R in de maand- Zeurtopic.
donderdag 11 oktober 2012 om 11:26
Jaaaaah...de "R" is weer in de maand! Op tv vliegen de reclames voor hoestdranken, vitaminepillen en keelpastilles je om de oren.
Waar ik mezelf vorige week nog de hemel inprees ( "ik eet zoveel fruit en ben zo fit...ik word echt niet ziek"), zit ik nu toch enigzins in de lappenmand. Omringd met allerlei homeopathische rotzooi,een berg fruit en kopjes thee met honing, probeer ik de bacteriën weg te jagen.
Wil je zeuren over je malaise of (gouden) tips delen voor een spoedig herstel....
Griep, Snot, Buikgriep en andere ongemakken verzamel hier!
Waar ik mezelf vorige week nog de hemel inprees ( "ik eet zoveel fruit en ben zo fit...ik word echt niet ziek"), zit ik nu toch enigzins in de lappenmand. Omringd met allerlei homeopathische rotzooi,een berg fruit en kopjes thee met honing, probeer ik de bacteriën weg te jagen.
Wil je zeuren over je malaise of (gouden) tips delen voor een spoedig herstel....
Griep, Snot, Buikgriep en andere ongemakken verzamel hier!
donderdag 11 oktober 2012 om 13:04
donderdag 11 oktober 2012 om 13:10
quote:viennas schreef op 11 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
Ja Daaag. Nu maak ik het ook op! Ik zit nu aan de osccillococinum (of zoiets), waarvan ik heb gelezen dat het van dode eend is gemaakt. Als dat niet meer werkt, dan weet ik het ook niet meer.Als je niets te doen hebt. Er is een reportage over dat spul gemaakt door de keuringsdienst van waarde.
[...]
Ja Daaag. Nu maak ik het ook op! Ik zit nu aan de osccillococinum (of zoiets), waarvan ik heb gelezen dat het van dode eend is gemaakt. Als dat niet meer werkt, dan weet ik het ook niet meer.Als je niets te doen hebt. Er is een reportage over dat spul gemaakt door de keuringsdienst van waarde.
donderdag 11 oktober 2012 om 13:50
Ah Tomatensoep, ben je door de kinderen immuun geworden voor virussen? Nu ik je hier zie denk ik opeens aan kippensoep, dat schijnt ook te helpen bij verkoudheid.
Iemand trouwens ervaringen/recepten voor een grog? Ik ken het niet, maar zit er over te denken er maar eentje te maken vanavond voor het slapen gaan.
Iemand trouwens ervaringen/recepten voor een grog? Ik ken het niet, maar zit er over te denken er maar eentje te maken vanavond voor het slapen gaan.
zaterdag 27 oktober 2012 om 11:20
Aangezien dit mijn eigenste topic is zeur ik nog lekker even een potje verder. De afgelopen twee weken gekwakkeld, maar was gelukkig wel van de verkoudheid af de laatste dagen. Alleen nog hoesten als een zeehond. Maar nu ben ik sinds gisteren verdorie weer verkouden!!!!!! Neus zit potdicht en ik nies mezelf een slag in de rondte. Ik ben het nu zooooo zat!!!
donderdag 7 februari 2013 om 10:52
Zo, ik up mijn eigen zeur topic gewoon, om nog even lekker een potje te zeuren. Vanaf het openen van dit topic (oktober) ben ik af en aan verkouden. En als ik niet verkouden ben ben ik moe. Vermoeidheid voorbij: weer verkouden. Morgen heb ik een afspraak bij de dokter, maar ik wil graag nog even zeuren hier.
Nog meer mensen die lopen te kwakkelen en hier willen zeuren? Ik heb van veel mensen gehoord dat ze langdurig verkouden zijn.
Nog meer mensen die lopen te kwakkelen en hier willen zeuren? Ik heb van veel mensen gehoord dat ze langdurig verkouden zijn.