Verliefdheid (bijna) nooit wederzijds?

09-04-2008 17:53 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dat ook altijd?
quote:Perel schreef op 21 april 2008 @ 19:41:

Ik heb een tijdje over een man gedacht: nou, nou, de vriendin die hij ooit krijgt, mag in haar handjes knijpen, wat een wereldvent! Stond er helemaal niet bij stil dat ik zelf gegadigde was!Haha, en als je niet oppast daalt hij daardoor (doordat hij op jou -in dit geval mij dus- valt) ook nog in je achting ook. Vreemde wezens zijn we toch
Dat zeg ik....
quote:yuky schreef op 21 april 2008 @ 15:32:

[...]

Denk trouwens niet dat er iets mis met je is hoor Boebele.... maar het cliché is wel waar... als je op zoek bent ben je minder aantrekkelijk. Misschien moet je het idee 'relatie' een tijdje van je afzetten en gewoon gaan daten voor het daten om een gezellige avond te hebben.... Voor mij heeft dit wel goed gewerkt. De ene na de andere man werd verliefd op me toen ik er eenmaal zo instond. Waren hele leuke mannen bij, maar niet allemaal mijn type... Niet veel later liep ik bij toeval mijn huidige vriend tegen het lijf.

Mijn probleem is ook niet dat ik geen aandacht krijg of dat mannen me niet leuk vinden. Dat weet ik omdat ik de afgelopen 2 maanden 4 keer uitgevraagd ben door 4 verschillende mannen. Het probleem is gewoon dat ik de mannen die mij leuk vinden niks vind, en dat wanneer ik iemand wél leuk vind dat weer niet wederzijds is.

En sja, wanhopig op zoek... dat ben ik nou ook weer niet kan ik jullie wel zeggen. Ik heb een leuk leven in mijn eentje, maar weet wel dat er iemand op deze aarde rondloopt die mijn leven nóg leuker kan maken.

Ik herken trouwens niet wat je zegt Perel, over dat je niet gelooft dat iemand jou leuk kan vinden. Ik ga er juist vanuit dat iemand die ik leuk vind mij ook leuk vindt. Maarja, daarom komt de klap vaak nog harder aan als blijkt dat dat helemaal niet het geval is. Ben ook een expert in excuses verzinnen voor iemands (afwachtende) houding naar mij toe. Als de jongen die ik leuk vind me niet mee uitvraagt denk ik dat dat ligt aan het feit dat hij gewoon niet durft. Beetje rare eigenschap eigenlijk hè? Want voor de rest ben ik heel erg onzeker.
Ben voor t eerst in m'n leven verliefd geweest en helaas bleef die onbeantwoord! Hij was al bezet. Omdat ie een soort van flirte, dacht ik dat ie me leuk vond, maar ja, was meer voor z'n werk blijkbaar. Hij ontkende niet dat ie me een leuke meid vond, maar ja. Het blijft alleen bij lief lachen en gezellig een praatje maken. Keb wel lol met hem als ik in dat café ben waar hij werkt, maar hij weet niet dat ik echt verliefd was en t stiekem nog een beetje ben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven