3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
Net als slasaus. Ik ken een paar mensen die dat net als appelmoes overal overheen doen. Getver.
Wie hebben er hier nu allemaal facebook?
quote:moonenz schreef op 16 oktober 2012 @ 19:38:

owh dan doe ik mee met zielig doen Josje... ik zit 5 avonden in de week alleen... boehoe!
Jongste at vroeger ook alleen zijn groenten met appelmoes erover.
Bleh dat klinkt ook vies Mocy
ik zit ook alleen en dat gebeurt wel vaker

maar geen zak chips voor mij!
a docter a day keeps the apple away
Ik niet Jos en dat hou ik ook zo.
Mal voor jou een lekkere zak wortelen dan.
dat vind ik dan weer niet lekker klinken mocy... vroeger deed ik wel bijna overal appelmoes overheen over groenten etc... maar slasaus? bah...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ik moet eigenlijk zo gaan douchen, maar het is zo koud op de badkamer, dus heb ik geen zin
jullie gaan ineens snel !

hier wel fb vond het eerst niks maar sinds haivesssss vernieuwd is... toch maar gaan gebruiken...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

Veel plezier Mocy

Fijn dat je weer wat bent opgeknapt Josje.
AR, alles goed?
Er blijven altijd dingen die beter kunnen. Maar het gaat best goed. Weekje vrij, lekker.
Lekker een weekje vrij. Gisteren wilde ik perse aan het werk en nu denk ik had ik morgen maar een dagje vrij, ik zit toch wel raar in elkaar!!
Oh, heb net de telefoon laten bellen. Had geen zin om op te nemen. Stout! Was een goeie vriend van de familie, een Amerikaan, maar dan moet ik zo goed opletten, spreekt alleen maar Engels. Had ik even geen zin in....
Das menselijk Josje. Maar vergeet niet dat je nog herstellende bent.
Het is een beste man, maar hij springt altijd van de hak op de tak en in het Engels vind ik het lastig. Bovendien geef ik 'm na een paar minuten altijd aan vriend en die is nu niet thuis. Meestal belt hij wel een uur of anderhalf uur
De vriend belt nog wel een keer hoor. En dan kan je de telefoon aan vriend afstaan.

Ik ga even afwassen. Tot later weer!
Succes met afwassen, ga ik mezelf maar even afwassen
Als jullie me missen, ik heb heerlijk het bad vol laten lopen. Badschuimpje erin, voeten zijn al verzorgd. Tot laterzzzz
*jaloers* geniet ervan Josje!
Pffffffffff, nu weet ik weer waarom ik nooit in bad ging. Mhen, wat heb ik het heet!!! Ben er alweer uit, dus Moon, als je zin hebt, ben je welkom. Moet je het wel opdweilen
zo dat deed je snel ik lag er toch altijd wel minimaal een uur in thuis dat mis ik wel een bad...
Ik heb er altijd heel snel genoeg van, vind het veel te heet. Zo lekker bijgekletst met mijn oude collega's. Ben blij dat ik weggegaan ben bij mijn oude baan. Hier is het véééél beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven