:duckie: Ons jubileumtopic, deel 10!!!

23-08-2012 13:09 2553 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen lekker door! Met ons 10e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenNelleke42829-10-2012

It's a SURPRISE❤

23-10 15:50 uur VK strippenRaarmaarwaar3226-04-2013

Geslacht nog onbekend, wil het wel graag weten

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje2901-201017-01-2011 It's a BOYTeepjezoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852604-201026-05-2011 It's a GIRLJohannabeeb

18-04-2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

It was a SURPRISENellezoon

01-07-2011Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISEPinkgirl

07-09-2011 Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012 Pinklady2601-201028-10-2012

It's a GIRLMini Pinkie

12-10-2012
@Emytje; tuurlijk ieder zijn eigen tempo. Maar dat kan nog wel betekenen dat Emygirl hard (voor)loopt. Alleen maar leuk.

Volgende ronde voor jou dus. Jammer.

@Raar; ik kan niet zo goed beoordelen of je zit te zeuren over die papadag. Ik heb al een allergie voor het woord 'papadag'. Ik vind het impliceren dat vader 1 dagje per week mag 'oppassen' of bij gods gratie 1 dag per week met zijn kind speelt. Maar goed, zo bedoel je het natuurlijk niet.

Het ligt eraan wat Raarman buiten die ene dag nog in de opvoeding doet. Jodaman en ik doen echt 50/50. Als hij op zijn vrije dag naar zijn ouders zou gaan..........leuk juist (wauw dat hij het deed, hoef ik niet altijd mee)

Als Rareman zich niet zo met de opvoeding bemoeid of iets met Zoon doet, tja dan is die ene dag natuurlijk waardevol.

Ik zou juist kiezen om 4 of zelfs 5 jaar tussen nr 1 en 2 te laten juist om die eerste fase. Grappig he, iedereen kijkt er heel anders tegenaan.

@Lilly; ik kan me gewoon niet voorstellen dat Jodaatje over 15 jaar erbij loopt als 'zon, zee, strand en zuipen' en zo wel.........dan sleur ik haar aan d'r haren (die zal ze dan toch wel hebben) naar binnen en sluit ik haar op op zolder.
Hoi lieve meiden, ik zit zwaar in de meelees, maar wil even een vette tip geven voor babies met gevoelige billen.

Inderdaad luierdoekjes zijn erg pijnlijk. Probeer zelf maar eens als je gevoelige billen hebt, het brandt!

dit spul gebruiken we veel in Frankrijk. Ik heb een link waar je het kunt bestellen. Ik gebruik eigenlijk alleen maar dit en ik heb echt nog nooit rode billen gehad bij Tboy. Never nooit niet...HIER de link waar je het kunt bestellen. Je gebruikt het met een klein katoenen vierkantje (of D-make up schijfje. En isook nog eens veel effectiever tegen drogere poepjes.. Het werkt beter dan babyolie van zwitsal.. die olie is zo droogjes... Liniment is eigenlijk gewoon gestabiliseerde olijfolie.

Goed, dat was mijn reclame voor vandaag, Nel, je kunt ook gewoon olie gebruiken. Ik zou de gele oleifolie gebruiken voor de billen. olijfolie is verzachtend, actibacterieel en prikt niet.

Verder bijbaantjes: Spar medewerkster, serveerster in meerdere bedrijven, daarvoor MCDO! hihi, strandpaviljoens vond ik het leukste om te doen. In de morgen je carvan uit kruipen, verse espresso maken, pakje peuken uit de mashine (toen ik nog rookte) en na een heerlijk stokbroodje even een duik in de zee en dan aan het werk...

Verder heb ik heel veel gekke baantjes gehad; laborant in een papierfabriek, dat was echt super leuk en gaaf die grote maschines! Maschine medewerker bij een bedrijf dat plastic delen van vanalles en nog wat maakte (in de UK) assembly medewerker bij een ander bedrijf, sales rep bij een UK energy bedrijf (toen alles geprivatiseerd werdt), au pair dolfijn trainer, thuishulp voor een psychiatrisch patient in de bergen.. Vertaalster,..
Haha, ik zie al die fantastisch tv programa biet als barbie, mijn vette lover en zon zee en zuipen... Zijn jullie nooit naar LLoret de Mar geweest???

Ik mocht niet mee met mn vriendinnen... vond ik stom en ze hebben het heel leuk gehad.. Ik heb mn jonge wilde jaren aan het strand doorgebracht.. zon zee en blowen was vooral het motto.. en ik ben nu een keurige dame ... bijna..
Echt wat maak ik een boel fouten zeg! dat gespel is niets meer voor mij. brandT ja hoor werdT........nah goed, ik laat het maar staan... schaam me diep..

Spannend dagje zo; krijgen we er een kleintje bij?

Tboy zegt nee, gebaart dat hij niet meer wil (klaar zwaaien met zn twee handjes over het bord) pappa en mamma zijn nu duidelijk en verder koe en boe. auto.

Ieder kindje heeft zn eigen ritme. Het wil niet zoveel zeggen...

Sterkte met de poep Joda, en BUmba is zo leuk!
@frans en maedl, wat zijn jullie toch dames van deze wereld. Ik houd teveel van ons koude kikkerlandje.

@papadag en raar; hier ook een allergie. Wij doen ook alles 50/50 als jufman thuis is. Op mijn dagen dat ik thuis ben, ben ik er natuurlijk als enige voor jufzoon. Maar.... het feit dat jij dit gevoel hebt zegt genoeg toch? Ik kan me er iets bij voorstellen als dit structureel gebeurt, maar minder werkstress betekent ook op niet-papa dagen dat hij er beter kan zijn voor rare zoon. Het levert ook wat op, denk ik. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet op mijn mamadagen naar het zwembad ga ofzo. Wij zitten lekker thuis en lopen naar de speeltuin. Zwembad en dat soort samendingen doen we met z'n drieën.

*jufzoon is na een mekkerkwartiertje nu met zichzelf aan het spelen* .......*en begint nu te huilen* *hulptroepen*
Een zoon!
Eens met Joda, juist vanwege de pittige periode wil ik zo'n drie jaar tussen eventueel nog een kind en jufzoon hebben. Dan is hij delegeerbaar. Anders heb ik echt het idee dat ik mezelf voor 5 jaar van mijn leven aan de kant zet. Van die peutertropenjaren kan ik persoonlijk niet aan ...
Een zoon!
Nog geen baby zie ik, hou vol. Nel!

Alles goed hier, nacht slaap van. Johtje is ruk, maar verder super lief. Nu naar hoofdstad. Dagje. Xx
Dilemma:

Jufzoon heeft middenoorontsteking, maar eigenlijk redelijk de oude. Geen koorts, speelt en babbelt. Morgen heb ik een dagje gepland met mijn moeder, daar had ik zo'n zin in...

Zal ik jufzoon naar het kdv brengen en ze laten bellen als het niet goed gaat? Of ben ik dan een ontaarde moeder?

Joh, have fun!

Hoe is het met Nel?

Waarom stagneren mijn haakprojecten.....ik wil ook een uilenmuts kunnen haken!
Een zoon!
ja, ik hou ook niet van de term, maar het is korter om te schrijven dan 'de vrije dag van rare man'. wij doen ook echt 50-50 hoor, dus dat is het probleem helemaal niet.

ik denk dat ik het een beetje vervelend vind omdat oma het als een vanzelfsprekend iets gaat beschouwen dat ze hem dus elke woensdag de hele dag ziet.

Dat, en dat ik ook in het weekend wel eens een hele dag voor rare zoon zorg omdat rare man moet werken en ik gewoon vindt dat hij te veel uren maakt tov zijn contracturen. hij krijgt de extra uren niet betaald, hij mag het niet als tijd voor tijd opnemen en het gaat dus ten koste van zijn alleen tijd met rare zoon. dat vind ik gewoon een beetje jammer. op mijn mamadagen (sorry haha) ben ik alleen met rare zoon, we voeren vaak geen flikker uit, soms komt er iemand op bezoek, maar voor een uur of 2, maar we maken er een rustig kneuterig dagje van. een soort rustpunt zeg maar.

en de derde reden... ik vind die kneutermamadagen thuis soms best lastig. en als rare man dan rare zoon de hele dag bij oma onderbrengt heeft hij dat probleem nooit. dat is toch niet eerlijk?
oja, de uilenmuts! die heb ik ook nog van vorig jaar toenie veel te groot werd!
het lijkt mij juist zo lastig om een kind van 4/5 te hebben dat niet meer slaapt en waar je leuke dingen mee wilt doen, dagjes weg, en dat kan nog niet omdat de jongste juist wel de hele dag slaapjes doet, maar niet overal, bv krijgt enz.
Ik neig ook naar een groter leeftijdsverschil. Dus ik denk dat wij sowieso niet gaan beginnen voor discboys tweede verjaardag.

Niet omdat ik het eerste jaar pittig vond, want dat vond ik helemaal niet (nu des te meer ), maar omdat discboy dan een stuk zelfstandiger is en ik zo ook echt de tijd kan nemen voor de nieuwe baby.

Met uitstapjes denk ik dat de kleine zich daar wel aan aanpast en onderweg slaapt. En anders alleen een dagje uit met papa of mama, hebben beiden kinderen even volledig de aandacht van papa of mama.

Juf, ik denk gewoon brengen en laten bellen als het niet gaat. Als hij goed op schik is, waarom niet? Vind je helemaal niet ontaard hoor!

Joh gezelllig (het is er wel waardeloos weer hoor)!

Hoe was je minivakantie?
Ben nu aan het kijken hoe leuk Jodaatje kan spelen. Jodaman en ik zijn beide thuis en zitten aan tafel. Jodaman sprak de magische woorden 'ga maar spelen' en hop......kind speelt!!

wel klote dat ze dus echt bij mij anders doet/is

@Raar; o ja, jij had ook zo'n uilenmutsje. Haak je ook tegen betaling?

Waarom werkt hij 'voor niets'? weleens gevraagd? vind dat echt een beetje raar.

@juf; ik zou hem gewoon brengen. Als hij niet meer ziek is/zo gedraagt, kan hij prima naar het kdv (denk ik).

@Nel; ik zal aan je denken vanmiddag!!

@Frans; ik ga de link eens bekijken.

ben werken, fijne dag meiden.
Meelezer meld zich!

Als er wordt gevraagd of meelezers zich willen melden, vind ik het wel zo netjes om dit te doen. Dus op verzoek van Juffertje wil ik mij graag als meelezer weer eens melden :-) Ik heb mij vorig jaar toen het verzoek er was ook gemeld, maar waarschijnlijk kunnen jullie mij jullie niet herinneren, want dat is alweer even geleden. Chocolate_Lover was toen net zwanger en ik was zelf net iets voor haar uitgerekend (eind april), uiteindelijk ben ik bijna 3 weken te vroeg bevallen, begin april.

Jullie gaven aan f*ck de meelezers, wat ik helemaal voor de volle 100% begrijp.. maar weet dat ik als meelezer altijd heel erg met jullie meeleef, kan me voorstellen dat dit voor jullie op de één of andere manier toch raar moet zijn, want jullie hebben geen idee wie ik ben… vandaar dat ik ook maar weer terug kruip in mijn meeleeshoekje :-)

Tot een volgende keer wanneer jullie weer oproepen of de meelezers zich willen melden
Fuck de meelezer was meer bedoeld voor iemand die ik privé ken en ik ervan verdenk om mee te lezen. Leuk dat je je even meldt!
@Teepje, snap ik helemaal, schrijf zelf ook mee met een groepje op het forum en ben daar af en toe ook wel eens huiverig voor.... maar ik heb sowieso totaal geen idee wie je bent Weet ook niet wat er aan de hand is, maar geloof dat het best wel ernstig is, dus heel veel sterkte!!
meelezer!! wat leuk dat je je meld.

Ik lees zelf ook mee in andere topics en vind het zelf altijd wel 'op de vlakte blijven' omdat je merkt dat men meer prive-zaken op H of F zetten. Maakt me altijd ontzettend nieuwsgierig

en f*ck de meelezers moet je inderdaad in een andere context zien.

Tot de volgende keer

ga nu echt, echt, echt naar mijn werk
hoi meelezer :-) je naam komt me wel vaag bekend voor...

joda: omdat hij zijn werk leuk vindt, omdat op zijn niveau het er een beetje bijhoort om je net wat meer in te zetten dan nodig volgens contract en omdat hij het niet echt kan managen omdat zijn team, waar hij leider van is, steeds groeit, overspannen wordt, en hem steeds van elke scheet op de hoogte wil houden. hij moet deeltaken overdragen, heeft daar iemand voor aangenomen, maar die blijkt dan meteen zwanger te zijn. zoiets. ik werk ook over, maar minimaal.
@ Joda, huilen bij Greys, check! Zo zielig nu!

Gezin met 1 kind, voel me nu al een gezin!

Tv, gaat hier aan rond half 6 / 6 uur, net wanneer Marloeszoon z’n ‘zeuruurtje’ begint. Vaak tot half 7. Overdag staat de tv niet aan!

Wat stoer Joda dat ze weet wat haar oor is!

Vandaag strippen Nel, spannend! Hoop dat je al 1 cm hebt (of meer is natuurlijk ook welkom). Duim voor je!! De nieuwe uilenmuts van Nellezoon is zooo leuk!!

Sokken zeeman, zijn de enige die niet uitgaan.

Arme Teep toch… Ga zo nog even naar h!

Arme jufzoon, middenoorontsteking. Hopelijk knapt hij nu met de AB snel op! Ik stem voor wegbrengen als hij geen koorts meer is en redelijk de oude. Als je niet al te verweg gaat winkelen ben je er ook zo weer als t niet gaat toch?

@ bijbaantjes: bollen pellen, bollen planten, bloemen koppen,(vanaf 14 jr elke zaterdag en in de vakanties) callcenterwerk (dieptepunt). In de stad mensen lastig vallen om een keer gratis te komen fitnessen en dan gegevens achterlaten.. Verder tijdens studententijd veel promotiewerk voor hogeschool gedaan, dat was wel leuk!

Sterkte met vliegen Meadl, hopelijk gaat t dit keer beter! En veel plezier op de bruiloft!

Cake bakken ga ik vanavond doen (zonder Marloeszoon).

Jammer Emy! Hier ook een klant die ongesteld moet worden, zit alweer op een cyclus van 37 dagen, voor zw was het vaak max 35. En nee ik ga niet druk lopen doen, ik wordt echtwel ongesteld

Was gisteren op kraamvisite bij collega, kindje 8 weken. En stiekum denk ik dan ook thank god dat Marloeszoon al bijna 7 maanden is, ontaard he.. Ben ook geen babymama geloof ik.. stom he, dat had ik wel verwacht.. Kan niet wachten tot hij dingen ‘zeluf’ kan. Hij kan sinds kort als hij tegen me aanligt een beetje zelf z’n fles vasthouden, het begin is er!

Verder kruip ik een beetje onder m’n steen, hoewel dat altijd slecht lukt want toch verslaafd. Volgende week examen dus alle vrije tijd gaat even in t studeren zitten.
@Joda, haha, ik ben ook altijd mega nieuwsgierig. Elke keer als jullie zeggen “ik heb wat op H gezet” denk ik potverdriedubbeltjes haha.. ik wil het ook weten! Vooral omdat ik al vanaf het begin meelees ben ik heel benieuwd naar jullie… haha.. maar helaas pindakaas, ik zal moeten gissen
@meeleezerd! Wat leuk! Ik voel me weer een beroemdheid! Hoe zie je ons? Ik vind ons best wel een kneuterig gezelschap... Wat maakt ons interessant :-) ?

Jufzoon is al twee dagen koortsvrij, speelt maar ziet nog een beetje grauw. Maar ja, wat wil je met een wit rood/blond kind. Aan mij zie je ook meteen als ik me niet lekker voel.

Joda, wat betreft het overwerken. Hier net zo'n baan.... Ik ga ruim buiten mijn uren, maar in mijn vakanties krijg ik dan weer een deel terug. Helaas is het salaris er niet naar. Ik ben nu een functie hoger gegaan, maar je verdient niks meer. Alleen langere uitloop, dus op termijn ga ik meer verdienen. Mijn eindpunt is hoger. Je hebt dit in heel veel banen, mijn artsvriendin bijvoorbeeld ook. Ach ja.... je krijgt er zoveel voor terug
Een zoon!
Marloes, succes met studeren!

Er MOET een nobelprijs naar alle studerende moeders
Een zoon!
@Juffertje, nou.. Het zit zo, toen jullie het allereerste topic begonnen, zat ik in de fase dat wij heel graag een kindje wilden, maar de tijd er niet rijp voor was.. Was nog bezig met studie, nog niet getrouwd (wilden we graag voor er kids zouden komen).. Dus in eerste instantie waren jullie mijn.. Ja hoe zeg je dat.. Afleiding? Op een gegeven moment begon ik het alleen steeds leuker te vinden om jullie te volgen en waren jullie er niet meer als afleiding.. Ik wilde gewoon echt geïnteresseerd weten hoe bepaalde zaken afliepen of hoe er werd gereageerd op een bepaald onderwerp. Daarnaast vind ik het ook heel gezellig als jullie weer eens een avond hebben, waarop er z'n beetje elke minuut een reactie word geplaatst, dan denk ik gelijk.. Oh gezellig, ze zijn weer bezig, heb ik wat te lezen tijdens de pauzes van Grey's Anatomy!! Haha..

Op dit moment vind ik het ook heel leuk omdat ik veel van jullie kan leren. Mijn kleine man is ruim 6 maanden.. De meeste kids van jullie gemiddel 1 tot 1.5.. Dus ik zit nu vaak.. Oooh dat moet ik onthouden. Daarnaast heb je Choc en Marloes, waar ik precies tussenin zit qua babyleeftijd, waar ik ook veel van kan leren.

Kortom.. Jullie zijn heel gezellig, leerzaam en gewoon erg leuk om te lezen! Maar goed.. Ik lees jullie nou al zo lang dat ik op de een of andere manier toch het gevoel heb dat ik jullie 'ken'. Wat voor jullie heel raar moet zijn. Soms betrap ik me erop dat ik een bericht aan het typen ben om me vervolgens te realiseren dat ik helemaal niet met jullie meeschrijf.

Pff.. Als ik t zo lees lijk ik wel een stalker!! Maar jullie zijn gewoon te leuk om niet even snel toch te lezen :-)

Oh en hier ook sorry voor de spelfouten etc. Maar zit op mijn IPod :-) (dat ik dat hier ooit zou schrijven haha).
Leuk dat je je meldt meelezer! Toch grappig dat er nog meer meiden zijn die ons wel en wee interessant genoeg vinden om mee te lezen

Eens Juf! Een Nobelprijs voor alle studerende moeders!! Stoere wijven zijn jullie!

Hihi papa dag vind ik ook wel een jeuk woord

Maar snap je principe en gevoel Raar!

Lijkt zo oneerlijk inderdaad.

Wordt maar snel ongesteld dan Marloes

En succes met studeren!

Werkze Joda!

Hier is Emygirl vaak ook meer aanhankelijk als ik er ben hoor..

Zelfde met slaapjes (dat is pas frustrerend!) bij mij uurtje of anderhalf uur. Op het KDV en bij schoonouders op donderdag meestal twee uur of meer.. Grrrr!

En dan om vijf uur, half zes instorten precies als ik wil koken natuurlijk pfff..

Frustie moeder word ik daarvan

@Juf, zou hem gewoon brengen als hij vrolijk en koortsvrij is.

Ze je toch dat je standby bent en ze bij twijfel moeten bellen?! Alleen een risico voor jou dat je het shoppen af moet breken

Veel plezier Maedl!!

Pff de vaatwasser moet nog leeg, moet stofzuigen en de was roept.

De boodschappen zijn wel al binnen, maar nu nog ff puf voor de rest vinden....................
Zou je niet mee willen schrijven dan Madavooley?

(Spreek nu voor mijzelf hoor!)

Haha grappig als je het zo neer zet. Indd ook die avonden dat er veel van ons online zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven