Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
@Anne

Jij ook met je enge 'naarvoortrekkenvandebaarmoeder' verhalen
@Anne

Vergeet je Ibuprofen liquid tab niet
@Anne en Rijst: succes met het plaatsen van het spiraal!!!!
Rijst ik heb er gisteravond voor t slapen gaan 1 genomen, vanochtend bij het ontwaken, zometeen 1 uur van te voren en naderhand neem ik er ook maar 1.
Morning ladies!!!

Ik ben er weer! Gelukkig schijnt ook hier de zon . Nouja letterlijk iig, gatverdamme we hebben een helse terugreis gehad en gister (thuis, zijn zondagavond thuisgekomen) de hele dag een wakkere/huilende baby. Pffff. Snap er niks van, wellicht toch van de reis maar heenweg nergens last van gehad. Werd er gestoord van iig want ben wat half/grieperig dus kan niet zoveel hebben ahum... Gelukkig was oudste gelijk uit logeren gegaan zondag (wilde zelf bij opa en oma blijven, reden we langs), dus iets beter te doen. S nachts nog steeds ramp ook, elke 2u vannacht terwijl eergister er ineens 5 uren tussen zat. Ze drinkt de laatste dagen ook weer erg slecht/kleine beetjes alleen. Zal denk ik toch langs een osteopaat, even informeren

HAha. Maar, hebben lekkere vakantie gehad!!, wat te kort helaas; pas na een dag of 4/5 lukte het om te relaxen/kwam het besef 'we hoeven helemaal niks, rustig aan' dus was ook weer zomaar voorbij. Maar superblij dat we gegaan zijn wel'; echt goed even weer een nul-punt te vinden met zijn 4en nu zeg maar, en ook met elkaar want met twee kleintjes makkelijk elkaar te vergeten. (althans, wel van die drukke en niet-slapende :p).

Spiraal zal ik ook achteraan, moet immers urine laten checken voor chlamydia, wat een gedoe man :(.

O, mini schreeuwt alweer. Zucht.....

Hoop met iedereen alles wel, zal later ff bijlezen, nu maar s kijken boven... Buhhuhh zo kom ik ook nooit aan opruimen van de rommel toe!! :p gezellig hier in huis met al die spullen joh...
Succes meiden met spiraal plaatsen!

@ anne, wat spannend je sollicitatie gesprek!!

Ohhh... ik moet mn bed uit,.straks naar de fysio. Maar ik lig nog zo lekker met knorrende baby tussen mijn borsten!
Rijst doe de groeten aan onze 'joop braakhekke' en succes!! Zeg maar als joop onze rijstemeis pijn doet dat tante Rammel langs komt

Anne succes straks ook!!

Zo zit op NL2 een docu te kijken over een shell ramp in Nigeria.. Koude rillingen!! Wat een mentaliteit he dat westerse volk bah!

Chrys, hoe lang heeft meisje uiteindelijk geslapen!??

Juut wat een lekkere bikkel jullie ventje!

Toet?? Hoe is het??

Liz, wat een geregel he werken en een mini.. Hoewel ik van werken hou ben ik blij dat ik ontslagen ben.. Wat een stress zou het me opgeleverd hebben. Fles weigeren en een schoonmoeder (lekker laten huilen) die op zou passen 1 dag in de week.

Rammeltje is een grote meid, 21:00-3:00-6:00 en nu weer lekker pitten in de doek! Net als gister. Ik ga er dus op zat en zon maar uit om 8:00 en dan even wandelen en dan ritme oppakken. En ach die frisse neus sochtends kan papa ook doen dan mag hij haar daarna bij mama leggen om te drinken.
Haaiii ziev!!!

Klinkt goed! Even lekker terug naar het nul-punt.. Nu hier maar weer het ritme oppakken. Das altijd een beetje jammer he..
@ rammel, een vriendin van mij heeft ook een baby die de fles weigert en geeft haar baby nu met een tuitbeker met silicone tuit. Wonder boven wonder drinkt hij die wel leeg!Ze zat ook met dr handen in het haar want ze moet ook weer aan het werk over een week.
Haaaaaiii zivaa!! WB!!
...hij zit...heb het overleefd. Touwtje extra kort en al
Fijn rijst!! Nu kan je weer lekker zonder gedoe van bil!!

Zo zeg..... ging met samen geknepen ogen op de weegschaal staan, bang ivm vreterij dit weekend... Maar er is gewoon een kilo af!! Whoehoe!!

Moet nu rennen naar de fysio en eigenlijk moet Minimaatje weer eten... oeps, vriend zit zo met een huilbaby!
Maat! Merk en type?? Pleaasseeee laat dat werken dan! Ik moet echt naar de kapper en dat het liefst voor de meeting

Rijst, jij bikkel!!
Rijst bikkel!!! en viel het mee?

Anne suc7 morgen bij je gesprek en strakjes bij de spiraal.

Ziva wb zwaai!!!!

Maatje en kwim hug.

Rammel knuf.

Sorry ben echt watterig in mijn hoofd

Liefs aan allen Beppe
@Beppe

Uhm ja, het viel mee

@Zivaatje

Welkom terug
@rijst: gelukkig maar! En nu rustig aan he, dat moest ik gister ook van jou

@ann: succes straks bij het plaatsen. Jij hebt gelukkig de ibu Ik duim voor je morgen bij het soll.gesprek!

@juut: wat een heerlijke nacht! Hopen dat dat zn ritme blijft, wel lekker als je straks weer moet werken!

@ziv: welkom terug in de kou! Lekker bijkomen nu, succes met het opruimen. Chaos is dat altijd

Hier een mini dat erg huilerig is...volgens mij zit er iets niet goed in dr buik...heeft al 3poepluiers gehad vanochtend...
dubbel
@Bubz

Wat zielig! Wat is dat met die babies en poepen. De een 3x, de ander om de dag. Lijkt ons wel, Bubz
@ rammel, Als je wil googlen, het is de Momma tuitbeker, met siliconenspeen. Knalgroen of oranje.
Kinderopvang is geregeld mocht het allemaal doorgaan! Dat is n fijn gevoel! Nu nog oppas zoeken voor morgen!
Mijn god, ik loop leeg
@ rijst... das mooi kut! Hoort dat erbij?

Ik kreeg net een oproep voor die plekjes weg te laten halen.. maandag! Brrrr
@rijst: ieuwl das niet fijn! Hoe is het met de pijn?

@maat: spannend! Krijg je narcose of plaatselijke verdoving?

@nico: hoe is het met mini?

@ann: ooh fijn dat je alvast opvang hebt! Hoop voor je dat het lukt!
Mijn baarmoeder is zeker 1 groot gapend gat! Ik heb werkelijk waar niets gevoeld! Zo soepel ging t niet vaak zei ze.. Hmm

Aan de baarmoedermond kun je ook zien waar je in je cyclus bent, ze zei dat het er niet op leek dat er een ongi aan zat te komen.. Zou nu toch moeten zo ongeveer?! Hmm again!

Anyway hij zit!

Welkom back ziva

Rijst balen! Hoop dat t snel voorbij is!

Kwim wat n lekkere knul heb je ook! Kan niet wachten tot dat mijn meis zulke bijdehande dingen zegt!

Maat lekker nog even genieten met z'n 3!!

Rammel is jullie ritme zo anders in t weekend? Vanwege de jongens? School enzo? Hier t zelfde.. Het enige verschil is dat vriend thuis is. Qua voeden enzo precies gelijk!

Do? Hoe is t met je? Jij bent denk ik ook alweer werkende hè ?
Zivaa, leuk dat je er weer bent!!

Mannetje had net wat krampjes, zo zielig... Wij zijn sinds een aantal dagen gestopt met de infacol, en ik merk niet zo heel veel verschil! Dat is wel fijn...

Mannetje was net echt aan het vechten tegen de slaap, maar over mama haar schouders lukt het hem nooit om wakker te blijven!!! hij ligt nu heerlijk in de box te slapen!!!

Ik ben volgens mij weer ongesteld... Ik verlies een beetje bloed, maar heb helemaal geen last van menstruatiekrampen/ lage rugpijn... dat had ik eerder wel altijd.... Zou ik ook kunnen bloeden van de sex? Ik denk wel dat ik gewoon ongesteld wordt...

Mijn man en ik willen zondag gaan zwemmen met die kleine in het tropische zwembad. Het cb gaf aan dat als hij niet ziek wordt van de prikjes, het prima kan!!! Maar dat het zwembad de regel kan hebben dat het pas vanaf 12 weken mag... moet ik even navragen!!! Mijn zus is er zondag ook, die zal dan ook meegaan!!! Ben zo benieuwd, denk dat hij dat wel leuk vind!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven