De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
dinsdag 9 oktober 2012 om 07:27
quote:vlammetje_ schreef op 08 oktober 2012 @ 22:16:
Ga jij met gemak alleen naar een meet?
Moeiteloos. Nog geen vervelende ervaringen.
Ik vind de vraag van Silver wel leuk: zou je, als hier bekenden zijn, niet alles opschrijven wat je wil?
(Ik ken één iemand, en voel me door haar niet geremd, omdat ze in het dagelijks leven ook ongebruikelijk close is.)
Ga jij met gemak alleen naar een meet?
Moeiteloos. Nog geen vervelende ervaringen.
Ik vind de vraag van Silver wel leuk: zou je, als hier bekenden zijn, niet alles opschrijven wat je wil?
(Ik ken één iemand, en voel me door haar niet geremd, omdat ze in het dagelijks leven ook ongebruikelijk close is.)
Alles is liefde
dinsdag 9 oktober 2012 om 07:37
Er zit hier een heel goede bekende van me (meelezerT. Vooralsnog heeft ze geen behoefte hier zelf te schrijven) en die weet dus wat ik hier schrijf. Voel ik me daar ongemakkelijk bij? Nee, integendeel. Zij is ook zo'n beetje de enige met wie ik bepaalde zaken kan bespreken. (buiten mn vriend natuurlijk)
Heb je bij bepaalde mensen/bepaalde stukjes weleens het gevoel van: Hier geloof ik geen snars van?
Heb je bij bepaalde mensen/bepaalde stukjes weleens het gevoel van: Hier geloof ik geen snars van?
dinsdag 9 oktober 2012 om 20:49
Als ik zeg dat ik lekker ben klaargekomen omdat ik weet een slechte minnaar zo een plezier te doen.
Laatst maakte ik dit mee: een man die me teder op de rand van het bed neerzette, me achterover legde, mijn benen spreidde, voor me knielde en zich aftrok terwijl hij aandachtig bekeek wat hij tussen mijn benen kon zien. Ooit zoiets meegemaakt?
Laatst maakte ik dit mee: een man die me teder op de rand van het bed neerzette, me achterover legde, mijn benen spreidde, voor me knielde en zich aftrok terwijl hij aandachtig bekeek wat hij tussen mijn benen kon zien. Ooit zoiets meegemaakt?
Alles is liefde
dinsdag 9 oktober 2012 om 21:01
quote:charlene1984 schreef op 09 oktober 2012 @ 20:49:
@Charlene: da's een goeie
Hoe reageer jij daar dan op?
@Charlene: da's een goeie
Hoe reageer jij daar dan op?
dinsdag 9 oktober 2012 om 21:11
Ik voelde me wat opgelaten en tegelijk vond ik het, heel raar, eigenlijk wel vleiend dat een man maar naar me hoeft te kijken om (enz). Het verwart me een beetje, hoewel niet verontrustend.
Iemand anders een reactie op mijn vraag?
Iemand anders een reactie op mijn vraag?
Alles is liefde
dinsdag 9 oktober 2012 om 22:52
Nee nooit Charlene. En ik zou dat ook niet erg prettig vinden, erg ongemakkelijk. Daarbij ben ik ongeduldig en wil ik dan graag deelnemen aan het feestje. Als ik alleen bekeken wil worden stuur ik wel een fotootje.
Silver, geen idee, heb niet zulke rare ervaringen. Wel heel vroeger eens met iemand op een bed beland die steeds weer een poging deed tot seks maar waarbij het duidelijk niet erg lukte. Veel gedronken en geblowd, ik zo groen als gras geen idee wat ik ermee moest. Maar hij zweeg het helemaal dood en deed alsof dat allemaal zo hoorde. Dat vond ik dan wel weer vreemd, want het ging duidelijk niet volgens plan!
Wel eens spijt gehad van een vrijpartij en zo ja: waarom?
Silver, geen idee, heb niet zulke rare ervaringen. Wel heel vroeger eens met iemand op een bed beland die steeds weer een poging deed tot seks maar waarbij het duidelijk niet erg lukte. Veel gedronken en geblowd, ik zo groen als gras geen idee wat ik ermee moest. Maar hij zweeg het helemaal dood en deed alsof dat allemaal zo hoorde. Dat vond ik dan wel weer vreemd, want het ging duidelijk niet volgens plan!
Wel eens spijt gehad van een vrijpartij en zo ja: waarom?