wat nu
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:30
Ik had al eerder een topic geplaatst,maar goed hier ben ik weer.
Ik had al verteld dat ik aan het daten was,maar de situatie is nu veranderd.
Mijn date wil duidelijkheid ,hij is verliefd.
Ik weet niet wat ik moet doen,hij is heel erg lief voor me,zorgzaam etc,en als ik alleen met hem ben voelt het ook goed.
Maar zodra we dus een uitstapje maken,ben ik bang om bekenden tegen te komen,en ik zou hem niet voor durven stellen aan mijn fam/vrienden,hij is niet super lelijk,maar knap is gewoon anders,en niemand zal verwachten dat ik hier mee thuis zou komen.
Tevens doet de gedachten aan schoon ouders,vrienden etc ontmoeten mij ook rillen,daar heb ik zo geen zin in.
Maar goed dat is van later probleem.
Moet ik nu iemand vanwege zijn uiterlijk laten vallen,dat is best opervlakkig,maar tis toch ook niet normaal,ik buiten een meter of wat achter hem loop...hoe kan ik ervoor zorgen dat ik me buiten ook goed voel met hem??
Ik had al verteld dat ik aan het daten was,maar de situatie is nu veranderd.
Mijn date wil duidelijkheid ,hij is verliefd.
Ik weet niet wat ik moet doen,hij is heel erg lief voor me,zorgzaam etc,en als ik alleen met hem ben voelt het ook goed.
Maar zodra we dus een uitstapje maken,ben ik bang om bekenden tegen te komen,en ik zou hem niet voor durven stellen aan mijn fam/vrienden,hij is niet super lelijk,maar knap is gewoon anders,en niemand zal verwachten dat ik hier mee thuis zou komen.
Tevens doet de gedachten aan schoon ouders,vrienden etc ontmoeten mij ook rillen,daar heb ik zo geen zin in.
Maar goed dat is van later probleem.
Moet ik nu iemand vanwege zijn uiterlijk laten vallen,dat is best opervlakkig,maar tis toch ook niet normaal,ik buiten een meter of wat achter hem loop...hoe kan ik ervoor zorgen dat ik me buiten ook goed voel met hem??
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:33
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:34
Waarom wil je uberhaupt een relatie met hem? Je goed voelen is denk ik niet genoeg. Ook erg symphatiek kom je niet over. Ik denk dat die jongen een meid verdiend die dolverliefd op hem is en hem neemt zoals hij is. En dat ben jij niet. Wees eens lief en maak het uit. Die jongen verdient beter dan dit.
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:37
Boeit het naamkaartje dat je aan de afwijzing hangt? Uiterlijk? Of iets anders? Alles in je verhaal spreekt van dat je geen zín hebt om met hem verder te gaan doen.
Dan kan je wel de Moeder Theresa uit gaan lopen hangen door jezelf de mogelijkheid om hem op uiterlijk af te wijzen te ontzeggen, daar wordt niemand beter van. Jij zeker niet.
Stel je voor dat je in zijn schoenen stond en dit bericht las. Hoe zou je je voelen? Hoe zou je dan willen dat je behandeld werd? Probeer daar over na te denken.
Dan kan je wel de Moeder Theresa uit gaan lopen hangen door jezelf de mogelijkheid om hem op uiterlijk af te wijzen te ontzeggen, daar wordt niemand beter van. Jij zeker niet.
Stel je voor dat je in zijn schoenen stond en dit bericht las. Hoe zou je je voelen? Hoe zou je dan willen dat je behandeld werd? Probeer daar over na te denken.
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:39
quote:bammetjebamie schreef op 09 oktober 2012 @ 12:36:
[img]http://weblogs.nrc.nl/filmvragen/files/ ... Beouf.jpeg[/img]
Zo zag hij er eerst uit. Mijn familie vond hem niet zo geschikt voor me, die hebben het niet zo op bikers, nu trek ik hem behalve een zak ook nog een leuk pak aan is iedereen tevreden.
[img]http://us.123rf.com/400wm/400/400/71061 ... -hoofd.jpg[/img]
[img]http://weblogs.nrc.nl/filmvragen/files/ ... Beouf.jpeg[/img]
Zo zag hij er eerst uit. Mijn familie vond hem niet zo geschikt voor me, die hebben het niet zo op bikers, nu trek ik hem behalve een zak ook nog een leuk pak aan is iedereen tevreden.
[img]http://us.123rf.com/400wm/400/400/71061 ... -hoofd.jpg[/img]
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:43
Lief, zorgzaam, voelt goed, maar niet bijster knap. Wat gaan je familie en vrienden denken en zeggen dan? Ik neem aan dat ze je gewoon een leuke vent gunnen en er geen probleem mee hebben dat hij niet bloedstollend mooi is. Ik begrijp het niet helemaal, geloof ik. Of bestaat je familie en vriendenkring louter uit Holland Next Male Topmodel-juryleden?
Ik snap wat jullie zeggen,en dat hij beter verdiend.
Maar misschien gaat dit gevoel nog weg bij mij,daar hoop ik op.
We zaten laatst ergens en toen kwam er een onbekende mij vertellen,dat ze het zo goed vond ik niet op uiterlijk val.
Dat vond ik zeer vervelend,want dat was dus de bevestiging dat andere mensen ook vinden dat hij er niet geweldig uitziet.
Maar misschien gaat dit gevoel nog weg bij mij,daar hoop ik op.
We zaten laatst ergens en toen kwam er een onbekende mij vertellen,dat ze het zo goed vond ik niet op uiterlijk val.
Dat vond ik zeer vervelend,want dat was dus de bevestiging dat andere mensen ook vinden dat hij er niet geweldig uitziet.
quote:alfa-man schreef op 09 oktober 2012 @ 12:42:
Je kunt toch gewoon afspreken om niet samen over straat te gaan? Niet overal zo'n probleem van maken hoor. Jouw vriend begrijpt toch zelf ook wel dat hij gruwelijk lelijk is en dat jij dus niet met hem over straat durft te lopen.Waarschijnlijk vindt ie het geen probleem, het zal voor hem ook niet makkelijk zijn om gezien te worden met zo'n oppervlakkig wezen als TO.
Je kunt toch gewoon afspreken om niet samen over straat te gaan? Niet overal zo'n probleem van maken hoor. Jouw vriend begrijpt toch zelf ook wel dat hij gruwelijk lelijk is en dat jij dus niet met hem over straat durft te lopen.Waarschijnlijk vindt ie het geen probleem, het zal voor hem ook niet makkelijk zijn om gezien te worden met zo'n oppervlakkig wezen als TO.
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:44
quote:alfa-man schreef op 09 oktober 2012 @ 12:42:
Je kunt toch gewoon afspreken om niet samen over straat te gaan? Niet overal zo'n probleem van maken hoor. Jouw vriend begrijpt toch zelf ook wel dat hij gruwelijk lelijk is en dat jij dus niet met hem over straat durft te lopen.
Ja, of geef 'm een burqua cadeau.
Serieus, laat hem dit topic lezen, dan ben je denk ik zo van je probleem af.
Je kunt toch gewoon afspreken om niet samen over straat te gaan? Niet overal zo'n probleem van maken hoor. Jouw vriend begrijpt toch zelf ook wel dat hij gruwelijk lelijk is en dat jij dus niet met hem over straat durft te lopen.
Ja, of geef 'm een burqua cadeau.
Serieus, laat hem dit topic lezen, dan ben je denk ik zo van je probleem af.