raar gevoel
zondag 14 oktober 2012 om 18:47
Hallo dames,
Ik heb een probleem,ik weet niet wat het is maar als ik vrijgezel ben heb ik nooit geen stress,voel me ook prima dan.
Zodra ik iemand leuk vind,begint de stress,ik wordt dan zelfs met buikpijn wakker,alsof er een soort van steen op mijn maag ligt,omdat ik dan alleen met die persoon bezig ben.
Niks vind ik dan ook nog leuk om te doen zonder hem,alles wat ik dan doe uitgaan/shoppen,met vriendinnen zijn,lijkt puur om de tijd te doden tot ik hem weer zie.
En als ik ook maar even het idee heb dat hij mij toch maar zo zo vind ,voel ik me echt heel naar.
Een vriendin van mij heeft dit ook,maar dit is toch ziek??
Dit staat even los van mijn andere topics,want dit heb ik echt al heel mijn leven.
Ik heb een probleem,ik weet niet wat het is maar als ik vrijgezel ben heb ik nooit geen stress,voel me ook prima dan.
Zodra ik iemand leuk vind,begint de stress,ik wordt dan zelfs met buikpijn wakker,alsof er een soort van steen op mijn maag ligt,omdat ik dan alleen met die persoon bezig ben.
Niks vind ik dan ook nog leuk om te doen zonder hem,alles wat ik dan doe uitgaan/shoppen,met vriendinnen zijn,lijkt puur om de tijd te doden tot ik hem weer zie.
En als ik ook maar even het idee heb dat hij mij toch maar zo zo vind ,voel ik me echt heel naar.
Een vriendin van mij heeft dit ook,maar dit is toch ziek??
Dit staat even los van mijn andere topics,want dit heb ik echt al heel mijn leven.
zondag 14 oktober 2012 om 19:05
Je voelt gewoon spanning bij relaties. Mijn gevoel is dat wanneer je de juiste persoon vindt, je spanning ook minder wordt. Dan kun je namelijk ontspannen, jezelf zijn. Hoef je niet zo je best te doen, je niet anders voor te doen dan je bent. Het is de spanning om de spanning zelf...wordt t wat met hem of niet... En als t steeds niets wordt houd je zelf de spanning ook in stand.
Vertrouw maar meer op jezelf, dat je de juiste keus wel zult maken. Zo hoef je je ook niet zo afhankelijk te voelen!
Vertrouw maar meer op jezelf, dat je de juiste keus wel zult maken. Zo hoef je je ook niet zo afhankelijk te voelen!
zondag 14 oktober 2012 om 19:37
Ohh dat had ik ook aan het begin van mijn relatie. Ik was toen 15, dus dat is misschien ook deel van de verklaring waarom mijn hormonen zo'n loopje met me namen. Maar ik vond het ook heel vervelend, kan ik je wel vertellen.
Maar hoe vaak overkomt dit je dan? Je bent toch niet elke maand verliefd op een ander?
Maar hoe vaak overkomt dit je dan? Je bent toch niet elke maand verliefd op een ander?
zondag 14 oktober 2012 om 20:04
Mensen beweren dat verliefd zijn een leuk en fijn gevoel geeft, maar zo heb ik dat zelf ook nooit ervaren.
Je bent erg onzeker en depri zolang je niet weet of hij hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem.
Pas als het wederzijds is, dán wordt het leuk. Voor die tijd is het een misere. tenminste, zo heb ik het altijd ervaren.
Je bent erg onzeker en depri zolang je niet weet of hij hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem.
Pas als het wederzijds is, dán wordt het leuk. Voor die tijd is het een misere. tenminste, zo heb ik het altijd ervaren.
zondag 14 oktober 2012 om 23:36
Stacey,het klinkt alsof je hem wil bezitten. Je wil hem voor jezelf. En je wilt jezelf voor hem, compleet, totaal overgeven aan hem. Verliefd zijn maakt je ook gespannen, mij ook, maar vergeet de andere mensen om je heen niet en neem ze zeker niet voor lief. Die mensen ken je al veel langer, en dan stel je iemand die je minder kent daarboven? Tiurlijk wil je hem graag zien maar hou t gezond.