ben nu net klaar en wil jullie vol trots vertellen dat er foto's op de groep staan. Zitten jullie al te spieken. Maar goed, ze staan er dus op :-)

Nu even bankhangen zie dubbel van al die foto's!

Kokos, leuk zeg dat alles zo goed was!

Bam, applaus!!!
quote:Jinny schreef op 23 april 2008 @ 21:45:

ehm Bridges, hormonen? Heb je wat te vertellen?

Ik? Pfff... ik kan mijn jongste dametje nog niet eens handelen... Was al "verbaasd" over the nurse die nu voor een derde willen gaan. elk jaar een kind. man o man wat druk. Maar wel beregezellig! Zou willen dat ik het ook allemaal zo makkelijk vond...

Ga weer. Dag!
Ik wil er nog een, zo gezellig! Iemand tips om man zover te krijgen ? Het onderwerp wordt nu vermeden zeg maar....

En goeiemorgen
Mooie foto's Enka, en trouwens nog bedankt voor dat mooie gedicht!

Ik heb vandaag gewoon NIKS te doen, wat een luxe. Denk dat ik maar eens even naar de stad ga om wat vakantiespulletjes te kopen voor Mr J. O, daar komen Jonathan en Ernie aan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Lekker Mal, NIETS te doen. Ik trouwens ook. Ja, de kinderen vermaken.

Ga je niet in het nwe huis klussen?

Fijne dag! Ik hoop dat het wat zonniger wordt, want hier is het somber.
Nou ja, niks doen, ik moet wel wat dozen pakken. Maar Jonathan en ik hebben geen afspraken vandaag, dus dat vind ik niks doen ik moet nog wat tshirtjes en zonnehoedjes halen voor Mr J en een nieuwe zomerslaapzak maat 110.

maar ik ga vandaag idd niet klussen. Ik heb gisteren beide slaapkamers afbehangen (ook de moeilijke stukjes ) dus de bovenverdieping is bijna klaar. Morgen nog wat details doen als Jonathan naar KDV is. Vanavond gaat M met een vriend de woonkamer behangen.

Morgen moeten we naar de anestisist. Zo suf. Bij het WKZ doen ze dat altijd telefonisch. Maar hier MOETEN ze de ouders uitleggen hoe narcose werkt. Ook als je het al 4 keer hebt meegemaakt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier ook somber. Bleeegh. Zonnetje heeft er geen zin in volgens mij. Misschien komt ie vanmiddag nog, de lucht is wel scherp.

Lekker dagje Mal!
Goedemorgen,

Bridges: Jij hebt het ook niet nodig, om dat af tevallen (tenminste zoals ik me je herinner, anders zou het je vast lukken. En knap is het pas als ik er 30 kwijt ben , dat is mijn streef.....voorlopig....

Star: Eindelijk is het dan zover, fijn voor ze. heeft nog best lang geduurd toch?

Mal: Heerlijk een dagje niksdoen. Hier staat de dag weer aardig volgepland.

Misschien kan ik ook de 29ste, maar dat weet ik nog niet zeker Amalia.

Jinny: Rijstewafels met yoghurt?, die ken ik niet. Alleen in duitsland verkrijgbaar?
Je hebt ze hier ook die kleine rijstewafeltjes met yoghurt. Van Sesamstraat geloof ik.

Ja heeft lang geduurd. Vier jaar in totaal dacht ik.
quote:Star schreef op 24 april 2008 @ 10:22:

Je hebt ze hier ook die kleine rijstewafeltjes met yoghurt. Van Sesamstraat geloof ik.

Ow

Ja heeft lang geduurd. Vier jaar in totaal dacht ik.Dat is echt een hele poos, zijn ze hem nu aan het halen?
Hem

Binnen nu en een maand vertrekken ze naar China. Nog voor de Olympische Spelen iig.
Mmm, ik word ook niet heel vrolijk van het weer hier. Maar goed, het is droog, we mogen niet klagen.

Enka, ik ga gauw spieken naar je foto's! Verslag klonk super!

Bam, 12 kilo, ga weg! Geweldig! Hoe lang heb je daarover gedaan? He, fijn dat Julian is gewend op de psz. Ja, je hart breekt he als ze zo radeloos zijn als je weg gaat...

Mal, jij moet onderhand meesterbehanger zijn! Vakantieshoppen, heerlijk... Vaag, verplicht bezoek aan anesthesist. Irritant altijd, als goedbedoelde protocollen ontaarden in betutteling...

Ah, Mare zit mijn pilrecept te verscheuren. Even ingrijpen (zou ze me soms iets proberen duidelijk te maken? ).

Amalia, meneer overhalen, ha ha, hou die vraag maar "onder ons"; als je dat in een ander topic aansnijdt krijg je het halve forum over je heen.

Suus, nog wezen sporten maandag?! Ik moet vanavond een uur extra; gisteren etentje

Ik eigenlijk ook niets te doen vandaag. Moet eigenlijk met m'n auto terug naar de garage (zit nieuwe uitlaat onder maar die schuurt bij iedere hobbel over de grond, sukkels) maar daar heb ik geen zin in. Nou ja, Mare is nog niet helemaal lekker, en morgen gaan we op kraambezoek bij een verre vriendin. Dus dan houden we het vandaag lekker rustig.

En ondertussen maar piekeren over die baan natuurlijk he! Het lijkt me hartstikke leuk, en vriend vindt het prima om die weken dat ik dan moet reizen minder te werken (gaat het vandaag ook op z'n werk bespreken). Op termijn zou ik dan 4 dgn gaan werken en hij 4. Maar ja. Wil ik dat wel? Zucht. Soms denk ik dat ik gewoon te veel wil, een lief en gelukkig kindje, een leuk huis, een leuke man en een goede relatie en dan ook nog een super interessante baan waarvoor ik de halve wereld rond moet reizen. Kortom, ik ben er nog niet uit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven