Wakker door de wekker!!!
woensdag 17 oktober 2012 om 06:17
Er is al een wakker topic maar dat is al zo'n gezellig kletstopic.
In dit topic ben je welkom als die verdomde wekker je alweer heeft wakker gerinkeld omdat het tijd is om op te staan voor wat dan ook.
Vroeg opstaan is niet voor iedereen een makkie en misschien helpt het een handje wanneer je wekker weer eens op een onchristelijk tijdstip afgaat en het blijkt dat je iig niet de enige bent die zo vroeg opstaan.
Kortom, goedemorgen en help en elkaar het wekkermoment door!
In dit topic ben je welkom als die verdomde wekker je alweer heeft wakker gerinkeld omdat het tijd is om op te staan voor wat dan ook.
Vroeg opstaan is niet voor iedereen een makkie en misschien helpt het een handje wanneer je wekker weer eens op een onchristelijk tijdstip afgaat en het blijkt dat je iig niet de enige bent die zo vroeg opstaan.
Kortom, goedemorgen en help en elkaar het wekkermoment door!
woensdag 17 oktober 2012 om 06:26
Ik heb nu herfstvakantie en ben toch op mijn normale tijd wakker geworden. Zes uur.
Zes fokking uur!
Een uitgebreid ontbijt maken zit er niet in, want ik ben aan de lijn.
Dus wat ga je dan doen? Viva forum bezoeken.
maar... sterkte iedereen. Het is lekker weer buiten en vooral; het is droog! woehoeeeeeee
Zes fokking uur!
Een uitgebreid ontbijt maken zit er niet in, want ik ben aan de lijn.
Dus wat ga je dan doen? Viva forum bezoeken.
maar... sterkte iedereen. Het is lekker weer buiten en vooral; het is droog! woehoeeeeeee
woensdag 17 oktober 2012 om 06:32
Liebling *zwaaaaaait*
Wekker is gegaan, eerst mezelf bij elkaar rapen, dan de kinderen wakker maken.
Brood en papfles regelen, achter dochter dr kont aanzitten dat ze haar boterham en melk op heeft. Kinderen naar gastouder brengen. Zelf in de auto en rond half negen zal ik op m'n werk zijn. En dan..... Ontbijt!!!! Nou ja, 3 crackers want samen met Liebling aan de lijn
Fijne dag allen!
Wekker is gegaan, eerst mezelf bij elkaar rapen, dan de kinderen wakker maken.
Brood en papfles regelen, achter dochter dr kont aanzitten dat ze haar boterham en melk op heeft. Kinderen naar gastouder brengen. Zelf in de auto en rond half negen zal ik op m'n werk zijn. En dan..... Ontbijt!!!! Nou ja, 3 crackers want samen met Liebling aan de lijn
Fijne dag allen!
woensdag 17 oktober 2012 om 06:36
Goedemorgen! Ik ook net op maar met een goed doel! Over een paar uurtjes vliegen we naar London om de nieuwe werkplek van vriend te bekijken . We gaan ook nog even shoppen, lekker eten, borreltje doen met een vriend en dan morgen weer terug. Dus nu hup onder de douche!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
woensdag 17 oktober 2012 om 06:58
arme wordtei.. 5 uur is echt geen pretje.
Wat doe je dan voor werk? of moet je net als ik een eind reizen?
Ik ben gewoon een stomme doos hoor. Ik heb namelijk een grote hekel aan mensen die te laat komen. Maar eigenlijk sta ik om 05:45 op, al staat er op mijn wekker 06:15. haha. Dat is iets psychologisch, want 6:15 is mijn grens. snap je het nog?
Dan fiets ik om 06:45 (echte tijd) de deur uit en stap ik om 7 uur op de trein. Om 8 uur kom ik aan, 10 minuten fietsen en half 9 begint mn werk. Zo heb ik altijd een marge voor vertragingen. handig
En miekie, goedemorrrrrgeeeeeeeennnnnnnnn
We kunnen het !
Wat doe je dan voor werk? of moet je net als ik een eind reizen?
Ik ben gewoon een stomme doos hoor. Ik heb namelijk een grote hekel aan mensen die te laat komen. Maar eigenlijk sta ik om 05:45 op, al staat er op mijn wekker 06:15. haha. Dat is iets psychologisch, want 6:15 is mijn grens. snap je het nog?
Dan fiets ik om 06:45 (echte tijd) de deur uit en stap ik om 7 uur op de trein. Om 8 uur kom ik aan, 10 minuten fietsen en half 9 begint mn werk. Zo heb ik altijd een marge voor vertragingen. handig
En miekie, goedemorrrrrgeeeeeeeennnnnnnnn
We kunnen het !
woensdag 17 oktober 2012 om 08:19
quote:eleonora schreef op 17 oktober 2012 @ 07:28:
[...]
Dan zoek jij er ook een.
Bij de thuiszorg kun je bijvoorbeeld zo aan de slag en zitten ze te springen om gemotiveerd personeel.Dat is niet zo mij willen ze nergens hebben. Midden 25, geen werkervaring, zelfs mijn vmbo niet afgemaakt. Ze willen me echt niet. Ik zou mezelf niet eens willen.
[...]
Dan zoek jij er ook een.
Bij de thuiszorg kun je bijvoorbeeld zo aan de slag en zitten ze te springen om gemotiveerd personeel.Dat is niet zo mij willen ze nergens hebben. Midden 25, geen werkervaring, zelfs mijn vmbo niet afgemaakt. Ze willen me echt niet. Ik zou mezelf niet eens willen.