'Standaard type vrouw'
maandag 8 oktober 2012 om 15:54
Gewoon eens leuk om een topic over te openen. Ik ben hier namelijk wel nieuwsgierig naar. Ik heb soms een beetje het vooroordeel dat mannen altijd maar één type vrouw heel mooi vinden; echt blond/brunette, slank, symmetrisch gezichtje, slank, uitdagende kleding etc. etc. Bestaan er echt mannen die dat niet vinden? Want elke man kijkt daar toch naar? Hoe denken jullie hierover?
maandag 8 oktober 2012 om 15:58
maandag 8 oktober 2012 om 16:00
maandag 8 oktober 2012 om 16:01
In het algemeen worden vrouwen met bepaalde kenmerken, zoals een symmetrisch gezicht en een slank lichaam toch het mooist gevonden ja.
Maar dat betekent niet dat alle mannen een perfecte vrouw WILLEN. Immers, ze zijn zelf ook niet altijd (meestal niet) perfect.
Uiteindelijk past op elk potje een dekseltje.
Maar dat betekent niet dat alle mannen een perfecte vrouw WILLEN. Immers, ze zijn zelf ook niet altijd (meestal niet) perfect.
Uiteindelijk past op elk potje een dekseltje.
maandag 8 oktober 2012 om 16:06
quote:delmel schreef op 08 oktober 2012 @ 15:54:
vooroordeel dat mannen altijd maar één type vrouw heel mooi vinden; echt blond/brunette, slank, symmetrisch gezichtje, slank, uitdagende kleding etc. etc. Bestaan er echt mannen die dat niet vinden? Want elke man kijkt daar toch naar? Hoe denken jullie hierover?
Ik vind dit eigenlijk net zo simpel gezegd als dat alle vrouwen op mannen boven de 1.80 vallen die bruin haar en bruine ogen hebben en gespierde armen.
Hoezo alles en iedereen over één kam scheren....
Ieder heeft een eigen smaak toch.
vooroordeel dat mannen altijd maar één type vrouw heel mooi vinden; echt blond/brunette, slank, symmetrisch gezichtje, slank, uitdagende kleding etc. etc. Bestaan er echt mannen die dat niet vinden? Want elke man kijkt daar toch naar? Hoe denken jullie hierover?
Ik vind dit eigenlijk net zo simpel gezegd als dat alle vrouwen op mannen boven de 1.80 vallen die bruin haar en bruine ogen hebben en gespierde armen.
Ieder heeft een eigen smaak toch.
quote:mrsstanleywalker schreef op 08 oktober 2012 @ 16:02:
Natuurlijk wordt er naar mooie vrouwen gekeken. Maar mooi is wel afhankelijk van cultuur.
Nee hoor. In het algemeen worden in alle culturen vrouwen met volle lippen, een kleine neus, grote ogen, mooie haren, brede heupen en een slank tot iets voller (maar niet dik!) figuur het mooiste gevonden.
Het is niet zo dat ze in Afrika moddervette vrouwen mooi vinden.
Ook worden jonge vrouwen overal mooier gevonden. Is ook logisch, want die zijn geschikt om kinderen te krijgen.
O ja, en ik vergeet grote borsten en een slanke taille en een gave huid.
Het zegt toch iets over de vruchtbaarheid van zo'n vrouw. En daar draait alsnog om eigenlijk.
Niet dat je leven als vrouw ophoudt als je boven de 45 bent hoor, voor ik mensen voor het hoofd stoot.
Natuurlijk wordt er naar mooie vrouwen gekeken. Maar mooi is wel afhankelijk van cultuur.
Nee hoor. In het algemeen worden in alle culturen vrouwen met volle lippen, een kleine neus, grote ogen, mooie haren, brede heupen en een slank tot iets voller (maar niet dik!) figuur het mooiste gevonden.
Het is niet zo dat ze in Afrika moddervette vrouwen mooi vinden.
Ook worden jonge vrouwen overal mooier gevonden. Is ook logisch, want die zijn geschikt om kinderen te krijgen.
O ja, en ik vergeet grote borsten en een slanke taille en een gave huid.
Het zegt toch iets over de vruchtbaarheid van zo'n vrouw. En daar draait alsnog om eigenlijk.
Niet dat je leven als vrouw ophoudt als je boven de 45 bent hoor, voor ik mensen voor het hoofd stoot.
maandag 8 oktober 2012 om 16:07
quote:alfa-man schreef op 08 oktober 2012 @ 16:05:
Ik val inderdaad op mooie slanke vrouwen met een symetrisch gezicht, lang haar, goeie kont, mooie tieten, uitdagende kleding etc. Dat heb je goed gezien TO.Maar zou je ook met een "ander tye" genoegen nemen of daar op vallen?
Ik val inderdaad op mooie slanke vrouwen met een symetrisch gezicht, lang haar, goeie kont, mooie tieten, uitdagende kleding etc. Dat heb je goed gezien TO.Maar zou je ook met een "ander tye" genoegen nemen of daar op vallen?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 8 oktober 2012 om 16:07
quote:biebeliee schreef op 08 oktober 2012 @ 16:06:
[...]
Ieder heeft een eigen smaak toch.Een knappe man die geen cent te makken heeft wordt meestal ook niet echt aantrekkelijk gevonden....
[...]
Ieder heeft een eigen smaak toch.Een knappe man die geen cent te makken heeft wordt meestal ook niet echt aantrekkelijk gevonden....