3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
quote:Vilma schreef op 17 oktober 2012 @ 21:10:

Hey Mar, ken jij dat gevoel dat mysterieuze moment voor de allereerste kus bij een (nieuwe) partner?

Alles heeft immers een naam maar volgens mij dat verschijnsel niet terwijl het best apart is. Eerst zit je nog wat onwennig samen en dan ineens gaan de gezichten op dezelfde timing in de juiste positie.

Er is vast meer tussen hemel en aarde
Oeps, dat was de verkeerde smiley
Bij telfort kon ik bellen toen ik mijn wachtwoord kwijt was. Konden ze daar resetten, maar ik weet niet hoe dat met live gaat...
a docter a day keeps the apple away
Fijne avond nog. Ik ga lappie afsluiten, morgen weer verder. Heb morgen lekker een dagje vrij. Laatste antibiotica, hoera. Denk dat ik morgenochtend maar even naar de sportschool ga, rustig een beetje cardiofitness doen. Goede nacht allemaal
Hé meisjes,

Dat wordt dus joggen Vil. Goed ook tegen het niet-roken

Mal, haha grappig. Wat zei die man toen hij wakker werd en zich tegen jouw schouder gevleid voelde?

Hier ook een digibeet. Heb een mobiel waar alles mee kan en op kan. Heb er alleen De Telegraaf en het weer op. Helaas.
nou moos, hij zei helemaal niks mijn overbuuvrouw in de trein moest hard lachen wat de situatie alleen maar vreemder maken.

heb je gister nog gewonnen moos?
Ja vreemd kan je die situatie wel noemen Mar!
quote:marmul schreef op 17 oktober 2012 @ 21:32:

nou moos, hij zei helemaal niks mijn overbuuvrouw in de trein moest hard lachen wat de situatie alleen maar vreemder maken.

heb je gister nog gewonnen moos?Hahaha, ik zie het allemaal zo voor me. Heb je nog geprobeerd om een beetje ongezien wat weg te schuiven zodat hij zou omtuimelen of jouw schouder niet zou raken.
haha nou niet ongezien, ik heb zn hoofd gewoon weg geduwd met mn schouder, een soort schouderstoot zeg maar
Haha wat een zak, dat die niks zei.

Ik woonde vroeger in jouw stad Mal en ging met de trein naar het werk. Ik viel altijd in slaap terug (dat kleine stukje) en werd dan altijd netjes wakker gemaakt door die of gene.

Nee ging gister niet zo lekker. Ergens in het midden uitgekomen.
Haha moos, Ik heb ook wel eens moeite om wakker te blijven maar ben nog nooit omgevallen....

Hij had wel iets kunnen zeggen ja, k heb hem toch drie keer een duw gegeven.

Jammer dat het kaarten niet zo goed ging
Ach, Sylvia Kristel is overleden, ik ben er stil van...

Gek weer was het eigenlijk vandaag, het was hier zelfs een beetje warm. De jogger ben ik niet meer tegen gekomen vanochtend,'k was ook wat laat met alles omdat zowel dochter als ik niet goed hebben geslapen ivm met (waarschijnlijk) een muis op onze bovenverdieping. Dus hamster en dochter sliepen op mijn slaapkamer. Dat klinkt knus als ik het zo op schrijf maar het heeft me mijn nacht gekost

En dan moet ik ook nog een formulier invullen en ik en formulieren is een ramp, ik heb meestal toch altijd wel wat meer regeltjes nodig dan er op zo'n formulier staan en als ik mijn concentratie verlies kruis ik zomaar "ja" aan terwijl ik "nee" bedoel.

Vanavond ga ik wel weer verder maar wat heb ik vandaag gehunkerd naar een sigaret. Echt balen weer.

volhouden hoor vilma!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
ik voel me lullig ...

etentje voor trouwdag van de opa en oma van broekkie... met z'n hele fam... eerst wist ie niet of ie wilde... ik liet het aan hem over... oke hij wilde toch gaan... toen zat ik te hopen op een wonder om eronder uit te komen... en toen... kregen we gister een telefoontje dat z'n opa naar het ziekenhuis gebracht was ... I'm a evil person

de jaarafrekening van gas is ook binnen... daarmee zitten we ruim over ons maandelijks voorschot... dus stukje gasrekening + gehele electra en waterrekening kunnen we nog dokken dus druk rekenen... zal op zo'n 1300 euro komen... en we houden tot van nu tot januari gezien... (ene maand in de min andere maand +) toch zo'n 150 euro over... owhhhh eitje ... ik zeg alvast dag nachtrust
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
voor vandaag staat de teller op 8 sollicitaties tot nu toe... wat is het weer rustig hier...
Oh Moon

Kunnen jullie het niet in termijnen betalen?
Waar is iedereen?
Hier. En jij?

Net een telefoontje (vandaag in de stad geweest, boodschappen doen)... het etentje van zn opa en oma gaat WEL door... zn opa is sinds vandaag weer het ziekenhuis uit en wil dat het doorgaat... dus yeahhhhhhhh morgen nog een x extra halsoverkop naar de stad... een kado verzinnen... kosten etentje... en als bonus broekkie zijn familie! I'm sooooooooo happy!

*Gaat wel weer vacatures snuffelen*
Oh fijn moon

Hoe is het nu met je teen?
ik ben ook hier, maar ik zie jou niet Choco?!?!?! Hele dag gewerkt vandaag en geen tijd dus om te forummen
Tja Moon, wat moet ik erop zeggen....
Ben blij dat het weekend is, ben moe. Zal wel door de antibiotica komen, maar gelukkig is de bronchitis wel over. Hebben het weekend niet veel bijzonders. Morgen etentje voor trouwdag van schoonouders, maar das wel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven