Als geld geen rol speelde....

18-10-2012 10:58 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor auto kocht je dan?

En wat voor soort huis?

Ik trap af:

Ik zou absoluut een Jaguar kopen. Altijd al mijn favoriete merk geweest:

Ik zou zoeken naar een vrijstaand huis, aan de rand van de stad, met ruimte voor wat diertjes (schaapjes, shetlandpony dat soort) met een rieten dak en lekker veel grond eromheen.
Grief is just love with nowhere to go
Dan kocht ik een gewone veilige auto. Een volkswagen denk ik en dan een wat hoger model, jeepachtig. Gewoon een die lekker rijdt en waar ik me veilig in voel. En ik kocht een amazone, die heb ik nu ook. Maar dan eentje die echt puntgaaf is.

Daarnaast kocht ik een paard en uiteraard een huis waar ik dat paard bij kan stallen. Hoeft niet eens zo groot te zijn, ook niet super de luxe. Liefst gewoon een fijn huisje maar met wat meer grond en stallen erbij. En een ren voor de kippen

Verder eigenlijk niks... Ik zou geen tweede huis kopen want ik vind het niet zo boeiend om elk jaar naar dezelfde plek op vakantie te gaan. Ik zit liever in een hostel elk jaar in een ander land. Dus als geld geen rol speelt zou ik veel gaan reizen, niet te veel want ik wil wel nog genieten van mijn fijne huisje met kippen en mijn paardje.
Hmmm, te verleidelijk om me hierin mee te laten trekken.

Ga er nu toch maar niet aan beginnen (want ben eigenlijk aan het werk...)

Maar bovenstaande klinkt goed!
Oh ja en een notenboom erbij want ik ben dol op (wal)noten. En als ik dan toch bezig ben een appelboom erbij (lekkere goudreinetten) dan maak ik elke zondag appeltaart met noten
Als auto zou het zoiets worden:

Als huis:

Een vrijstaand huis in de duinen met zo'n oversized veranda.
quote:papayaatje schreef op 18 oktober 2012 @ 11:04:

Oh ja en een notenboom erbij want ik ben dol op (wal)noten. En als ik dan toch bezig ben een appelboom erbij (lekkere goudreinetten) dan maak ik elke zondag appeltaart met noten Dat lijkt mij ook relaxed, een flinke eigen moestuin naast je huis, zodat je lekker vers groente en fruit kunt verbouwen.
Dan kocht ik weer een Suzuki Alto, maar dan nieuw. Dan zou ik het zelfde huis willen in dezelfde straat als waarin ik nu woon maar dan vrijstaand.
quote:Maleficent schreef op 18 oktober 2012 @ 10:58:

En wat voor soort huis?

Ik trap af:

Ik zou absoluut een Jaguar kopen. Altijd al mijn favoriete merk geweest:

[afbeelding]

Ik zou zoeken naar een vrijstaand huis, aan de rand van de stad, met ruimte voor wat diertjes (schaapjes, shetlandpony dat soort) met een rieten dak en lekker veel grond eromheen.Vergeet de labrador niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou een mooi huis kopen, lekker ruim, met een prachtige tuin. Een tuinman is dan wel een vereiste

Qua auto's maakt het me niet zoveel uit. Dat vind ik echt een vervoersmiddel om van A naar B te kopen. Maar voor de leuk zou ik dan een cabrio kopen.
quote:Maleficent schreef op 18 oktober 2012 @ 11:06:

[...]

Dat lijkt mij ook relaxed, een flinke eigen moestuin naast je huis, zodat je lekker vers groente en fruit kunt verbouwen.En dan een tuinman erbij, want een flinke moestuin vraagt flink wat uren werk in een week. Mijn schoonvader heeft er na zijn pensioen toch wel een halve dag werk per dag aan, en dat vijf/zes dagen per week. Gelukkig eten alle kinderen en kleinkinderen daar dan weer van mee.
Dank hielp ik mijn ouders financieel, ze hebben een huis in het buitenland wat ze door heel veel pech niet kunnen aanhouden. Het was echt hun droom dat huis en die droom gun ik ze!

Verder zou ik mezelf een alfa guilietta geven mijn man een grote bak, mag hij zelf uitkiezen.

en ik zou de hypotheek op mijn huis in NL grotendeels aflossen, de huurders er per 1ste mogelijkheid uitzetten zodat wij het huis kunnen gebruiken als we in NL zijn.

Oh en hier zou ik een mooi vrijstaand huis kopen, maar daar heb je niet eens bizar veel geld voor nodig. Minder dan in NL in ieder geval.

Verder zou ik nog wel een deel vrienden financieel helpen!
Ik zou mijn huis afbetalen en gaan reizen.

Ik hoef niet zo nodig een nieuwe auto, we wonen hier geweldig, ik vind mijn werk leuk, de hele familie is gezond, aan het einde van de maand kunnen we nog eten, kortom, ik heb niks te klagen. Alleen; het huis hypotheekvrij en geld over om de wereld te zien, ja, dat zouden we nog wel willen.
Dan zou ik een Audi Q3 willen, een badkamer en keuken volledig ingericht met de meest nieuwe snufjes en niet te hoeven beknibbelen op wandtegels, badkamermeubel, keukenapparatuur, keukenblad etc.

We hebben een mooie vrijstaande woning als de bouw eenmaal afgelopen is, op dat gebied zijn zowel vriend als ik strontverwend. Maar ik hou echt wel wat te wensen over-;) over een jaar of 10-15 hopelijk wel de keuken en badkamer die ik in mijn hoofd heb op dit moment-;)
Ik zou een huis nemen met een hele luxe badkamer en keuken, verder zou ik alles naar mijn wens inrichten.

Helaas is dit nog niet werkelijkheid.
quote:nouschi schreef op 18 oktober 2012 @ 11:07:

[...]

Vergeet de labrador niet Die hoort bij de Volvo
Ik kocht een Range Rover Sport en een Porsche Panamera.

Verder zou ik alsnog in London willen wonen maar dan iets groter dan een 2 slaapkamer appartement, en het liefst in Covent Garden ofzo. Kensington of Hampstead zou ook goed genoeg zijn:) en dan zou ik een dakterras of patio of tuin hebben.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:sandt schreef op 18 oktober 2012 @ 11:08:

[...]

En dan een tuinman erbij, want een flinke moestuin vraagt flink wat uren werk in een week. Als geld geen rol speelt dan heb ik tijd over dus kan ik dat wel zelf
@papayaatje: behalve dat ik een andere auto heb, heb ik dat allemaal, erg hè. Maar ik heb ook nog wat te wensen over. Als geld geen rol speelde dan kocht ik de nieuwe vitara. In het rood. En liet ik mn huis flink verbouwen. En legde ik een hele dure ebenvloedbak aan die altijd goed te rijden was. En ik liet extra stallen bouwen en mn tuin doen door een hovenier.
ik kocht een snoek, helemaal piekfijn gerestaureerd en meteen een onderhoydscontract erbij

En ik kocht een pied-a-terre in grunn voor erbij, verder hetzrkfde huis als waar we nu wonen.
Oh nee ik wil toch liever de range rover Evoque! Maar wel in het Bordeauxroid. Met een nieuwe paardentrailer erachter in dezelfde kleur
Ik zou geen huis kopen, want ik woon nu op de voor mij ideale plek (huurwoning in een Centraal Wonen Project).

Wat voor auto ik zou kopen maakt me niet uit, het feit DAT ik een auto zou kunnen kopen is al genoeg.

Wel een beetje ruime auto, en veilig.

En verder hoef ik niks.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Als geld geen rol zou spelen, dan zou ik sushi gaan eten in Japan, een cappuccino drinken in Florence, Paella eten in Barcelona, Haggis in Schotland en een ontbijtje ergens in Engeland. Pizza eten in Napoli. Rozenolie kopen in Praag, een winterjas in Finland en winterlaarzen in Noorwegen. Kortom, ik zou alles eten, drinken en inkopen bij de bron.
Een audi R8.

En een mooi groot huis, ver weg van de stad/dorp. Met allerlei luxe dingen erin, zoals een kleurendouche, een zwembad, een luxe boxspring, grote garage voor minimaal 2 auto's. Enz.

En liet ik elke dag de beste sushi bezorgen.
Oooh ja, geweldig topic dit. Ik doe mee voor de jaguar, het huis in de duinen met paard en labrador, de tuinen vooral met tuinman en natuurlijk ook een zwemvijver en ( vooruit) de tennisbaan met hottub.

Als je dan toch bezig bent....

Nu we het daar over eens zijn kunnen we misschien de overstapmaken naar een tweede huizen, of was dat al genoemd? Ik ga voor een een beachhouse op lovina beach, op Bali.

En vergeet het appartement in Amsterdam niet, natuurlijk. Om mee te beginnen..
quote:Maleficent schreef op 18 oktober 2012 @ 10:58:

En wat voor soort huis?

.

ik ben niet zo materialistisch, heb ook geen auto, maar dan zou ik dat wel kopen. Een golfje of toyota Yaris of peugot.

qua huis zit ik nu best, maar dan zou ik weer wat dichter naar het

centrum gaan of een vrijstaand huisje of zoiets...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven