Topic parodie deel twee.
zondag 14 oktober 2012 om 21:46
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 oktober 2012 @ 16:12:
een selectieve persoonlijkheid is dat je zelf kiest wie je wilt zijn. Dus weg met erfelijkheid en aangeboren ellende. Behaviorisme!!!!
Jij bepaalt en jij betaalt.
Stel je bent geemancipeerd, zelfbewust en hebt een broertje dood aan bijv. kinderen, dan kan je er gewoon voor kiezen om een onderdanige en een liefdevolle moeder te worden.
Kost je wat therapie en een nieuwe garderobe maar dan heb je ook wat. Ben je dat zat dan kies je gewoon voor een nieuwe persoonlijkheid.
Het was nog nooit zo gemakkelijk, vroeger kon het niet omdat je dan altijd gezeur kreeg met je vrienden, tegenwoordig pas je je facebook account aan en het kind kan de was doen.
Dus sms nu PERSONALITY AAN naar 8765Geweldige post dit. Hylarisch gewoon.
een selectieve persoonlijkheid is dat je zelf kiest wie je wilt zijn. Dus weg met erfelijkheid en aangeboren ellende. Behaviorisme!!!!
Jij bepaalt en jij betaalt.
Stel je bent geemancipeerd, zelfbewust en hebt een broertje dood aan bijv. kinderen, dan kan je er gewoon voor kiezen om een onderdanige en een liefdevolle moeder te worden.
Kost je wat therapie en een nieuwe garderobe maar dan heb je ook wat. Ben je dat zat dan kies je gewoon voor een nieuwe persoonlijkheid.
Het was nog nooit zo gemakkelijk, vroeger kon het niet omdat je dan altijd gezeur kreeg met je vrienden, tegenwoordig pas je je facebook account aan en het kind kan de was doen.
Dus sms nu PERSONALITY AAN naar 8765Geweldige post dit. Hylarisch gewoon.
maandag 15 oktober 2012 om 08:09
Tip;
Ga met jezelf op Marktplaats staan als je een leuke man tegen wil komen!
Ik heb gewoon een advertentie gezet en binnen no time werd er als een gek op me geboden.
Ik ben single en had wel zin in een nieuwe liefde maar een datingsite is hartstikke duur.
Is ook helemaal niet nodig, Marktplaats werkt ook prima!
Op dit moment sta ik op 500 euro, ik denk dat ik de veiling ga sluiten en dan zien wie me 'gekocht' heeft!
Ga met jezelf op Marktplaats staan als je een leuke man tegen wil komen!
Ik heb gewoon een advertentie gezet en binnen no time werd er als een gek op me geboden.
Ik ben single en had wel zin in een nieuwe liefde maar een datingsite is hartstikke duur.
Is ook helemaal niet nodig, Marktplaats werkt ook prima!
Op dit moment sta ik op 500 euro, ik denk dat ik de veiling ga sluiten en dan zien wie me 'gekocht' heeft!
maandag 15 oktober 2012 om 10:15
maandag 15 oktober 2012 om 11:10
quote:dubiootje schreef op 14 oktober 2012 @ 23:18:
Niet allergies Handicap maar van die Hachi krijg ik wel tranen in mijn ogen.
Ik had gisteravond, buiten wat dingetjes die ik hier niet durf te noemen, maar 1 missie; SBS 6 ontwijken.
Prima gelukt. De rest ook
Niet allergies Handicap maar van die Hachi krijg ik wel tranen in mijn ogen.
Ik had gisteravond, buiten wat dingetjes die ik hier niet durf te noemen, maar 1 missie; SBS 6 ontwijken.
Prima gelukt. De rest ook
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.