doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat ben ik, of heb je het over Helmut Kohl die op de achtergrond heel hard SCHAISSE staat te denken?
quote:stewardess schreef op 25 april 2008 @ 22:49:

Voel ik hier wat broeien mannen?

@ Coldsister, als we lepeltje lepeltje liggn en hij hard tegen mijn billen duwt, dat is lekker wakker worden.

Hoe ga jij het lekkerst slapen, na een heerlijke vrijpartij of juist niet?Na een heerlijke vrijpartij. Word daar altijd heerlijk loom van.

3 is te veel?
Drie te veel? Dat ligt er maar aan wat je met drie bedoeld.

Welke vrouw wil er een blind date met mij?
3 teveel, hmm, ik heb geen idee... maar ik wil het wel eens proberen, tenminste, ervan uitgaande dat MMV of VVM bedoeld.

3... een aanrader of een afknapper?
Aanrader hoor. Echt leuk.

Is er voor jou een maximum aantal deelnemers?
stout, wat raad je aan mmv of vvm?

een maximum, jah, dat denk ik wel... nu zeg ik 3

schuift de grens van maximum aantaal deelnemers op? voor je 1e keer seks denk je dat 1 partner genoeg is, met een partner denk je dat 2 partners de max is, bij een trio denk je dat etc...
@Coldsister: Denk toch niet dat je daar eindeloos mee door kunt gaan

Maar ik ben niet de aangewezen persoon om deze vraag te beantwoorden, na de 1 is er nog steeds geen 2 gekomen...

Als je het met meer hebt gedaan (tegelijk) wie stelde dat voor?
Ik stel dat voor. Maar ja, ik ben dan ook een dominant type.

coldsister: ik heb zelf eeen voorkeur voor mmv, maar ik zou zeggen: allebei proberen en ontdek je eigen voorkeuren.
En de vraag?
Goffer, euh..... Een trio met een kennis of vrien(in)?
jeetje Stout, die voorkeur had ik niet achter jou gezocht... komt die voort uit lui-igheid?
Met sv en daar een leuke vriend van ... hmm, misschien toch maar eens een balletje opgooien

Buiten het orale en het neuken, wat is het lekkerst tijdens de seks?
Het genieten van het genot van de ander. Vooral in de ogen.

En zoenen, maar dat is ook iets oraals natuurlijk.

Maar wat vind je nou het aller-allerlekkerste qua sex?
Het allerlekkerste qua seks is dat je totaal bezeten van elkaar bent, de dierlijke lusten komen naar boven , you make tender, passionated love! En je kijkt elkaar in de ogen en wordt helemaal wild, het gevoel van ik wil dit nog 1 x met je doen is voor de vole 100 % aanwezig!

Mijn vraag: Wat trekt jou aan om seks te hebben met iemand? Is dat de geestelijke connectie of de lichamelijke? of beiden?

En zou je dit ook nuchter hebben dus zonder alcohol in het spel?
Het lichamelijke is belangrijk, maar de geestelijke connectie is essentieel! Een samenspel dus. Alcohol verandert die hierarchie absoluut niet.

Goeie vraagstelling trouwens!

Ik laat de vraag daarom staan.
Beiden...met alcohol wordt de drempel wel lager om genoegen te nemen met alleen het lichamelijke, maar daarmee de kater ook groter....

ooit een partner/sv/etc. gehad die -terwijl jij erg veel zin had- door de alcohol eigenlijk niet meer in staat was tot seks? En wat heb je toen gedaan?
quote:coldsister schreef op 25 april 2008 @ 23:50:

jeetje Stout, die voorkeur had ik niet achter jou gezocht... komt die voort uit lui-igheid?Nou, dan kan ik halverwege vast gaan slapen.
Nee, wel omgekeerd. Ik had te veel gedronken en ook zin, en hij had overduidelijk zin om zich eens lekker uit te leven. Ik werd dus misselijk en we moesten stoppen.

Kan jij door (beetje) alcohol minder goed klaarkomen?
Antwoord op de vraag van CS: Dat ik niet bid voor bruune bonen. (en jij waarschijnlijk wel )

Naaktstrand of sauna?
Sauna.

Zee of zwembad?
Zee

Topless of naakt zonnen?
Naakt.

Zwemshort of string?
quote:stout1975 schreef op 25 april 2008 @ 23:01:

Dat ben ik, of heb je het over Helmut Kohl die op de achtergrond heel hard SCHAISSE staat te denken?

Hahahaha..je hoeft niet telkens (ten opzichte van mij in ieder geval) dat je een Belg bent die slecht Duits spreekt. Maar..toegegeven...grappig is het zeer zeker!

Antwoord op de vraag van Stew: afwisselend zwemshort en naakt.
Btw; waar staat B.E.L.G ook alweer voor?

Vraag; bos of strand?
Strand

Sex in de auto. Aanrader of afknapper?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven