Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
donderdag 11 oktober 2012 om 21:53
donderdag 11 oktober 2012 om 21:58
donderdag 11 oktober 2012 om 22:17
Of heb je een hond die nog een Oranje-rompertje wil???
Ehhhh, weet ff niet meer wie het eerste was, maar voor de kaarten van Duinrell kun je me mailen op rara271@gmail.com
Edit; de eerste was Broodtrommel zie ik net
Ehhhh, weet ff niet meer wie het eerste was, maar voor de kaarten van Duinrell kun je me mailen op rara271@gmail.com
Edit; de eerste was Broodtrommel zie ik net
vrijdag 12 oktober 2012 om 12:02
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2012 @ 21:14:
Mi-Jo, ik zou wel een sauna-arrangement-bon van Optimel willen hebben, voor Spa Zuiver. Die van 40,- , de groene optie.
http://www.optimel.nl/product/9183/spa-zuiver
Is er iets wat je er voor terug wilt? Dan kan ik gaan kijken of ik je daar bij kan helpen.
Mocht je hem willen bestellen, dan mag je de bon mailen naar vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb je de bonnen gemailt!
Ik heb nu nog 140 Optimeleuro's over voor de liefhebbers.
Mi-Jo, ik zou wel een sauna-arrangement-bon van Optimel willen hebben, voor Spa Zuiver. Die van 40,- , de groene optie.
http://www.optimel.nl/product/9183/spa-zuiver
Is er iets wat je er voor terug wilt? Dan kan ik gaan kijken of ik je daar bij kan helpen.
Mocht je hem willen bestellen, dan mag je de bon mailen naar vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb je de bonnen gemailt!
Ik heb nu nog 140 Optimeleuro's over voor de liefhebbers.
vrijdag 12 oktober 2012 om 12:59
quote:rara70 schreef op 11 oktober 2012 @ 22:17:
Edit; de eerste was Broodtrommel zie ik net Dank je, ik heb je een mail gestuurd
Edit; de eerste was Broodtrommel zie ik net Dank je, ik heb je een mail gestuurd
vrijdag 12 oktober 2012 om 16:09
quote:Zaza_zebra schreef op 11 oktober 2012 @ 15:54:
Lifesign van de zebra.
Sorrie hoor, ik laat het hier echt verschrikkelijk verslonzen.
Maarrrr ik kom nu toch even jubelen...
Liedjepiedje heeft mijn trouwalbum gemaakt, het is zòòò mooi geworden!!!
Echt, hij kwam net door de brievenbus, en WAUW!
Ik loop de hele week zo:
Liedje, tnx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O, en mochten de Duinrell kaarten er nog zijn, graag!! Woon er dichtbij, maar vind het altijd te duur.
*stuitert weer blij verder want kleine Gazelle begint te lallen in haar mijn bed*Heel graag gedaan!
Lifesign van de zebra.
Sorrie hoor, ik laat het hier echt verschrikkelijk verslonzen.
Maarrrr ik kom nu toch even jubelen...
Liedjepiedje heeft mijn trouwalbum gemaakt, het is zòòò mooi geworden!!!
Echt, hij kwam net door de brievenbus, en WAUW!
Ik loop de hele week zo:
Liedje, tnx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O, en mochten de Duinrell kaarten er nog zijn, graag!! Woon er dichtbij, maar vind het altijd te duur.
*stuitert weer blij verder want kleine Gazelle begint te lallen in haar mijn bed*Heel graag gedaan!
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:38
Aangeboden:
Wollen (70% wol, 5% cashmer, 25% nylon) jas van de H&M, donkergrijs. Met grote knopen als sluiting en op de manchetten, maat 44 (maar mijn spierballen passen niet lekker in de mouwen ). Ik heb hem daarom maar een keer of 2 gedragen
En natuurlijk gaan jullie nu allemaal roepen om een foto, maar het is A) te donker nu voor een foto die de jas eer aan doet en
ik heb geen zin om een mijnalbum ofzo aan te maken voor 2 foto's.
Maar als je echt interesse hebt mag je me mailen en dan stuur ik je morgen een foto (of misschien wel 2!) via de ouderwetsche mail.
vivahimalaya op gmail punt com
Wollen (70% wol, 5% cashmer, 25% nylon) jas van de H&M, donkergrijs. Met grote knopen als sluiting en op de manchetten, maat 44 (maar mijn spierballen passen niet lekker in de mouwen ). Ik heb hem daarom maar een keer of 2 gedragen
En natuurlijk gaan jullie nu allemaal roepen om een foto, maar het is A) te donker nu voor een foto die de jas eer aan doet en
Maar als je echt interesse hebt mag je me mailen en dan stuur ik je morgen een foto (of misschien wel 2!) via de ouderwetsche mail.
vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:41
En met het gevaar hier keihard uitgelachen te worden omdat je die dingen bij ieder pakje boter krijgt en ik daar helemaal niks van weet want geen interesse.. :
Ik kreeg een kaart voor het 2e musicalkaartje van de Little Mermaid gratis.
Inwisselbaar tot 30 november.
Ik kreeg een kaart voor het 2e musicalkaartje van de Little Mermaid gratis.
Inwisselbaar tot 30 november.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 12 oktober 2012 om 18:24
Ah Marels, die stroom, das een slimme zeg, dat ik daar nooit aan gedacht heb... Moet zelf dus ook maar weer opzoek naar een mini oven
Is er hier misschien ook een mogelijkheid tot een ruil? Ik heb namelijk een hele goede buggy gekregen van een vriendin, maar die is roze, en ik krijg rond 5 december een zoon. En tja, nee, een roze buggy gaat me dan echt te ver
Is er hier misschien ook een mogelijkheid tot een ruil? Ik heb namelijk een hele goede buggy gekregen van een vriendin, maar die is roze, en ik krijg rond 5 december een zoon. En tja, nee, een roze buggy gaat me dan echt te ver
vrijdag 12 oktober 2012 om 22:46
spaart iemand van jullie ook de gratis wijnglazen van de Hema? Ik heb een paar zegeltjes, maar ik ga er niks mee doen......
Ik zou dan op zich wel heel graag superdierenkaartjes voor mijn lekkere trio willen en zegeltjes van de blue band, voor de gratis bakhulpjes.....
Na donderdag heb ik ws ook kleertjes en speelgoed te geef, daar kom ik op terug
en mocht iemand nog een paar uur te geef hebben, ik hou me aanbevolen..... morgen vieren we oudste zijn verjaardag, en natuurlijk bedenkt lief dat ze vandaag wel een dagje in bed kan blijven met migraine...... heb me de heule dag uit de naad gevlogen, moet nu nog zuigen, slingers ophangen, dweilen, plee soppen en hier en daar nog wat puin ruimen..... pppppffffftttttt en ik weet niet waar te beginnen......
dus.... ik geleuf dat ik eerst de slingers maar eens even uit de kast trek, dat heeft voor zoonlief wel prio
Ik zou dan op zich wel heel graag superdierenkaartjes voor mijn lekkere trio willen en zegeltjes van de blue band, voor de gratis bakhulpjes.....
Na donderdag heb ik ws ook kleertjes en speelgoed te geef, daar kom ik op terug
en mocht iemand nog een paar uur te geef hebben, ik hou me aanbevolen..... morgen vieren we oudste zijn verjaardag, en natuurlijk bedenkt lief dat ze vandaag wel een dagje in bed kan blijven met migraine...... heb me de heule dag uit de naad gevlogen, moet nu nog zuigen, slingers ophangen, dweilen, plee soppen en hier en daar nog wat puin ruimen..... pppppffffftttttt en ik weet niet waar te beginnen......
dus.... ik geleuf dat ik eerst de slingers maar eens even uit de kast trek, dat heeft voor zoonlief wel prio
vrijdag 12 oktober 2012 om 22:57
quote:Biebeltje schreef op 11 oktober 2012 @ 22:25:
Oh Soley, dat vind ik lief!
Als het topic nog loopt als ze zoonlief te klein zijn (of hij ze niet meer aan wil) zal ik ze ook zo aanbieden hier als je dat goed vindt.Doe maar, wie weet wie er dan nog mee vooruit geholpen is. Met die kleintjes gaat het zo hard met de voetjes, schoentjes hebben toch al niet veel te lijden. Hier niet in ieder geval.
Oh Soley, dat vind ik lief!
Als het topic nog loopt als ze zoonlief te klein zijn (of hij ze niet meer aan wil) zal ik ze ook zo aanbieden hier als je dat goed vindt.Doe maar, wie weet wie er dan nog mee vooruit geholpen is. Met die kleintjes gaat het zo hard met de voetjes, schoentjes hebben toch al niet veel te lijden. Hier niet in ieder geval.
zaterdag 13 oktober 2012 om 10:17
zaterdag 13 oktober 2012 om 15:10
Ayla, die bakhulpjeszegeltjes kan ik je wel aan helpen!
Doe me maar een mailtje!
Voor als je dat kwijt bent; marelsmarels@gmail.com
Doe me maar een mailtje!
Voor als je dat kwijt bent; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 13 oktober 2012 om 20:24
Bankje, we gaan vanavond proberen je code te verzilveren.
Ik heb nog wat opgeruimd en kwam wat sjaals/wanten ed tegen voor jonge kinderen:
Een lief gebreid mutsje (tot hooguit een jaar) en gebreide slofjes (niet gedragen). Stond zoon erg lief
Een muts en sjaal van Mickey mouse logo (muts 48 cm omtrek)
khaki sjaal met wantjes (voor ca 2 jarige):
mutsje en wantjes van Poeh beer (maat 62/68). Heel zacht fleece:
Ik heb nog wat opgeruimd en kwam wat sjaals/wanten ed tegen voor jonge kinderen:
Een lief gebreid mutsje (tot hooguit een jaar) en gebreide slofjes (niet gedragen). Stond zoon erg lief
Een muts en sjaal van Mickey mouse logo (muts 48 cm omtrek)
khaki sjaal met wantjes (voor ca 2 jarige):
mutsje en wantjes van Poeh beer (maat 62/68). Heel zacht fleece: