Gedrag minnaar
donderdag 11 oktober 2012 om 19:20
quote:Summerdance schreef op 11 oktober 2012 @ 19:12:
Je wilt meningen maar geen oordelen?
Wat nou als mijn mening (en er zullen er vele met mij zijn) een oordeel is?
Maar een mening over het wel of niet hebben van gevoelens van hem voor jou.
Nee hij zal geen liefdes gevoelens voor je hebben
Je was een geil makkelijk hapje, en nu heeft hij geen honger meer
Of zijn vriendin heeft haar delicatessenzaak weer geopend!+1
Je wilt meningen maar geen oordelen?
Wat nou als mijn mening (en er zullen er vele met mij zijn) een oordeel is?
Maar een mening over het wel of niet hebben van gevoelens van hem voor jou.
Nee hij zal geen liefdes gevoelens voor je hebben
Je was een geil makkelijk hapje, en nu heeft hij geen honger meer
Of zijn vriendin heeft haar delicatessenzaak weer geopend!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 11 oktober 2012 om 19:22
donderdag 11 oktober 2012 om 19:24
quote:danisha82 schreef op 11 oktober 2012 @ 19:19:
Maayke24, die vraag stel ik mijzelf meerdere malen per dag.
Ster_ en Summerdance, Het begon ook uit pure lust, dus ja jullie zouden gelijk kunnen hebben.
Tzippa2, ikzelf weet het dondersgoed. Voordat dit mij overkwam, ik hier voor koos reageerde ik ook zo wanneer ik het van iemand anders hoorde. Maar nu maakt mij de gevoelens van mijn man of de partner van mijn minnaar niks uit, ik heb jeuk en er zal gekrabd moeten worden
Blijfgewoonbianca......Daar heb ook een vermoeden van.
Noushi, het is net of ik een uitlaatklep bij mijn minnaar heb gevonden, kan het niet anders uitleggen,. Op de een of andere manier, doet dit mijn relatie "goed"" dit moet ik mijzelf in elke geval voorhouden anders is het helemaal onverkoopbaar
Maayke24, die vraag stel ik mijzelf meerdere malen per dag.
Ster_ en Summerdance, Het begon ook uit pure lust, dus ja jullie zouden gelijk kunnen hebben.
Tzippa2, ikzelf weet het dondersgoed. Voordat dit mij overkwam, ik hier voor koos reageerde ik ook zo wanneer ik het van iemand anders hoorde. Maar nu maakt mij de gevoelens van mijn man of de partner van mijn minnaar niks uit, ik heb jeuk en er zal gekrabd moeten worden
Blijfgewoonbianca......Daar heb ook een vermoeden van.
Noushi, het is net of ik een uitlaatklep bij mijn minnaar heb gevonden, kan het niet anders uitleggen,. Op de een of andere manier, doet dit mijn relatie "goed"" dit moet ik mijzelf in elke geval voorhouden anders is het helemaal onverkoopbaar
donderdag 11 oktober 2012 om 19:25
Doe toch niet zo treurig. Hij is toch eerlijk geweest? Hij wil niet verliefd worden. Dus het zou zomaar eens kunnen dat hij zich daar niet in wil verliezen, maar dat hij je ook niet kwijt wil. Daarom is hij zo wisselvallig als je het mij vraagt.
Gefeliciteerd, je bent nu officieel zijn bijzetvrouwtje geworden. Een hele prestatie.
Oh wacht, ik mocht niet oordelen. Vergeten, sorry.
Gefeliciteerd, je bent nu officieel zijn bijzetvrouwtje geworden. Een hele prestatie.
Oh wacht, ik mocht niet oordelen. Vergeten, sorry.
donderdag 11 oktober 2012 om 19:27
Je bent gewoon een bijzettafel. Je wordt voor zijn plezier gebruikt, omdat zijn vrouw thuis altijd hoofdpijn, en geen zin heeft.. maar verder ziet hij het helemaal niet zitten met je, geeef je daar je huwelijk voor op!
ik snap sommige vrouwen echt niet, wat een trollen. ( Geldt voor de vreemdgaande mannen ook overigens)
ik snap sommige vrouwen echt niet, wat een trollen. ( Geldt voor de vreemdgaande mannen ook overigens)
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
donderdag 11 oktober 2012 om 19:27
quote:Star schreef op 11 oktober 2012 @ 19:20:
Het OVERKWAM je niet De dooddoener van een minnares die haar minnaar haar delicatessenzaak(met dank aan Sum) laat zien.
Het OVERKWAM je niet De dooddoener van een minnares die haar minnaar haar delicatessenzaak(met dank aan Sum) laat zien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 11 oktober 2012 om 19:28
Ik zou me geen illusies maken dat hij gevoelens voor je heeft, als ik jou was. Denk eerder dat hij het gedoe met jou stukken minder belangrijk vindt dan het wel en wee van zijn vrouw en gezin.
Vandaar dat hij, toen er verhalen door de stad gingen, jou heeft buitengesloten. Dus wees niet dom en begin niet weer van voor af aan.
Vandaar dat hij, toen er verhalen door de stad gingen, jou heeft buitengesloten. Dus wees niet dom en begin niet weer van voor af aan.
donderdag 11 oktober 2012 om 19:28
Wat is het toch jammer dat er niet serieus gereageerd kan worden, alleen beoordeeld en veroordeeld. Wanneer iemand niet tegen "ons soort mensen" oftewel vreemdgaanders, ja, ik noem het gewoon bij de naam, kan, lees er dan overheen of lees en reageer niet.
Ik ga ook niet in een topic lopen martelen als ik iets lees waar ik geen ervaring mee heb. Waar is het tijdperk gebleven van ieder in zijn.haar waarde laten?
Ik ga ook niet in een topic lopen martelen als ik iets lees waar ik geen ervaring mee heb. Waar is het tijdperk gebleven van ieder in zijn.haar waarde laten?
donderdag 11 oktober 2012 om 19:29
donderdag 11 oktober 2012 om 19:30
quote:danisha82 schreef op 11 oktober 2012 @ 19:28:
Wat is het toch jammer dat er niet serieus gereageerd kan worden, alleen beoordeeld en veroordeeld. Wanneer iemand niet tegen "ons soort mensen" oftewel vreemdgaanders, ja, ik noem het gewoon bij de naam, kan, lees er dan overheen of lees en reageer niet.
Ik ga ook niet in een topic lopen martelen als ik iets lees waar ik geen ervaring mee heb. Waar is het tijdperk gebleven van ieder in zijn.haar waarde laten?Ik ben bloedserieus.
Ik ga ook niet in een topic lopen martelen als ik iets lees waar ik geen ervaring mee heb. Waar is het tijdperk gebleven van ieder in zijn.haar waarde laten?Ik ben bloedserieus.
donderdag 11 oktober 2012 om 19:32
Ik ga ook niet in een topic lopen martelen als ik iets lees waar ik geen ervaring mee heb. Waar is het tijdperk gebleven van ieder in zijn.haar waarde laten?En wie zegt dat we dat niet hebben?
Ik ga ook niet in een topic lopen martelen als ik iets lees waar ik geen ervaring mee heb. Waar is het tijdperk gebleven van ieder in zijn.haar waarde laten?En wie zegt dat we dat niet hebben?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ga ook niet in een topic lopen martelen als ik iets lees waar ik geen ervaring mee heb. Waar is het tijdperk gebleven van ieder in zijn.haar waarde laten?Dat maken we zelf wel uit. Jammer hè?
Ik ga ook niet in een topic lopen martelen als ik iets lees waar ik geen ervaring mee heb. Waar is het tijdperk gebleven van ieder in zijn.haar waarde laten?Dat maken we zelf wel uit. Jammer hè?
Je weet toch:
they never leave their wives
Mijn cynische blik gaat er vanuit, dat elke man vreemdgaat, als er maar genoeg aan hem getrokken wordt (pun intended).
Maar alleen voor de lol, niet als vervanging. Niet voor het serieus, een zeurende vrouw waaraan hij moet uitleggen Waarom hij dingen doet en Wat voor gevoelens hij heeft etc heeft hij al.
they never leave their wives
Mijn cynische blik gaat er vanuit, dat elke man vreemdgaat, als er maar genoeg aan hem getrokken wordt (pun intended).
Maar alleen voor de lol, niet als vervanging. Niet voor het serieus, een zeurende vrouw waaraan hij moet uitleggen Waarom hij dingen doet en Wat voor gevoelens hij heeft etc heeft hij al.