Minder zoete soja melk

07-10-2012 08:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik wil wat gaan minderen met de zuivel die ik gebruik. Nu eet ik 's ochtends altijd pap/cornflakes. Ik heb het een tijdje met soja melk gegeten, maar ik kan niet goed aan de smaak wennen. Ik weet even niet meer welke soja melk ik gebruikte, volgens mij de eigen merk van de AH.

Bestaat er ook soja melk die net iets meer op echte melk lijkt en vooral, die wat minder zoet is.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Ongezoete soja melk proberen. En anders bij de reform winkel rijstemelk halen. Dat is wat zachter qua smaak.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alpro soja en dan de rode variant, die is zonder suiker/zoetstof. Rijstmelk kan inderdaad ook, of amandelmelk.
Rijstmelk is lekkerder dan sojamelk en een stuk gezonder ook.
Geen overweging om wat anders te eten bij het ontbijt?
quote:Cateautje schreef op 07 oktober 2012 @ 08:54:

Rijstmelk is lekkerder dan sojamelk en een stuk gezonder ook.Dat dus.
Ik heb altijd biologische rijstmelk van de natuurwinkel. Ik vind het veel lekkerder dan gewone melk en dan sojamelk.
Rijstmelk, havermelk of amandelmelk proberen. Bij mijn plus zijn ze te vinden bij de houdbare melk. Het is echt een stuk minder zoet.
quote:Jorina schreef op 07 oktober 2012 @ 09:08:

Geen overweging om wat anders te eten bij het ontbijt?

Nee, helaas. Dit is het enige dat ik wegkrijg 's ochtends.

Thanks voor de tips over rijstemelk. Daar had ik nog nooit van gehoord en ik ga het vanmiddag meteen halen :D Hoop dat ik het lekkerder vind dan soja.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Ik vind soja melk ook zoet. Maar na het een tijd gebruikt te hebben ben ik aan de smaak gewend en is het best te pruimen.. Maar ik denk dat ik ook eens voor de verandering rijstemelk ga proberen!!
Havermelk is ook nog een optie.
Havermelk en amandelmelk zijn oog goed te doen. Je hebt nu ook kokosmelk (dus niet die uit een blikje), die moet ik nog uittesten.
de ongezoete variant (die is rood).

Anders wat al vermeld is. rijstemelk en dergelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven