3000+ deel 94
woensdag 17 oktober 2012 om 02:20
woensdag 17 oktober 2012 om 08:36
woensdag 17 oktober 2012 om 09:59
quote:marmul schreef op 17 oktober 2012 @ 08:36:
Goed zo Vil, knap dat je het nog vol houdt...
ik had vanochtend toch iets geks in de trein, er lag ineens een vreemde man op mijn schouder te slapen, en hij was niet eens knap!
Tot drie keer toe viel hij op zij om tegen mij aan te gaan liggen slapen
Ik had vanochtend iets leuks, ik liep met Straathond in het parkje in een wijk met mooie vrijstaande huizen en geweldige tuinen erom heen en toen jogde er een spannende man langs mij. Toen ik hem na keek jogde hij zo de oprit op van zo'n mooi huis met tuin.
Deze man ben ik wel eens vaker tegen gekomen.....
Hahhaha, nu ik dit opschrijf voel ik mij een enorme muts met gebrek aan een spannend leven.
Ik ga maar eens wat doen, lijkt me wel zo gezond.
Bedankt, Moos, Mar en Appel voor de complimenten
Goed zo Vil, knap dat je het nog vol houdt...
ik had vanochtend toch iets geks in de trein, er lag ineens een vreemde man op mijn schouder te slapen, en hij was niet eens knap!
Tot drie keer toe viel hij op zij om tegen mij aan te gaan liggen slapen
Ik had vanochtend iets leuks, ik liep met Straathond in het parkje in een wijk met mooie vrijstaande huizen en geweldige tuinen erom heen en toen jogde er een spannende man langs mij. Toen ik hem na keek jogde hij zo de oprit op van zo'n mooi huis met tuin.
Hahhaha, nu ik dit opschrijf voel ik mij een enorme muts met gebrek aan een spannend leven.
Bedankt, Moos, Mar en Appel voor de complimenten
woensdag 17 oktober 2012 om 17:55
quote:Vilma schreef op 17 oktober 2012 @ 09:59:
[...]
Bedankt, Moos, Mar en Appel voor de complimenten jou leven is leuk
[...]
Bedankt, Moos, Mar en Appel voor de complimenten jou leven is leuk
a docter a day keeps the apple away
woensdag 17 oktober 2012 om 19:25
woensdag 17 oktober 2012 om 19:32
quote:josje37 schreef op 17 oktober 2012 @ 19:25:
Das spannend. Hier is alles voorlopig helemaal opgelost. Laptop heb ik zelf virusvrij gemaakt en gewone computer heb ik helemaal latne formateren!! Ben ik nu weer alles aan het opzetten.
Maar kan je kan wel op viva, dan kan je toch ook op je live mail inloggen?
Hier geen live mail voor nodig. Maar via Outlook zie ik nu tegenwoordig de vlinders van MSN staan maar inloggen op mijn live account gaat dan dus weer niet.
Begrijp er helemaal niets meer van.
Das spannend. Hier is alles voorlopig helemaal opgelost. Laptop heb ik zelf virusvrij gemaakt en gewone computer heb ik helemaal latne formateren!! Ben ik nu weer alles aan het opzetten.
Maar kan je kan wel op viva, dan kan je toch ook op je live mail inloggen?
Hier geen live mail voor nodig. Maar via Outlook zie ik nu tegenwoordig de vlinders van MSN staan maar inloggen op mijn live account gaat dan dus weer niet.
Begrijp er helemaal niets meer van.
woensdag 17 oktober 2012 om 20:53
woensdag 17 oktober 2012 om 21:10
Hey Mar, ken jij dat gevoel dat mysterieuze moment voor de allereerste kus bij een (nieuwe) partner?
Alles heeft immers een naam maar volgens mij dat verschijnsel niet terwijl het best apart is. Eerst zit je nog wat onwennig samen en dan ineens gaan de gezichten op dezelfde timing in de juiste positie.
Er is vast meer tussen hemel en aarde
Alles heeft immers een naam maar volgens mij dat verschijnsel niet terwijl het best apart is. Eerst zit je nog wat onwennig samen en dan ineens gaan de gezichten op dezelfde timing in de juiste positie.
Er is vast meer tussen hemel en aarde