Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb een eigen mening Capriooltje. Tuurlijk wel. En die baseer ik (uiteraard) op de meningen, die voor mij geplaatst zijn. Ik ga niet over één nacht ijs. Daarnaast gooi ik er dan een compleet tegenovergestelde mening tegenaan en zeg "bekijk het eens van deze kant" een soort mediatorrol. Of dat nou wel of niet van toepassing is.
Later is nu
Maar Dreamer, bekijk het eens van de kant van je medeforummers. Die worden opgezadeld met een mening die niet van jouzelf is, maar die je op basis van hun mening hebt gevormd. Dat is toch niet eerlijk en respectvol? Kun je niet beter gewoon met ze in gesprek gaan? Gewoon luisteren naar elkaar. Dat zou wel vaker mogen worden gedaan.

Goh, beetje wennen dit hoor. Moet ik mezelf nog even beschrijven of zal ik dat aan een ander overlaten?
Ga in therapie!
quote:dreamer schreef op 17 oktober 2012 @ 11:14:

Ik heb een eigen mening Capriooltje. Tuurlijk wel. En die baseer ik (uiteraard) op de meningen, die voor mij geplaatst zijn. Ik ga niet over één nacht ijs. Daarnaast gooi ik er dan een compleet tegenovergestelde mening tegenaan en zeg "bekijk het eens van deze kant" een soort mediatorrol. Of dat nou wel of niet van toepassing is.

ja dat werkt altijd goed om de discussie wat op te schudden.

Ik kom bijvoorbeeld altijd graag even vermelden dat het belachelijk is dat linkshandigen zo gediscrimineerd worden. Alles is voor rechtshandigen en de linkspoot moet altijd maar speciale spullen regelen. En dat is duur en moeilijk te verkrijgen vaak. Bij de Hema heb ik bijvoorbeeld nog nooit linkshandige tandenborstels gezien.

Nou dat dus. Het leven voor een linkspoot is moeilijk en zwaar, ik krijg bekant een hekel aan rechtspoten en dat vermeld ik altijd graag....ook al gaat de discussie over groente (heerlijk recept baai de wee). Want een uitje snipperen???? Hoe dan met een rechthandige snijplank? Dus.

Mensen kunnen dat irritant vinden zo'n stokpaardje, maar het is mij vooral om awareness te doen.

(mag ik als tip toevoegen dat het ook heel lekker is om de frituurpan eerst op te warmen tot 180 graden voordat je de frikandel erin doet..)
Nou, Substraatje, ik geloof wel dat ik een goed beeld van je heb, dank je

Starship uitmuntende tip, die frituurpan, om die áán te zetten.. kwam alleen een uurtje te laat
Later is nu
Zonnestraaltje, dat is nou precies waarom ik zo'n hekel heb aan linkshandigen. Het zijn net niet-rokers zeg maar, altijd en overal de mond vol over dat er voorál voorál ook aan hún gedacht moet worden. Sorry hoor, maar de wereld is nu eenmaal rechtshandig. Face it!
kijk dat bedoel ik nou. Sta je als linkshandige te hannesen om de rechtshandige deur te openen, komt er zo'n rechtse zaniken dat het te lang duurt. Maar als je dan aankaart dat er beter een links- en rechthandige (een zgn tweehandige deur) deur kan komen, dan ben je zelf een zeikerd.

Maar goed, het gaat me dus om awareness.
Ik hoor je Battleship. En ik probeer ook altijd met iedereen rekening te houden, dus heb ik ook speciaal servies voor linkshandigen in huis. Kopjes, glazen, borden.. alles wel eigenlijk.
Later is nu
Zeg, dat frikandel met frituurpanverhaal he.. is er ook een maximale tijd aan verbonden? De rookmelder piept nu steeds, maar ik kan 'm niet vinden door laaghangende bewolking hier in huis. (bizar, dat zou toch buiten zijn.. toch eens op weeronline.nl kijken) en nu vraag ik me af of het van belang is, dat die frikandel uit het frituur gaat. Dan moet ik op zoek naar de frituur, namelijk.
Later is nu
NachtmerrieT, hier is die laaghangende bewolking ook hoor. Ik had ook zo'n trek in groente met frikandel.
EN.. heb je de frikandel er al uitgehaald dan Nootz?

Ik ben de tijd een beetje vergeten, ben ik bang en dacht 'misschien zit ie er nog niet lang genoeg in, want ik weet niet meer hoelang, dus laat ik 'm nog wat zitten'.. Dat is nu 1,5 uur geleden. En ik wort gék van dat gepiep. Denk da'k de batterij er maar uit ga halen.. gewoon op het geluid afgaan, moet ik 'm kunnen vinde
Later is nu
Hier zit de frikadel nu tegen het plafond. Ik hoorde een knal en toen was de frituurpan door het raam geschoten. De bewolking is ook gelijk verdwenen.
Help

Ik was vanmiddag een frituur aan 't opwarmen om in de frikandel te doen, en toen wist ik niet precies hoe dit moest en heb ik m'n huis in de fik gestoken, zo blijkt. De buren hebben het alarmnummer gebeld, toen ik probeerde m'n frikandel te redden. Ze vonden het niet verantwoord dat ik het huis nog inging.

Nu heb ik een met olie besmeurde keuken en het schuim van het blussen maakt dat niet eens schoon.

Kan ik een klacht indienen?
Later is nu
TSSS tuurlijk meteen een klacht indienen tegen de buren en de brandweer!! het is toch van de zotte dat je nog niet eens een frikanelll in je eigen huis mag maken!!!!

En een flinke schadevergoeding eisen.

Succes en sterkte.
Dag allemaal,

Wij van Viva zijn voor een open discussie. Vandaar dat we vanaf nu de lettercombinatie PR automatisch zullen vervangen door xx

Hoe gaat dat in de xxaktijk? Xxoefondervindelijk. Wie een oxxoep wil doen om te xxaten over bijvoorbeeld xx mag dat doen, xxima zelfs, want corrupte xxaktijken zijn nu eenmaal niet xxettig. Positieve xx is leuk, maar xx werkt alleen als je doegroex xijp is voor de boodschap. Dus doen we het nu zo. Xxima toch?

xxx

Sanoma
wat een goed initiatief!

Mag ik voorstellen om een avond te organiseren zodat forummers face-to-face in gesxxek kunnen met Sanoma. En dan na afloop een goodiebag meegeven. Dat helpt vaak wel om mensen te lokken en mensen positief te stemmen. Ik stel een roze tasje voor met daarin een roze armbandje en broche in de vorm van een roze lintje en een leuk glossy magazine.
quote:foxytoxy schreef op 17 oktober 2012 @ 16:59:

xxx

Sanoma

prr ?

Nou snap ik ook dat Sanoma al die kattekoppen hier gewoon de zweer laat verpesten.
Drammer, ik zou door roeien en ruiten gaan. Ik had het laatst ook met kroketten. De vlam sloeg in de pan en voor ik het wist hadden ze mijn avondeten volgespoten. Niet meer te eten dus, en het waren mijn laatste Kwekkeboompjes.

Je snapt dus wel dat ik net zo lang heb gekliemd en gedreind tot ik mijn zin kreeg: ik heb me in foetushouding op mijn smerige keukenvloer laten vallen en heb het op een krijsen gezet. Mooi dat die ene lekkere spuitgast toen om ging en een paar kroketjes voor me heeft gehaald bij de snackbar (geen Kwekkeboom, helaas, maar de maag werd erdoor gevuld).

Je hoeft je echt niet alles te laten welgevallen hoor.
LvdM, ik vind je post zo fallisch.
Wij eten nooit frikandellen.

Wij zijn toch zeker geen konijnen!

Sorry, ik kan even niets inhoudelijks bijdragen.
Ga in therapie!
Dank jullie wel voor jullie tips!

Ik heb natuurlijk al wel geklaagd, maar toen ben ik opgepakt voor geweld tegen hulpverleners Ik ben net weer vrij en moet dit even laten bezinken

Wat fijn luduvudu dat jij wel kroketten kreeg! Zonde dat zo'n spuitgast toch te weinig nivo heeft om naar een friterie met echte kwekkeboom te gaan.
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 17 oktober 2012 @ 21:45:

Sorry, ik kan even niets inhoudelijks bijdragen.

Ik hoop toch dat je een verkeerde smiley gebruikt hebt

Ik ga ervan uit dat je bedoelde. Lijkt er niet op, maar goed, geef je de voordeel van het twijfel
Later is nu
quote:Starshine schreef op 17 oktober 2012 @ 17:44:

wat een goed initiatief!

Mag ik voorstellen om een avond te organiseren zodat forummers face-to-face in gesxxek kunnen met Sanoma. En dan na afloop een goodiebag meegeven. Dat helpt vaak wel om mensen te lokken en mensen positief te stemmen. Ik stel een roze tasje voor met daarin een roze armbandje en broche in de vorm van een roze lintje en een leuk glossy magazine.Wat een xxachtig voorstel! Toevallig zaten we zelf ook in die richting te xxakkiseren. We boeken xxgressie!
Sorry, ik ben even de kwijt kluts. Meds loopt het overal met me eens te zijn. Kun jij Leo ALSJEBLIEFT haar personality teruggeven! Ik kan hier niet tegen
Ga in therapie!
Ik zeg: Sanoma, Pink Ribbon, allemaal oxxotten.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven