Ex snapt het niet

16-10-2012 15:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Circa 3 maanden geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex omdat ik verliefd ben geworden op iemand anders (waar ik nu een relatie mee heb).

Mijn ex blijft mij benaderen op facebook, whatsapp etc...niet eens vervelend, maar na deze periode begin ik het eigenlijk zat te worden dagelijks wat van hem te horen...beleefd blijven helpt niet, negeren helpt niet...

Heeft iemand hier ervaring mee of de gouden tip?
hem overal van blokken en verwijderen.
i simpel oplossing stuur hem 1 bericht met het vriendelijk verzoek om te stoppen met jouw berichten te sturen.

dat je niet langer geintereseerd ben in zijn leven.

(ik neem aan dat je hem al van facebook wats app etc e.d. heb gegooid en geblockt)

en geef aand at als i contact blijft zoeken je naar de politie stapt i.v.m. stalking.

S6
@gurly heb ik al gedaan....met email werkt dat alleen niet
Hij heeft gewoon (liefdes)verdriet en probeert je terug te winnen.

Ik zou 1 duidelijk mailtje/whatsappje of belletje doen en uitleggen dat jij er totaal niet meer op zit te wachten en je nu gelukkig bent en je hoopt dat hij dat ook gaat worden, maar niet meer met jou.

Duidelijkheid is het enige wat je kan doen..blijft hij daarna nog bezig..dan zou je 'm kunnen blokkeren op whatsapp/mail?
Realistisch blijven!
Zo'n ex heb ik ook. Benaderde mij steeds weer. Gewoon smalltalk, niks bijzonders.

Maar ik kon het zo niet afsluiten en heb hem, en dat vond ik niet leuk, toch verzocht me met rust te laten.

Als hij niet luistert gewoon blokkeren.
Ja, duidelijk zijn. Maar ook respect tonen voor zijn gevoelens. Als je wordt verlaten voor een ander, is dat heftiger dan een gewone break-up, dat heeft tijd nodig. Dus gun hem dat verdriet, wees vriendelijk maar duidelijk.
Dat je het vervelend vindt, dat jij door bent gegaan met je leven en dat je hem aanraadt het zelfde te doen omdat je nu nog een goede herinnering aan hem hebt maar dat dat bij het volgende mailtje veranderd in irritatie en afkeer en dat liefde niet af te dwingen is.
als jij niet meer antwoordt, droogt de berichtenstroom vanzelf op.

Maar vooral NIET antwoorden, verliefd-zijn is als een verslaving, klein beetje aandacht triggert de totale verliefdheid
Gewoon overal blokkeren en ja ook emailadressen kun je blokkeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven