De Vierling
zaterdag 22 september 2012 om 20:18
Ik heb net even zitten kijken. Ik kan me niet voorstellen dat alle 4 de karakters/ persoonlijk- heden ook zo op elkaar lijken.
Echt, die meisjes die zie je overal. Dezelfde tassen, dezelfde kleding, hetzelfde haar, dezelfde accessoires. Wat een eenheidsworst. En is het hip om je domheid zo te etaleren? Wat is het doel van deze serie? En wat doen ze voor de kost?
Echt, die meisjes die zie je overal. Dezelfde tassen, dezelfde kleding, hetzelfde haar, dezelfde accessoires. Wat een eenheidsworst. En is het hip om je domheid zo te etaleren? Wat is het doel van deze serie? En wat doen ze voor de kost?
zondag 23 september 2012 om 13:49
woensdag 26 september 2012 om 20:57
donderdag 27 september 2012 om 15:31
vrijdag 28 september 2012 om 10:51
quote:kanon schreef op 13 september 2012 @ 20:26:
Zegt ze nou echt 'daar heb je toch een heel mooi strand, in Parijs?'
Klopt trouwens wel. In Parijs wordt elk jaar een strand gemaakt langs de Seine.
http://www.paris.fr/engli ... 08_stand_34146_port_18969
Zegt ze nou echt 'daar heb je toch een heel mooi strand, in Parijs?'
Klopt trouwens wel. In Parijs wordt elk jaar een strand gemaakt langs de Seine.
http://www.paris.fr/engli ... 08_stand_34146_port_18969
donderdag 11 oktober 2012 om 07:25
Wat zouden de kijkcijfers zijn?
Die meiden zijn dom, maar de serie ook. Compleet in scene gezet, volgens mij. Je ziet ze nooit naar school/ werk gaan. T is paar daagjes hier, paar daagjes daar, bezoek bij oma, bbq, inwijdingsfeestje van t huis....
en sorry, maar als ik die ene haar zus zag knippen?!?!?! Ik zou haar weigeren in een kapsalon. Dan kan je een topic openen in ' mode en beuaty' ' Naar de kapper geweest en al mijn haar van mn hoofd afgebrand'
Die meiden zijn dom, maar de serie ook. Compleet in scene gezet, volgens mij. Je ziet ze nooit naar school/ werk gaan. T is paar daagjes hier, paar daagjes daar, bezoek bij oma, bbq, inwijdingsfeestje van t huis....
en sorry, maar als ik die ene haar zus zag knippen?!?!?! Ik zou haar weigeren in een kapsalon. Dan kan je een topic openen in ' mode en beuaty' ' Naar de kapper geweest en al mijn haar van mn hoofd afgebrand'
donderdag 18 oktober 2012 om 17:56
quote:intheheart schreef op 11 oktober 2012 @ 07:25:
De dames hebben zomervakantie, vandaar ook al die dagjes uit.
Grote broer gaat volgens het voorstukje een tatoeage laten zetten op zijn borst met de voorletters van alle zusjes, dat vind ik wel lief
De dames hebben zomervakantie, vandaar ook al die dagjes uit.
Grote broer gaat volgens het voorstukje een tatoeage laten zetten op zijn borst met de voorletters van alle zusjes, dat vind ik wel lief