Help, geen reacties meer op datingsite!

17-10-2012 17:10 151 berichten
Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Foto?
dream on
Naja, aan mijn uiterlijk kan het niet liggen.

Ik denk dat het door de tekst kom die ik bij mijn profiel heb staan. Die is altijd iets anders dan alle andere teksten. Ik heb zo'n hekel aan clichés in profielen. "Hoi, ik ben niet op zoek, maar ik ben toch wel benieuwd." "Ik hou van lange strandwandelingen" Ik hou van lekker actief bezig zijn, maar ben ook in voor bankhangen met een wijntje".

Ugh.
Heb je een goede vriendin die naar je profiel wil kijken en je een eerlijke mening kan geven?
Ik weet niet hoe oude je bent, maar als je boven de 35 bent, worden veel mannen superkritisch.
Toch niet geschreven dat je "graag lekker gek doet"
Naarmate vrouwen ouder worden zijn er nu eenmaal minder mannen geïnteresseerd.
Te bekend.....
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 17:10:

Zelf reageer ik eigenlijk liever niet op anderen. Ik ben wat dat betreft wat ouderwets ingesteld en wil dat een man moeite voor mij doet, dwz dat wanneer iemand me echt leuk vindt hij de moeite neemt een even (persoonlijk) berichtje te sturen. Ik weet dat dat in mijn nadeel werkt, maar dat is wel iets wat ik vast in mijn hoofd heb.....

ik zou dit toch veranderen. Ik las pas in een tijdschrift een verhaal van een vrouw die altijd had gehoopt een gezin te stichten altijd wachtte op de man die naar haar toe kwam en tot op heden (nu volgens mij 65+) was dit nog nooit gebeurd. Mannen zijn (helaas) niet meer zo....
quote:daydream schreef op 17 oktober 2012 @ 17:16:

Toch niet geschreven dat je "graag lekker gek doet" Of "prettig gestoord" bent, of iets als "...zoekt dito man/vrouw". Dat zou ik persoonlijk echt afknappers vinden.
quote:eldiabonita schreef op 17 oktober 2012 @ 17:15:

Ik weet niet hoe oude je bent, maar als je boven de 35 bent, worden veel mannen superkritisch.Heeft niets met superkritisch te maken maar alles met minder vruchtbaar zijn na je 35e. Mannen die alsnog een gezin willen doen er dan verstandiger aan om gewoon voor een jongere vrouw te gaan.
Ik meende te lezen dat er juist weer meer mannen zoekende zijn, mag ik vragen welke datingsite je het over hebt?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:sugarmiss schreef op 17 oktober 2012 @ 17:17:

Naarmate vrouwen ouder worden zijn er nu eenmaal minder mannen geïnteresseerd.

Totaal tegenovergestelde ervaringen hier!

Maar TO, als de ander ook denkt net als jij om maar reacties af te wachten, schiet het niet echt op natuurlijk.
quote:thee schreef op 17 oktober 2012 @ 17:28:

[...]

Maar TO, als de ander ook denkt net als jij om maar reacties af te wachten, schiet het niet echt op natuurlijk.To kan wel zelf gaan reageren maar dat neemt niet weg dat ze zelf geen reacties krijgt. Als je goed in de markt ligt krijg je zelf wel reacties dan hoef je niet zelf als eerste een berichtje te sturen.
Ik zou graag wel eens wat meer info willen, maar de ondertoon die ik in ieder geval krijg als ik je berichten lees is dat het mogelijk kan zijn dat je (TS) beetje veel noten op je zang hebt. Kan dat?
quote:sugarmiss schreef op 17 oktober 2012 @ 17:24:

[...]

Heeft niets met superkritisch te maken maar alles met minder vruchtbaar zijn na je 35e. Mannen die alsnog een gezin willen doen er dan verstandiger aan om gewoon voor een jongere vrouw te gaan.

Waar haal je die wijsheid vandaan?

Want ook hier (39) totaal het tegenovergestelde!

Zowel op datingsites als in het echte leven.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geen tips, maar wel zelfde gevoel dat veel profielen niet zo boeiend zijn.

Of er staat bv "Ik ben Tom van 33, ik doe aan basketbal, voetbal, kitesurfen, mountainbiken en tennis en ik zoek een lief meisje".

Dan denk ik: leuk al die sporten maar wat voor karakter heb je. En waarom zoekt iemand van 33 een meisje. Ik ben 34 en beschrijft mezelf als vrouw, niet als meisje. Tot jaar of 22 kun je nog voor meisje doorgaan. Daarna wordt het (jonge) vrouw.
als je op een man reageert wil dat toch niet zeggen dat hij verder ook meevalt? Je reageert alleen maar één keer op een profiel. Hij kan net zo goed tegenvallen.
it's a big club and you ain't in it
jullie moeten allebei iets doen wil het een relatie worden. als jij na die ene keer denkt "hij's toch niet leuk" dan loopt hij het blauwtje, niet jij, ook al heb jij het eerste initiatief genomen.
it's a big club and you ain't in it
TO, voordat je exacte profieltekst op die site wat al te herkenbaar hier wordt: kun je evt toch delen ervan hier plaatsen?

Mits je wilt uiteraard.

Het hoeft idd niet per se aan je foto te liggen echter mss wel aan je tekst?
quote:schorpioentje29 schreef op 17 oktober 2012 @ 17:59:

Geen tips, maar wel zelfde gevoel dat veel profielen niet zo boeiend zijn.

Of er staat bv "Ik ben Tom van 33, ik doe aan basketbal, voetbal, kitesurfen, mountainbiken en tennis en ik zoek een lief meisje".

Dan denk ik: leuk al die sporten maar wat voor karakter heb je. En waarom zoekt iemand van 33 een meisje. Ik ben 34 en beschrijft mezelf als vrouw, niet als meisje. Tot jaar of 22 kun je nog voor meisje doorgaan. Daarna wordt het (jonge) vrouw.Tom zoekt ook geen vrouw van 34 maar inderdaad dat jonge meisje van 22. Dat vele sporten vermeld hij om te benadrukken dat hij dan misschien wel 33 is maar zich gedraagt en er uit ziet als een jonge god. Hij zoekt een lief meisje dat niet gaat zeuren als hij weer eens weekend met zijn vrienden weg is om te gaan kite surfen en dat het sowiezo niet erg vind om avonden lang alleen te zitten als hij gaat sporten.
quote:daydream schreef op 17 oktober 2012 @ 17:16:

Toch niet geschreven dat je "graag lekker gek doet" Ik heb geschreven dat ik prettig gestoord ben, wat is daar mis mee?
Misschien overstappen op een andere site?
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:07:

[...]

Ik heb geschreven dat ik prettig gestoord ben, wat is daar mis mee? Aha dat verklaart alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven