Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
@nico: Hmm, lastig. Sommige babies zijn nou eenmaal niet zo gelijkmatig. Ik merk het nu ook wel, zoon was veel gestructureerder dan meisje. Bij haar is het veel meer zoeken naar wat ze nou wel of niet prettig vindt. Zoon huilde eigenlijk nooit, behalve als hij honger had. Voor z'n slaapjes bakerden we hem in en hij sliep. Hij veranderde pas in Terror Jaap toen hij een ongeveer zes maanden was .

@bublezz: Hier ook al twee dagen een slaapmeisje. Die kleine lichaampjes zullen wel een beetje een opdonder hebben gehad van de prikjes.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Nou, het vele speenploppen van vandaag heeft wel gewerkt, hij heeft meer dan 8 uur geslapen! Nog 8 uur erbij vannacht en dan komt ie mooi op 16 uur uit. Ik ben trots op hem (en een beetje op mezelf, ha ha).

Heerlijk, die baby's die na de prikken zo lekker veel slapen. Hier was het 2 dagen janken vanwege de koorts, ik hoop dat het de volgende keren beter gaat.
Goedemorgen! Volgens mij heeft iedereen een goede nacht gehad

Ik ga mini wakker maken zo. Ga even met haar bij familie van vriend langs.

@nico: heeft mini goed kunnen doorslapen?? Of moest je nog tig x heen en weeer voor de speen?
Ha ha, rustig hier inderdaad. Ik hoop dat dat doorslapende baby's betekent! Ja hoor Bubblezz, 's nachts is Minico altijd lief aan het slapen, dan kost het hem opeens geen moeite meer om slaapcycli aan elkaar te breien (gelukkig wel, moet er niet aan denken er elk uur uit te moeten!). Ik denk dat ik hier vandaag niet zoveel ben, druk dagje met boodschappen doen, vanmiddag bezoek van collega's van man en vanavond weer bezoek. Maar nu duik ik eerst nog weer even m'n bed in, want Minico slaapt weer na z'n eerste fles (voor zolang het duurt). Nog even van genieten dat dit kan, over anderhalve week moet ik weer aan het werk en is het luieren voorbij!
Lekker is dat he nico! Mijn mini slaapt na de eerste voeding vaak ook nog 2 uurtjes. Ik doe dan gewoon mee!

Fijne dag, hoop dat het gezellig is met alle visite!
Morgen alle dames.

Reuze uk ging goed gisteren.

ik had er meer moeite mee.

Anne, succes vandaag op het cb en zeker aankaarten. Het zou mogelijk kunnen zijn en je moedergevoel vertrouwen.

Als het cb onvoldoende reageert even met minianne naar de huisarts. (die moet je toch doorverwijzen naar de kno)

Knuf en denk aan je.

Minico goed zo je kunt het wel slapen!

Spannend mama's die weer aan het werk gaan.

Succes allemaal vandaag.

Liefs Beppe
Maatje hoe is het?

Beetje ik mis je!!!!!!!!!
22 - 8.30

Gisteravond sliep ze zomaar, wordt ze om 12 uur schreeuwend wakker?! Hele luier vol dat doet ze de laatste tijd wel vaker haha net als ze op bed ligt of midden in de nacht! En om 3 uur ook nog n gil, speen erin en ze heeft tot half 9 geslapen. Nare droom zeker!

Bubbel hoe is het met jou ongi? Ik had vanaf zondag echt maar n beetje, meer bruine prut ook, maar sinds gisteravond is het los! Bah
Nee, helaas. Hier geen doorslaapnacht. Gisteravond heeft ze alleen maar geslapen en had ze koorts van de prikjes. Om 1 uur en om 4 uur kon ik eruit. En elk uur hoorde ik even gehuil. Zo zielig. Maar inmiddels heb ik mijn eigen vrolijke meisje zonder koorts weer terug.

Nico en Bub, fijn dat ze bij jullie wel goed sliepen.

Beppe, fijn dat reuzeuk het zo leuk vond. Nu jij nog!

Maat, waar ben je idd?
@ann: ik ben nog steeds ongesteld maar heb echt weinig bloedverlies, afwisselend rood of bruin...hoop wel dat dit de laatste dag is want ben al vanaf zondag...

Succes straks op het cb! Hoop dat ze je serieus nemen en anders gewoon bijj de ha langs!

Mijn mini was rond 5u ook ineens aan het jengelen..wilde ook geen speen.

Heb haar 10 sec even geknuffeld en toen sliep ze zo verder, gek kind

@bep: fijn dat het goed ging met uk! En met jou ook weer?

Maatje waar ben je? Wel even iets posten hoor, zolkang onderduiken is niet gezellig

Kroos ik hoop dat met jou alls goed is
morning!!!

thanks voor meedenken mbt drinken! Denk inderdaad ook dat ze gewoon nog niet zoveel kan/wil drinken in 1x. Na 10-15 minuten drinkt ze vaak wel verder. Ach,. zolang ze groeit!

nicole, wat vervelend van dat slapen! kan me voorstellen dat het je dwarszit. enige tip die ik heb is buikliggen proberen, (mmss al gedaan hoor, ben zeef), maar dat moet je wel willen.

hier werkt t als een tierelier iig.

vannacht weer 3 en 7 u, en vanmorgen gelijk weer 1.5 uur geslapen. enigsinds ritme dus.

oo chryssa ja jij gaat al bijna!! man wat vliegt de tijd....

oops ben weer wat op mp aan t kopen qua kleding. bakkaboe, hoe is dat nieuw geprijsd eigenlijk in winkel? haha, te erg deze vraag, maar nooit gekocht en staan geen prijzen op internet bij bv jensen

nu hollebn naat psz.

vaag; nu slupt mini net achter elkaar 120 leeg ewn wil meer!
Ben dr nog.

Zal vanmiddag even achter mn laptop kruipen om wat uitgebreider te reageren. Heb nog steeds een dip, nergens zin in maar druk met vanalles en niets!

Ook fijn ruzie gehad met vriend, altijd leuk met honderden kilometers er tussen. Maar ook weer uitgesproken.

Verder mega ongesteld. Denk dat ik maar weer stop met die pil, voor die anderhalf keer sex eens in de zes weken dan doettie maar een rubber om.

Ik ga even douchen met minimaatje en kom vanmiddag in de lucht om op jullie te reageren.
@Bub: ben je dan altijd maar zo kort ongesteld dat je het nu al lang vindt? Ik ben al een week ongesteld...

@Zivaa: gek dat ze nu opeens wel 120 drinkt. Ze went snel genoeg denk ik, en tot die tijd zal ze het zelf wel aangeven.

Op de buik is direct krijsen hier, dus nee, dat zal 'em niet worden.

@Myself: jammer van de nacht, maar fijn dat ze inmiddels weer vrolijk is!

Hmm, ik lag net een kwartiertje weer in bed en toen vond Jankerd dat ie wel weer genoeg geslapen had. Anderhalf uur speen geplopt, maar geen nieuwe cyclus meer gelukt dus nu maar weer aan de volgende fles. Zucht...
Ziva

Shirtjes 5a 6

Trui 7 a 8

Leggings 6 a 7

Vest 10 a 12

Spijkerbroekjes 14

Rokjes 10 a 15

Bolero 7 a 8

Winterjas 25 a 30

Dit is t wel zo ongeveer. Soms is t wat meer, soms wat minder. Goedkoopste zit op 4,95 en duurste op zon 30 euro. Dat vest wat mijn mini aan heeft op de foto is bv 17 95.
Nico je geeft nu 4x 159 en 1 x 180 toch??

Misschien kun je proberen om terug te gaan naar 4 x 120 en 2 x 150

Dan heeft hij 1 fles meer overdag en man er wat minder tijd tussen dan bij 5 flessen. Ik zou dan de 2 x 150 als de laatste flessen dien.
Goeie morgen dames!

Hier 21:00-4:00-6:00-9:00 en 10:30 pas wakker saampies!! Heerlijk!

@maat, dikke voor jou!!

@nico, goed dat het spenenploppen effect heeft gehad!

@bub, ook al een menstruatie gehad! Wat is dat toch met de augustus borstvoedende vrouwen.. bij heel de wereld duurt het maanden bij volledige BV behalve bij ons!!

Jemig!! Zie ik een reclame van 'save the children'
Anne; dank!!! daar hebben we wat aan!!

Nicole, hier krijst ze soms ook wel even uit woede, maar inmiddels altijd gelijk stil of nog even lawaai, maar ze slaapt veel dieper en langer. Pff, lastig hoor, hoop dat ie gauw wat langer slaapt, maar idd; je hoort wel eens van baby's die nu eenmaal bijna niet slapen :(.

Ongesteld, hier nog niet!! (ai, t zal wel komen toch... :p). Nouja, vorige x na curretage ook wel een week of 7-8 geduurd dus neem aan dat het met een paar weken wel komt.

Maat; *hug*
Ziva jij doet ook nog bv dus zo raar is t niet dat je nog niet ongi bent. Geniet er nog maar even van

Jensen is echt n leuke winkel! Ook vanaf maat 92 zou ik daar iig super kunnen slagen! Haha
Ben je al aan de spiraal btw?
Maat hoe jij hè voelt kan echt n bij werking zijn van de combinatiepil! Als je stopt zou dat zomaar wel eens over kunnen zijn! Ik zou echt stoppen als ik jou was! En eens kijken hoe het dan gaat. Ook al heb je deze pil eerder geslikt na een zwangerschap kunnen de bijwerkingen heel anders uitpakken!
@ziva, dat meisje bij jou verschillende hoeveelheden drinkt is niet heel gek, BV kindjes drinken vaak verschillende hoeveelheden. Het overstappen van borst naar fles en een ritme in die flessen was bij jongste zoon ook even goochelen!
@anne/Ziva, wat voor soort winkel is Jensen!?? Ik ga volgende week naar jullie buurt dus wie weet kan ik er even binnen vallen!
Rammel die is echt te leuk!Jensen bedoel ik.

Ze hebben ook een website, kun je alvast kijken jensen familyshop

Dan aan elkaar.

Stoere jongens kleding

Ook meisjes kleding stoer en meisjesachtig

Maar ook mijn man koopt er vaak iets en in J zitten geweldige verkoopsters. Niets is hen te veel.

(neem je wel een ruim gevulde beurs mee )

Liefs beppe
Zit ie ook in L die grote stad heel noordelijk!?? Klinkt goed!
Een winkel voor kiss en vrouwen. Midden klasse qua prijzen. Voor vrouwen vond ik het niet heel leuk maar dat komt omdat bijna niks mijn smaak is geldt overigens voor alle winkels haha

Voor kids is het stoer en erg modieus! Jongens en meisjes! Echt wat er momenteel in de mode is zeg maar niet van dat hele kinderachtige. Op de website staan wel folders in combi met je chestnuts hebben ze daar erg leuk spul! Www.familyshopjensen.nl geloof ik.

Winkels in Heerenveen snerk jours Drachten leeuwarden en nog n aantal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven