doorgeefvraag
vrijdag 25 april 2008 om 23:09
quote:stewardess schreef op 25 april 2008 @ 22:49:
Voel ik hier wat broeien mannen?
@ Coldsister, als we lepeltje lepeltje liggn en hij hard tegen mijn billen duwt, dat is lekker wakker worden.
Hoe ga jij het lekkerst slapen, na een heerlijke vrijpartij of juist niet?Na een heerlijke vrijpartij. Word daar altijd heerlijk loom van.
3 is te veel?
Voel ik hier wat broeien mannen?
@ Coldsister, als we lepeltje lepeltje liggn en hij hard tegen mijn billen duwt, dat is lekker wakker worden.
Hoe ga jij het lekkerst slapen, na een heerlijke vrijpartij of juist niet?Na een heerlijke vrijpartij. Word daar altijd heerlijk loom van.
3 is te veel?
vrijdag 25 april 2008 om 23:26
vrijdag 25 april 2008 om 23:35
zaterdag 26 april 2008 om 01:38
Het allerlekkerste qua seks is dat je totaal bezeten van elkaar bent, de dierlijke lusten komen naar boven , you make tender, passionated love! En je kijkt elkaar in de ogen en wordt helemaal wild, het gevoel van ik wil dit nog 1 x met je doen is voor de vole 100 % aanwezig!
Mijn vraag: Wat trekt jou aan om seks te hebben met iemand? Is dat de geestelijke connectie of de lichamelijke? of beiden?
En zou je dit ook nuchter hebben dus zonder alcohol in het spel?
Mijn vraag: Wat trekt jou aan om seks te hebben met iemand? Is dat de geestelijke connectie of de lichamelijke? of beiden?
En zou je dit ook nuchter hebben dus zonder alcohol in het spel?
zaterdag 26 april 2008 om 02:49
zaterdag 26 april 2008 om 12:51
quote:stout1975 schreef op 25 april 2008 @ 23:01:
Dat ben ik, of heb je het over Helmut Kohl die op de achtergrond heel hard SCHAISSE staat te denken?
Hahahaha..je hoeft niet telkens (ten opzichte van mij in ieder geval) dat je een Belg bent die slecht Duits spreekt. Maar..toegegeven...grappig is het zeer zeker!
Antwoord op de vraag van Stew: afwisselend zwemshort en naakt.
Dat ben ik, of heb je het over Helmut Kohl die op de achtergrond heel hard SCHAISSE staat te denken?
Hahahaha..je hoeft niet telkens (ten opzichte van mij in ieder geval) dat je een Belg bent die slecht Duits spreekt. Maar..toegegeven...grappig is het zeer zeker!
Antwoord op de vraag van Stew: afwisselend zwemshort en naakt.