klaarkomen daad

18-10-2012 05:19 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Ben 25 en heb hiervoor een lange relatie gehad waarbij ik niet klaarkwam van neuken (soms wel t gevoel er dicht bij te zitten). Ik kwam wel klaar als mijn vriend me befte of vingerde en daarbij me ook veel streelde. Dit vond ik zelf prima en voelde me er zeker over.

Nu lees ik op veel fora dat er meiden zijn die klaarkomen van neuken en dan vaak ook clitoraal. Ook lees ik dat er veel mannen zijn die het belangrijk vinden dat een vrouw klaarkomt tijdens neuken en denken dat elke vrouw dit kan. Ik word hier opeens heel onzeker van!

Wie kan er ook niet klaarkomen tijdens neuken? Als ik me vinger tijdens de daad lukt het ook niet, dan is het gevoel of te heftig en geniet ik al intens van het neuken zelf.

Ik ben vooral op zoek naar bevestiging dat ik hierin niet de enige ben! (heb weinig aan: ik kan het wel, lekker puh reacties;))

Vind het ook moeilijk om bij mijn nieuwe scharrel dit uit te leggen....vooral wilde seks ook van mijn kant, wat ik heerlijk vind...maar klaarkomen, dat zit er niet bij. Tips?

Gr apie
Misschien moet je andere fora lezen (hier staan ook topics genoeg trouwens) want er zijn met jou genoeg vrouwen die niet klaar kunnen komen van de daad.

En dat mannen het heel belangrijk vinden dat een vrouw klaar komt.. Tja, dat zal hun ego wel strelen. Het gaat er toch om dat jullie het gewoon allebei lekker vinden? Wie weet komt dat klaarkomen dan vanzelf wel een keer, juist omdat het 'moeten' er af is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik doe vaak alsof. Trappen ze altijd in.
quote:verliefdopiemand schreef op 18 oktober 2012 @ 07:09:

Ik doe vaak alsof. Trappen ze altijd in.Dus het is jóuw schuld dat al die mannen denken dat we het allemaal kunnen. Waarom zou je faken? Zo onzinnig en je doet jezelf tekort. Ik fake nooit en kom soms wel, soms niet tijdens de seks.
Ik kan het wel, lekker puh!

Dit overigens pas sinds een jaar, en ben 30.

Ik doe vaak alsof. Trappen ze altijd in.

Fouter dan dit kan je niet zijn.

Je beduveld jezelf en je partner.

Dus zijn er twee verliezers.
Misschien moet je nieuwe scharrel z'n handen gebruiken om je clit te stimuleren tijdens seksen.
Apie2, jouw verhaal is juist heel erg gemiddeld. Er zijn heel veel vrouwen die alleen clitoraal kunnen klaarkomen. Laat je dus niet gek maken door wat je allemaal leest, alhoewel ik niet moet zeggen dat ik je wel begrijp daarin. Ik denk alleen dat je op de verkeerde websites en fora heb zitten lezen, want het beeld wat je nu hebt klopt gewoon echt niet.
ja hier lukte het zo goed als altijd wel bij mijn ex...nu al een tijdje sexloos maar ik kan altijd wel makkelijk klaarkomen
Bedankt voor de berichtjes!

Ik ben me ervan bewust dat er maar een deel, 20% ofzo, vaginaal kan klaarkomen door penetreren alleen... Maar juist vingeren tijdens neuken bekken kantelen etc om clitoraal klaar te komen lukt dus ook niet ;)

en scharrel kan helaas niet zo best vingeren :(
Het heeft ook met de maat van de penis te maken. Niet iedere penis is even geschikt om een vaginaal orgasme te bewerkstelligen.

Als ie dik/groot genoeg is, heb je best kans dat het je zomaar wél lukt om klaar te komen.
Dus eigenlijk schiet hij tekort, met het gevolg dat jij onzeker wordt?
Alleen clitoraal wel?

Btw...mij lukt het zelden om met neuken klaar te komen, kan het op 2 handen tellen.

Clitoraal is hemels!
Daarmee doelde ik op het vingeren, en niet op Twinkle's post.
Je kunt je scharrel dan toch helpen bij het vingeren. Pak zijn hand vast en leidt hem of doe het eerst bij jezelf en laat hem kijken (vinden mannen vaak ook erg geil). Laat het hem merken wanneer hij wel op de juiste plek zit, wanneer hij het wel goed doet. Hij pikt die signalen dan heus wel op. Mannen vinden het over het algemeen ook erg fijn als ze hun vriendin zien genieten. En leuk toch als je van elkaar kunt leren?
Geef je hem, omdat hij slecht vingert, wel wat aanwijzingen....het is en blijft moeilijk om elke vrouw te kennen in wat ze leuk en lekker vindt voor een man.

Geef hem subtiel wat aanwijzingen, ik zou het doen.
quote:frizzy schreef op 18 oktober 2012 @ 08:40:

Daarmee doelde ik op het vingeren, en niet op Twinkle's post. Hier móet haast wel het gezegde 'te kort schieten' vandaan komen!
Inderdaad!

Ik doe vaak alsof. Trappen ze altijd in.Tsss en wie is hier de grote verliezer???
quote:apie2 schreef op 18 oktober 2012 @ 05:19:

Nu lees ik op veel fora dat er meiden zijn die klaarkomen van neuken en dan vaak ook clitoraal. ... Ik word hier opeens heel onzeker van!

Nergens voor nodig. Er zijn wel meer vrouwen die zo zijn. Seksualiteit is oneindig gevarieerd. Het idee dat er een basispakket zou zijn, is nogal vreemd. Ik denk dat het komt doordat we onzeker zijn. Je staat daar nu eenmaal bloot tegenover iemand met een ander soort lichaam. Daardoor zoeken we standaards. Dit hele forum gaat er in feite over. Maak je dus niet te sappel.

Ik doe vaak alsof. Trappen ze altijd in.Ben ik de enige die dit als een grapje ziet?
Alles is liefde
Was inderdaad van plan m wat aanwijzingen te geven, al kam t dan wel even duren maar goed ;)

Maar kunnen meer meiden hier ondanks zelf vingeren tijdens neuken t ook niet?

T slaat ook echt nergens op dat ik onzeker ben, tijdens seksen ben ik verre van onzeker maar ik moet er daarna niet over na gaan denken eigenlijk
quote:apie2 schreef op 18 oktober 2012 @ 09:11:

Maar kunnen meer meiden hier ondanks zelf vingeren tijdens neuken t ook niet?

Ik kan het wel, maar niet bij elke minnaar. Soms vinden we de juiste slag niet, soms is meneer niet goed geschapen. Ik sluit niet uit dat je gewoon pech hebt gehad met je keuze van minnaars. Een vriendin van me kan het zeker niet, dus je bent echt niet alleen.

quote:apie2 schreef op 18 oktober 2012 @ 09:11:

T slaat ook echt nergens op dat ik onzeker ben, tijdens seksen ben ik verre van onzeker maar ik moet er daarna niet over na gaan denken eigenlijk

Seks is inderdaad iets van "verstand op nul". Dat zouden we ook doen als er geen sociale consequenties zijn. Je wil je partner behouden, dus je wil een goede minnares zijn; je wil een reputatie van keurigheid, dus je gaat niet met jan en alleman naar bed om je amoureuze vaardigheden te vergroten. Zo begint de ellende: dat we niet gewoon natuurlijk zijn, maar leven in een samenleving met andere mensen, en dat we hun oordelen belangrijk vinden.

Ik zou overigens niet terug naar de natuur willen, maar dat terzijde.
Alles is liefde
Ik kom ook niet altijd, vaker niet dan wel overigens, tijdens de daad. En zelfbevrediging lukt ook niet, dan wordt het gevoel te heftig en wil ik wel doorgaan, maar kan het dan gewoon niet.

Kom wel klaar als vriend me vingert, want dan kan ik zelf de 'rem' er niet opzetten, zeg maar.

En als ik wel kom tijdens het neuken dan is daar of een lang voorspel aan vooraf gegaan, of ik wacht tot het moment dat ik bijna klaarkom en gaan dan neuken of ik ben al klaargekomen en gaan dan neuken, dan wil het ook nog weleens lukken om nog een keer te komen. Maar zoals ik al aangaf, is dit lang niet altijd het geval.
Als je nu echt een beetje had gezocht op dit onderwerp dan was je al tig keer tegengekomen dat er maar weinig vrouwen zijn die klaarkomen van neuken.
Zeg gezelligerd ;) ik schreef toch zelf al over die 20% heb t over neuken en clitorale stimulans

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven