Help, geen reacties meer op datingsite!

17-10-2012 17:10 151 berichten
Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Mannen lezen toch helemaal geen profielen?
quote:Summerdance schreef op 17 oktober 2012 @ 17:59:

[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan?

Want ook hier (39) totaal het tegenovergestelde!

Zowel op datingsites als in het echte leven.

Nouja Sum, het is wel een gegeven dat na een bepaalde leeftijd de vruchtbaarheid afneemt . Hi trouwens

Niettemin, het is geen feit dat het dús maar daar aan ligt want niet elke man wil kind(eren), net als dat niet iedere man alleen maar naar jonger op zoek is.

Degenen waar ik tot nu toe contact mee heb gehad 'zochten' toch echt rondom eigen leeftijdscategorie (rondom de 40).
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:10:

Mannen lezen toch helemaal geen profielen? Vaak een waarheid als een koe
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:10:

Mannen lezen toch helemaal geen profielen? Ook weer waar.
quote:ouwe_sok schreef op 17 oktober 2012 @ 17:39:

Ik zou graag wel eens wat meer info willen, maar de ondertoon die ik in ieder geval krijg als ik je berichten lees is dat het mogelijk kan zijn dat je (TS) beetje veel noten op je zang hebt. Kan dat?Ja, dat kan, maar waaruit leid je dat af?
Laatst had iemand een topic die ook 'ineens' geen reacties meer had. Bleek dat ze jarig was geweest en dus ineens in een andere leeftijdscategorie hoorde.
Ik ben 37 en aan mannelijke aandacht geen gebrek, dus onzin dat alles van 35+ niet veel keuze meer heeft. Tenzij je 65 lijkt, maar dat zal wel meevallen:)
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:13:

Laatst had iemand een topic die ook 'ineens' geen reacties meer had. Bleek dat ze jarig was geweest en dus ineens in een andere leeftijdscategorie hoorde.Laat me raden, de 'verkeerde' kant voor de heren in kwestie. Hoe sneu zeg.
TO, wat is je leeftijd, je bent toch nog heel jong? "en ik vind het zoveel lastiger dan een paar jaar geleden" doet mij nml. ouds overkomen.

Hoe jij overkomt op een foto is door die onbekende mannen beter te beoordelen dan jijzelf, jij kijkt toch anders naar jezelf, dan dat zij doen.

Zou zo maar kunnen dat de mannen op die site een vrouw willen die wat durf heeft en anno 2012 als eerste een mail durft te sturen.

Zou na een paar jaar op de site, ook zo maar kunnen dat de mannen denken, daar heb je die greenbean ook weer op de datingsite, wil IRL niet zo lukken zeker.
hee maar vertel eens sugarmiss, jij hebt dus wel "aanspraak" ?
limelight, ik ben helaas niet meer zo jong. Halverwege de 30....
quote:Julus schreef op 17 oktober 2012 @ 18:15:

Ik ben 37 en aan mannelijke aandacht geen gebrek, dus onzin dat alles van 35+ niet veel keuze meer heeft. Tenzij je 65 lijkt, maar dat zal wel meevallen:)Jamaarjamaar Julus, jij bent nu een bezette vrouw . Dat trekt sommige mannen ook weer erg aan
quote:Dibbes1 schreef op 17 oktober 2012 @ 18:15:

[...]

Laat me raden, de 'verkeerde' kant voor de heren in kwestie. Hoe sneu zeg.Wat is daar nou sneu aan? Stel de categorie loopt van 35-40, en ik val in principe niet op mannen die ouder zijn dan 40, dan kom ik met mijn zoekopdracht dus nooit op een 40-plusser. Waarom zou ik daar gaan kijken?
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:17:

limelight, ik ben helaas niet meer zo jong. Halverwege de 30....Ik mag hopen dat je dát toch niet in je profieltekst hebt staan he
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:18:

[...]

Wat is daar nou sneu aan? Stel de categorie loopt van 35-40, en ik val in principe niet op mannen die ouder zijn dan 40, dan kom ik met mijn zoekopdracht dus nooit op een 40-plusser. Waarom zou ik daar gaan kijken?Ik doelde ook meer op dat wanneer er dan al contact is geweest en iemand is dan een jaartje ouder geworden de man in kwestie daardoor afhaakt. Had ik er even bij moeten zetten. sorry.
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:07:

[...]

Ik heb geschreven dat ik prettig gestoord ben, wat is daar mis mee? Die zin zou ik weghalen.

Durf nu eigenlijk niet te vragen of je ook een "kort, rood, pittig kapsel" hebt.
quote:Dibbes1 schreef op 17 oktober 2012 @ 18:20:

[...]

Ik bedoelde eerder een verschil van 1-2 jaar of zo dat iemand dan voor een man al in de 'verkeerde' leeftijds categorie kan vallen. Had ik er even bij moeten zetten. sorry.Ooooooh! Jij bedoelt dat een man van 40 alleen in de categorie van 20-25 kijkt ofzo?
"Prettig gestoord" betekent moodswings, pms en manisch-depressief gedrag. Sorry, ik ben een oudgediende in de datingwereld en dit wordt door veel mannen en vrouwen zo gezien en zelfs een beetje door mij (terwijl ik best prettig gestoord ben...). Vermijd wat dat betreft eigenlijk gewoon maar alles wat met je mentale gesteldheid te maken heeft... (zelfs als het een grap is)
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:16:

hee maar vertel eens sugarmiss, jij hebt dus wel "aanspraak" ?Ik heb inmiddels een aantal jaar een vriend maar die ken ik inderdaad via een datingsite.
Prettig gestoord? Nee, niet in je profiel zetten. Daar houden mannen dus echt niet van.
Maar als iemand naar mijn profiel zou kunnen kijken zou ik dat wel op prijs stellen. Maar ik ga het hier niet openbaar maken natuurlijk...

Dus.. wie wil me helpen? Bij voorkeur iemand die succesvol is geweest

Overigens had ik laatst wel een date met iemand op wie ik zelf gereageerd had, dus het is ook niet zo dat het daten helemaal stil ligt.
Of "prettig gestoord" betekent 'lekker gek', dat kan ook. En dat is dan als maximale gekte je teennagels blauw kleuren en sproeten opdoen bij het carnaval.
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:21:

Prettig gestoord? Nee, niet in je profiel zetten. Daar houden mannen dus echt niet van.Duh
quote:Summerdance schreef op 17 oktober 2012 @ 17:59:

[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan?

Want ook hier (39) totaal het tegenovergestelde!

Zowel op datingsites als in het echte leven.

Wat? Bedoel je nou dat je vanaf je 39 vruchtbaarder word?

quote:sugarmiss schreef op 17 oktober 2012 @ 18:07:

[...]

Tom zoekt ook geen vrouw van 34 maar inderdaad dat jonge meisje van 22. Dat vele sporten vermeld hij om te benadrukken dat hij dan misschien wel 33 is maar zich gedraagt en er uit ziet als een jonge god. Hij zoekt een lief meisje dat niet gaat zeuren als hij weer eens weekend met zijn vrienden weg is om te gaan kite surfen en dat het sowiezo niet erg vind om avonden lang alleen te zitten als hij gaat sporten.Wel erg achterdochtig, maar waarschijnlijk nog waar ook :')
Oja, twee lange relaties en drie scharrels aan datingsites overgehouden en deze relatie ook, en dat blijft een succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven