date

11-10-2012 16:03 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,

Vanavond heb ik een date met een jonge die ik al een poosje ken. We hebben in juni al een keer afgesproken bij hem thuis en dat was toen erg gezellig. We hebben wat zitten kletsen, tv gekeken en uit eindelijk gezoent. Ik denk dat het wat hem betreft niet bij zoenen was gebleven als ik had toegegeven. Daarna heb ik regelmatig contact met hem gehouden via whatsapp en hebben we nog een keer afgesproken. De tweede date heb ik vervolgens afgezegd omdat ik ergens een onderbuik gevoel had dat het hem alleen om de sex ging. Dit heb ik toen ook kenbaar gemaakt (weliswaar wel via whatsapp). Hij beaamde dit niet maar ontkende ook niet.

We hebben gewoon altijd contact gehouden en hij heeft me nooit gepusht om weer af te spreken. De berichten kwamen regelmatig uit hem zelf. We zijn inmiddels een aantal maanden verder en vanavond hebben we dus op nieuw afgesproken, dit keer bij mij thuis.

Het is een beetje een lang verhaal geworden maar hoe is jullie gevoel hierbij? Heeft hij interesse in mij of in mijn lichaam? ;)

groetjes
Dat hij interesse heeft in allebei lijkt je geen optie?
haha ja dat lijkt me een logisch gevolg van de eerste optie )
Hoe moeten wij dat nou weten?

Als je wat afstand wilt bewaren en gewoon een gezellige avond en niet meer zou ik naar de bios gaan of uit eten, maar hem niet bij je thuis uitnodigen.
Je zou denken dat een jongen het geen maanden blijft proberen als het hem alleen om de seks gaat. Maar ik weet niet hoe zijn berichten waren? Vriendschappelijk/ seksueel?
quote:bloem2986 schreef op 11 oktober 2012 @ 16:05:

Je zou denken dat een jongen het geen maanden blijft proberen als het hem alleen om de seks gaat. Maar ik weet niet hoe zijn berichten waren? Vriendschappelijk/ seksueel?Over het algemeen gewoon vriendschappelijk. Even informeren hoe het gaat en dergelijke. Alleen soms begint hij zijn berichten met 'Schat' of 'Lieverd'. Daar gaan bij mij de alarmbellen redelijk van rinkelen (wellicht ook te maken met slechte ervaringen uit het verleden )
quote:bloem2986 schreef op 11 oktober 2012 @ 16:05:

Je zou denken dat een jongen het geen maanden blijft proberen als het hem alleen om de seks gaat. Misschien heeft hij wel een weddenschapje lopen. Sommige heren gaan ver voor een krat bier en een wip.
quote:_origami_ schreef op 11 oktober 2012 @ 16:08:

[...]

Misschien heeft hij wel een weddenschapje lopen. Sommige heren gaan ver voor een krat bier en een wip.Uhm ja, dat kan,..... hardnekkige wedenschap in dat geval
Sowieso interesse in je lichaam, want zo werken mannen nu eenmaal, schijnt het. Zie ook Annelaure.

Verder vind ik dat jij vooral degene bent die moeilijk doet. Móet hij verantwoording af leggen? Wat nou als hij het niet weet?

Tis jouw onderbuikgevoel hoor. Soms zit je er gewoon naast, en hoe zou jij in de omgekeerde situatie reageren?

Wat heb jij nodig om hem te vertrouwen? Zo te zien ga je ook steigeren als hij met 'Schat' over 'Lieverd' aankomt. Kan allemaal heel goed hoor, maar voor jou is het volgens mij gewoon nooit goed.

Niet zeuren dus.
quote:daikan schreef op 11 oktober 2012 @ 16:16:

Sowieso interesse in je lichaam, want zo werken mannen nu eenmaal, schijnt het. Zie ook Annelaure.

Verder vind ik dat jij vooral degene bent die moeilijk doet. Móet hij verantwoording af leggen? Wat nou als hij het niet weet?

Tis jouw onderbuikgevoel hoor. Soms zit je er gewoon naast, en hoe zou jij in de omgekeerde situatie reageren?

Wat heb jij nodig om hem te vertrouwen?Misschien sla je daar de spijker wel op zn kop en heeft het puur met mn eigen onderzekerheid en ervaringen uit het verleden te maken.
quote:anoniem261987 schreef op 11 oktober 2012 @ 16:12:

[...]

Uhm ja, dat kan,..... hardnekkige wedenschap in dat geval In dat geval heeft hij in ieder geval vast een puntje verdiend voor vasthoudendheid en doorzettingsvermogen .
Seks.

Als hij meer wilde, deed hij moeite.
Misschien is hij wel een hele goeie minnaar, stuur hem anders maar naar mij.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Als je er zo mee zit dat het hem wellicht alleen om de sex te doen is, waarom spreek je dan twee keer thuis af en niet zoals de meeste mensen doen ergens op neutraal terrein?
Het feit dat al de eerste dates niet buiten de deur wordt afgesproken is veel zeggend. Hij wil seks en is mogelijk bezet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:alfa-man schreef op 11 oktober 2012 @ 19:06:

Als je er zo mee zit dat het hem wellicht alleen om de sex te doen is, waarom spreek je dan twee keer thuis af en niet zoals de meeste mensen doen ergens op neutraal terrein?Omdat we allebei ivm werk redelijke bekende zijn hier in de plaatselijke horeca. Dus dat gaf ons niet zon goed gevoel omdat mensen dan toch op je gaan letten.
quote:viva-amber schreef op 11 oktober 2012 @ 19:40:

Het feit dat al de eerste dates niet buiten de deur wordt afgesproken is veel zeggend. Hij wil seks en is mogelijk bezet.Het lijkt me niet dat hij bezet is. Hij is vrij open en heeft gister avond ook dingen verteld over zn ex vriendinnetjes. Verder hebben we de eerste keer bij hem thuis afgesproken en daar zat zijn huisgenoot met zijn vriendin in het begin ook gewoon gezellig bij.
Het was gister erg gezellig. We hebben veel gekletst, gelachen en lekker een wijntje gedronken samen. Er is gezoent en een beetje geknuffeld maar verder niks gebeurd. Hij is rond half 1 weg gegaan en we hebben afgesproken dat we elkaar snel weer gaan zien.... Wordt vervolgd...?
nou kijk eens aan..

3x is scheepsrecht, dus zal er moeten worden gesekst.
quote:MEFunny schreef op 12 oktober 2012 @ 10:13:

nou kijk eens aan..

3x is scheepsrecht, dus zal er moeten worden gesekst.Het zou niet gewoon kunnen zijn dat hij me leuk vind? Is dat zon vreemde gedachte?
Dat zou zomaar kunnen. En is een leuke gedachte.
Ik zie niet in waarom hier alarmbellen zouden moeten gaan rinkelen.

Als je de eerste keer met zijn huisgenoot + vriendin erbij zat denk ik ook niet dat je puur voor de seks 'bent'.

Meestal willen ze dan niet de huisgenoten erbij betrekken.

Geniet er lekker van!
quote:anoniem261987 schreef op 11 oktober 2012 @ 16:03:

Het is een beetje een lang verhaal geworden maar hoe is jullie gevoel hierbij? Heeft hij interesse in mij of in mijn lichaam? ;)

Als je geniet van seks, dan maakt die hele vraag natuurlijk niet uit.
quote:Moonlight82 schreef op 12 oktober 2012 @ 12:26:

Ik zie niet in waarom hier alarmbellen zouden moeten gaan rinkelen.

Als je de eerste keer met zijn huisgenoot + vriendin erbij zat denk ik ook niet dat je puur voor de seks 'bent'.

Meestal willen ze dan niet de huisgenoten erbij betrekken.

Geniet er lekker van!Thanks moonlight... een positieve reactie ook wel ff leuk hahaha, lang leve het forum :D
Als ik het allemaal zo lees dan lijkt het wel of de mannen seksbeesten zijn die alleen maar aan 1 ding denken: seks.

En dat de vrouwen aan het volgende denken: Hij wil mij om mijn lichaam. Hij wil seks met mij. En dan zoveel mogelijk de boot afhouden.

Mijn mening is dat dit wel een beetje kort door de bocht is allemaal. Natuurlijk is een man wat meer gericht op seksgebied. Maar een vrouw dan niet?

Naast seks wil een vrouw vooral ook aandacht, bevestiging en steun. Een vrouw heeft dus aan meer behoefte dan alleen maar seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven