Mode & Beauty alle pijlers

Kapper geweest

09-10-2012 18:44 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een paar dagen terug advies gevraagd over mijn rode haar, en het blond worden ervan.

Mij werd geadviseerd ga naar de kapper, niet zelf aankloten. Dus ik ben vandaag bij de kapper geweest. De kinki kapper zelfs.

En het resultaat is:

- 140 euro lichter zijn

- dik 4 uur in een stoel zitten

- Mijn hoofdhuid staat in de fik, en ik heb zelfs lichte blaasjes.

- Mijn mooie lange lokken zijn aan de achterkant volledig afgebroken. Ik moet morgen terugkomen om er dik 15 cm af te laten knippen

- En ik ben een soort grijsgroen achtige kleur met een goude gloed er door heen. Geen blond dus. Het ziet er niet uit.

Al met al het ik 140 euro neer gelegd om mijn haar goed te laten verpesten

Ik zit ondertussen te huilen van teleurstelling.

Hoe ga ik dat groen/grijs uit mijn haar krijgen?

Mijn haar is zo zwaar beschadigd dat ik de komende 6 maanden van mijn haar af moet blijven. Maar ik kan niet als een grijsgroen zeemonster rond blijven lopen.

Help!
En ik ben ook benieuwd!
Heb je een Twitter account? Kijken of zij er ook eentje hebben, foto van je haar maken en die de wereld in Twitteren als ze je niet kosteloos willen helpen of je je geld niet willen teruggeven. Of eerst daarmee dreigen.
Jammer dat je niet even een update komt geven, TO, nadat iedereen zo met je meegeleefd en meegedacht heeft.
I am surrounded by morons
Pff ik ben te nieuwsgierig hiervoor
quote:Twisted schreef op 12 oktober 2012 @ 11:11:

Jammer dat je niet even een update komt geven, TO, nadat iedereen zo met je meegeleefd en meegedacht heeft.Ik dacht hetzelfde...
Ja, hoe is het afgelopen? Een update zou fijn zijn!
Ik begin nu ook wel heel nieuwsgierig te worden..
Ik ben ook benieuwd
quote:Twisted schreef op 12 oktober 2012 @ 11:11:

Jammer dat je niet even een update komt geven, TO, nadat iedereen zo met je meegeleefd en meegedacht heeft.Vind ik ook, ben ook benieuwd.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Sorry voor de late update. Na een paar heftige tandarts behandelingen heb ik even niet meer aan het forum gedacht. Sorry!

Het duurde ook even voordat ik kreeg wat ik wilde. Toen ik daar was geweest waren ze eerst alleen bereid mijn haar opnieuw de juiste kleur te verven. Het knippen moest ik zelf betalen, en herstelbehandelingen van het haar ook. Daar was ik het niet mee eens. Ik wilde het knippen ook gratis. Door hun was namelijk mijn haar zo afgebroken. Wie laat de voorpigmentatie nou bijna 3 uur in het haar zitten!? En als herstelbehandelingen niet mogelijk was, wilde ik het geld voor de haarmaskers terug (30 euro)

Nee dat kon echt niet volgens hun.

Ik heb het er niet bij laten zitten en heb met de baas hogerop gesproken.

Ik werd zaterdag terugggebeld dat ik langs kon komen, en dat ze mijn haar gratis knippen, bijkleuren en ik krijg de 30 euro voor de haarmaskers terug!! Mooi zo!!

Mijn haar is inmiddels niet meer groen, de shampoo en masker werken heel goed en ik begin een mooie goudblonde kleur te krijgen. Alleen is het goed dood en moet er een aardig stuk jammer genoeg vanaf. Morgen ga ik er weer naar toe. En ik word geholpen door de bazin. Ik hoop dat zij wel weet wat ze doet

Al met al is het dus toch redelijk goed afgelopen
wat fijn dat je nog ff komt vertellen hoe het was gegaan!

goed dat je volgehouden hebt! ze hadden echt geen poot om op te staan, als je met dit verhaal naar iets van consumentenbond of weet ik veel wat was geweest had je echt wel in je recht gestaan denk ik...

fijn ook dat het niet meer zo groen is... (alhoewel als het carnaval was zou het niet zo erg zijn maar dat is het nog niet...)
Fijn dat je even een update komt geven! Vervelend van je tandartsbehandelingen. Snap nu dat je hoofd er ff niet naar stond. Hopelijk komt het allemaal weer goed met je haar.
I am surrounded by morons
Kan me voorstellen als je met je mond zit even geen zin hebt in een forum, Fijn voor je dat ze toch nog na veel aandringen je haren hebben bijgekleurd, wat ook niet meer dan normaal is.

Want het moet in een keer gewoon goed zijn.
Hey, ik werk bij Kinki. Dit klinkt als een naar drama voor jou en je haar. Als je mij een mailtje stuurt (annemieke@kinki.nl) dan kijken we wat we kunnen doen om je haar te fiksen. Wij willen geen huilende klanten.

Groet Annemieke

Kinki Kappers

quote:lovelycomplex schreef op 09 oktober 2012 @ 18:44:

Ik had een paar dagen terug advies gevraagd over mijn rode haar, en het blond worden ervan.

Mij werd geadviseerd ga naar de kapper, niet zelf aankloten. Dus ik ben vandaag bij de kapper geweest. De kinki kapper zelfs.

En het resultaat is:

- 140 euro lichter zijn

- dik 4 uur in een stoel zitten

- Mijn hoofdhuid staat in de fik, en ik heb zelfs lichte blaasjes.

- Mijn mooie lange lokken zijn aan de achterkant volledig afgebroken. Ik moet morgen terugkomen om er dik 15 cm af te laten knippen

- En ik ben een soort grijsgroen achtige kleur met een goude gloed er door heen. Geen blond dus. Het ziet er niet uit.

Al met al het ik 140 euro neer gelegd om mijn haar goed te laten verpesten

Ik zit ondertussen te huilen van teleurstelling.

Hoe ga ik dat groen/grijs uit mijn haar krijgen?

Mijn haar is zo zwaar beschadigd dat ik de komende 6 maanden van mijn haar af moet blijven. Maar ik kan niet als een grijsgroen zeemonster rond blijven lopen.

Help!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven