Help, geen reacties meer op datingsite!

17-10-2012 17:10 151 berichten
Thanks!
quote:lionlily schreef op 17 oktober 2012 @ 18:21:

"Prettig gestoord" betekent moodswings, pms en manisch-depressief gedrag. Sorry, ik ben een oudgediende in de datingwereld en dit wordt door veel mannen en vrouwen zo gezien en zelfs een beetje door mij (terwijl ik best prettig gestoord ben...). Vermijd wat dat betreft eigenlijk gewoon maar alles wat met je mentale gesteldheid te maken heeft... (zelfs als het een grap is)Whahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:22:

[...]

Duh Oh. Het staat dus niét in je profiel?
quote:Dibbes1 schreef op 17 oktober 2012 @ 18:11:

[...]

Nouja Sum, het is wel een gegeven dat na een bepaalde leeftijd de vruchtbaarheid afneemt . Hi trouwens

Niettemin, het is geen feit dat het dús maar daar aan ligt want niet elke man wil kind(eren), net als dat niet iedere man alleen maar naar jonger op zoek is.

Degenen waar ik tot nu toe contact mee heb gehad 'zochten' toch echt rondom eigen leeftijdscategorie (rondom de 40).

Dan scheelt het wel dat mijn voelsprieten ook uitgaan naar een man ZONDER kinderwens

Haaaaai trouwens, alles goed?

Lang niet gesproken zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:24:

[...]

Oh. Het staat dus niét in je profiel?Nee tuurlijk niet! haha! Ik had het net over clichés weet je nog? Die mogen dus echt NIET in mijn profiel!
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:25:

[...]

Nee tuurlijk niet! haha! Ik had het net over clichés weet je nog? Die mogen dus echt NIET in mijn profiel!Sorry.
Maar goed, je valt dus niet ineens in een andere leeftijdscategorie? Dat dat de verklaring kan zijn?
quote:ouwe_sok schreef op 17 oktober 2012 @ 18:23:

[...]

Wat? Bedoel je nou dat je vanaf je 39 vruchtbaarder word?

)

Excuus, ik bedoelde dat de aandacht "verslapt" na je 35ste

Had inderdaad even het vruchtbare gedeelte eruit moeten laten.

Het gekke is dat naarmate ik ouder word ik toch meer sjans, of hoe je het noemen wilt van mannen die net even iets jonger zijn (zeg 32-35)

Wat ik dan persoonlijk helemaal niet erg vindt
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:21:

[...]

Ooooooh! Jij bedoelt dat een man van 40 alleen in de categorie van 20-25 kijkt ofzo?

Ja zo ongeveer, want stel de vrouw is dan 26 geworden dan is het dus al exit. Ja, kan hoor, maar wat is het verschil denk ik dan, als er, toen ze (nog) 25 was, contact was.

Maargoed, dat is wel heel erg op de details letten
quote:frizzy schreef op 17 oktober 2012 @ 18:27:

Maar goed, je valt dus niet ineens in een andere leeftijdscategorie? Dat dat de verklaring kan zijn?

toevallig ben ik laatst wel jarig geweest.....

Jaja ik word ouder! Al schatten mensen me vaak jonger in. Maar goed, op papier blijf ik een ouwe muts natuurlijk.
Ik zou allereerst afstappen van het idee dat een man de eerste stap moet zetten. Als jij een standaard 'ik vind je leuk' berichtje stuurt en de man stuurt een persoonlijk mailtje terug, dan doet 'ie toch al moeite voor je? Het gaat wat mij betreft om de inzet ná die eerste stap, niet om wie nou wie aan sprak.

En ten tweede zou ik nadenken over of het zo belangrijk is dat je geen cliché's in je profiel hebt staan. Want het voorbeeldje met de wijn drinken en bankhangen.. daar zijn nou eenmaal veel mensen op zoek! Daarom komt het ook zoveel terug in profielen. Dus zeg gewoon eerlijk wat je zoekt, ongeacht of het cliché is of niet. Origineel zijn om het origineel zijn zou ik in elk geval vermijden (weet natuurlijk niet of dat aan de orde is).
ja livine, je hebt wel een punt misschien.
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:32:

ja livine, je hebt wel een punt misschien.Wat zoek je dan in een man?
Ok, heb je even?

Iemand die me aan het lachen kan maken

iemand die sportief is

iemand met een passie

iemand die ik er goed uit vind zien

iemand met een lieve blik in zijn ogen

iemand met pretoogjes

iemand die van avontuur/actie houdt

Dat zijn denk ik wel de belangrijkste dingen.
Eigenlijk de cliche's dus
quote:Summerdance schreef op 17 oktober 2012 @ 18:27:

[...]

Het gekke is dat naarmate ik ouder word ik toch meer sjans, of hoe je het noemen wilt van mannen die net even iets jonger zijn (zeg 32-35)

Wat ik dan persoonlijk helemaal niet erg vindt

Als je zegt dat je op zoek bent naar mannen zonder kinderwens is dit wel weer verklaarbaar. Als zo'n man pertinent geen kinderen wil is het voor hem niet handig om op zoek te gaan naar een vrouw van een jaar of 10 jonger. Hij is op een leeftijd dat hij iets serieus wil opbouwen en als zo'n jongere vrouw nu geen rammelende eierstokken heeft dan krijgt ze die misschien nog wel. HIj heeft geen zin in dat gezeur of of terzijnertijd weer op zoek te moeten.

Op iemand van zijn eigen leeftijd zit hij ook niet te wachten want daarvan zijn er veel met rammelende eierstokken die weten het is nu of nooit. Die zien een man in de eerste plaats als een wandelende spermadonor in plaats van als man.

Van iemand van 39 die aangeeft geen kinderen te willen weten ze dat je waarschijnlijk niet meer van gedachten veranderd.
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:17:

limelight, ik ben helaas niet meer zo jong. Halverwege de 30....

Knonne @greenbean, het leven begint bij 40 hoor.

Mijn ervaringen met internet daten (afgelopen winter periode) zijn dat ik altijd reacties ben blijven krijgen.

Dat terwijl ik ook een persoonlijke tekst had zonder clichés en met duidelijke recente foto's.

Wees niet bang voor concurentie van mij, want ik ben in jouwn ogen oud (al kreeg ik zelfs wel mail van begin 30ers )
Want als ik hem even ombouw naar een profieltekst komt er dit uit:

IK: sportieve vent, die vol in het leven staat.

Mijn passies zijn reizen en lachen.

En dan niet de standaard reizen naar een all inclusive oord maar lekker backbacken in bijvoorbeeld Vietnam

En lachen, ja je weet wat ze zeggen toch, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Jij: zie bovenstaand, en een dame met ballen

Niet om het een of ander......maar meer cliché kan je het niet hebben volgens mij
quote:sugarmiss schreef op 17 oktober 2012 @ 18:37:

[...]

Als je zegt dat je op zoek bent naar mannen zonder kinderwens is dit wel weer verklaarbaar. Als zo'n man pertinent geen kinderen wil is het voor hem niet handig om op zoek te gaan naar een vrouw van een jaar of 10 jonger. Hij is op een leeftijd dat hij iets serieus wil opbouwen en als zo'n jongere vrouw nu geen rammelende eierstokken heeft dan krijgt ze die misschien nog wel. HIj heeft geen zin in dat gezeur of of terzijnertijd weer op zoek te moeten.

Op iemand van zijn eigen leeftijd zit hij ook niet te wachten want daarvan zijn er veel met rammelende eierstokken die weten het is nu of nooit. Die zien een man in de eerste plaats als een wandelende spermadonor in plaats van als man.

Van iemand van 39 die aangeeft geen kinderen te willen weten ze dat je waarschijnlijk niet meer van gedachten veranderd.

Nou sta ik niet op datingsites maar ook in het wild loop ik schijnbaar ook gewoon tegen mannen zonder kinderwens aan.

Lucky me denk ik dan maar..
Wat een deprimerende reactie's van sugarmiss! Kan het misschien nog wel waar zijn voor veel vrouwen maar toch niet voor iedereen lijkt me.
quote:greenbean schreef op 17 oktober 2012 @ 18:34:

Ok, heb je even?

Iemand die me aan het lachen kan maken

iemand die sportief is

iemand met een passie

iemand die ik er goed uit vind zien

iemand met een lieve blik in zijn ogen

iemand met pretoogjes

iemand die van avontuur/actie houdt

Dat zijn denk ik wel de belangrijkste dingen.

Wat is voor jou sportief?

Wat met een passie?

Wat is voor jouw avontuur/actie?
quote:Dibbes1 schreef op 17 oktober 2012 @ 18:17:

[...]

Jamaarjamaar Julus, jij bent nu een bezette vrouw . Dat trekt sommige mannen ook weer erg aan

Ik was altijd al bezet...maar telkens met een andere man.
Wat ik heel erg origineel vind (laatst gehoord); schrijf een profiel waarbij je alleen maar quotes gebruikt (bestaande, bekende, bv uit films) die jou als persoon omschrijven. Die persoon kreeg daar hele leuke reacties op heb ik begrepen!
Wat ik een afknapper vind, is als je een joekel van een eisenlijstje gaat opstellen, als vrouw of man zijnde. Het gaat om de klik, niet om lijstjes. Denk dus ook dat veel mannen dan al denken; laat maar. Dus, laat de lijstjes van wat je precies zoekt achterwege!
Nog eentje uit mijn eigen (ouwe) doos; ik schreef eens alleen dit;

Breakfast at Tiffany's ?

Kreeg enorm veel (en inhoudelijk interessante) reacties, want men wordt er creatief van!
Al die mannen zijn op herfst vakantie met hun vrouw en kinderen , over 2 weken krijg je vast weer meer reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven