Vader 65 jaar: tip kado via internet en post
maandag 8 oktober 2012 om 12:51
Hallo allemaal.
Mijn vader word over een week 65 jaar. Nu ben ik op wereldreis en zit ik aan de andere kant van de wereld, dus ik kan niet ff op visite.
Dus ik wil via internet een kado uitzoeken en via de post versturen.
Dit kan bijvoorbeeld via kaartenhuis.nl, greetz.nl of bol.com
Maar mijn vader heeft alles wat zijn hartje begeert, dus ik wil iets origineels.
Via greetz.nl kun je ook een hele grote ballon sturen, maar die hebben ze mij al het afgelopen jaar gestuurd.
Wat info over mijn pa:
Sinds een paar jaar gepensioneerd. Doet sindsdien het huishouden, inclusief koken. Interesse in computers en internet. Speelt sinds kort saxofoon. Levensgenieter. Wijnkenner maar houdt ook van speciaal bier. Gaat veel uit, terrasje, uit eten. Houdt van reizen. Is samen met mijn moeder, de liefde van zijn leven.
Dus wie heeft leuke ideeën of goede websites?
Bedankt alvast!
Mijn vader word over een week 65 jaar. Nu ben ik op wereldreis en zit ik aan de andere kant van de wereld, dus ik kan niet ff op visite.
Dus ik wil via internet een kado uitzoeken en via de post versturen.
Dit kan bijvoorbeeld via kaartenhuis.nl, greetz.nl of bol.com
Maar mijn vader heeft alles wat zijn hartje begeert, dus ik wil iets origineels.
Via greetz.nl kun je ook een hele grote ballon sturen, maar die hebben ze mij al het afgelopen jaar gestuurd.
Wat info over mijn pa:
Sinds een paar jaar gepensioneerd. Doet sindsdien het huishouden, inclusief koken. Interesse in computers en internet. Speelt sinds kort saxofoon. Levensgenieter. Wijnkenner maar houdt ook van speciaal bier. Gaat veel uit, terrasje, uit eten. Houdt van reizen. Is samen met mijn moeder, de liefde van zijn leven.
Dus wie heeft leuke ideeën of goede websites?
Bedankt alvast!
maandag 8 oktober 2012 om 12:56
maandag 8 oktober 2012 om 13:02
http://www.kadowereld.nl/wijn-en-bieren
dit bijvoorbeeld..een fles wijn met een eigen etiket.
weet niet of je tijd hebt om een leuke foto te uploaden en digitaal een etiket in elkaar te prutsen?
dit bijvoorbeeld..een fles wijn met een eigen etiket.
weet niet of je tijd hebt om een leuke foto te uploaden en digitaal een etiket in elkaar te prutsen?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
maandag 8 oktober 2012 om 13:04
http://www.kadowereld.nl/ontwerpen/chocoladetelegrammen
een telegram van chocola..
een telegram van chocola..
maandag 8 oktober 2012 om 13:04
Ah de krant, tijdschrift abbo (even bedenken welke) en kookboek vind ik leuke dingen. Oh en de fles wijn met etiket!!!
En post.nl kende ik nog niet.
En ik ben de komende 3 jaar nog wel op reis, dus wat meenemen als ik terug kom is ook een loze belofte
Als ik in NL was geweest, had ik hem waarschijnlijk geen kado gegeven maar meegenomen uit eten o.i.d.
Hmm bedenk mij nu ook ineens dat ik even kan overleggen met mijn broer, wat hij gaat doen...
En post.nl kende ik nog niet.
En ik ben de komende 3 jaar nog wel op reis, dus wat meenemen als ik terug kom is ook een loze belofte
Als ik in NL was geweest, had ik hem waarschijnlijk geen kado gegeven maar meegenomen uit eten o.i.d.
Hmm bedenk mij nu ook ineens dat ik even kan overleggen met mijn broer, wat hij gaat doen...
maandag 8 oktober 2012 om 13:05
http://www.kadowereld.nl/ontwerpen/straatnaamborden
een straatnaambord waar je eigen tekst op kan laten zetten.
"Pietje Puk 65 jaar" zoiets?
een straatnaambord waar je eigen tekst op kan laten zetten.
"Pietje Puk 65 jaar" zoiets?
maandag 8 oktober 2012 om 13:06
http://www.kadowereld.nl/ ... nelekrantvanjegeboortedag
dit is de krant van je geboortedag bijv..er zijn natuurlijk meer aanbieders..
dit is de krant van je geboortedag bijv..er zijn natuurlijk meer aanbieders..
maandag 8 oktober 2012 om 13:09
Er zijn zoveel leuke tijdschriften waar je niet meteen aan denkt. Ik heb mijn schoonvader vorig jaar een cadeau abbonement gegeven op een tijdschrift over horloges... zo krijgt hij een aantal nummers en omdat het een cadeau is stopt het vanzelf.
Afhankelijk van je budget is een schilderij of beeld(je) misschien ook tof en speciaal... hij wordt immers 65 (misschien samen met je broer).
Afhankelijk van je budget is een schilderij of beeld(je) misschien ook tof en speciaal... hij wordt immers 65 (misschien samen met je broer).
maandag 8 oktober 2012 om 13:55
Op hema.nl kun je ook allerlei dingen bestellen met een foto van jou er op, bijvoorbeeld een muis mat of een collage met foto's van jou. Even aan je moeder of broer vragen of ze dat op willen halen en kunnen geven. En anders een mooi boek, of de supermarktwijngids via bol.com, een dinerbon kun je ook vast online bestellen etc.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
woensdag 10 oktober 2012 om 13:33
Het is de Ipad 2 case geworden met een foto collage en een felicitatietekst. Erg leuk geworden!
Ook had ik wat goed te maken met mijn broer, dus die heb ik het straatnaambord gestuurd met de naam van zijn nieuwe bedrijf.
Daarmee heb ik eigenlijk wel de kans weggenomen om die aan mijn moeder kado te doen, maar voor haar bedenk ik wel weer iets anders...
Ook had ik wat goed te maken met mijn broer, dus die heb ik het straatnaambord gestuurd met de naam van zijn nieuwe bedrijf.
Daarmee heb ik eigenlijk wel de kans weggenomen om die aan mijn moeder kado te doen, maar voor haar bedenk ik wel weer iets anders...