:duckie: Ons jubileumtopic, deel 10!!!
donderdag 23 augustus 2012 om 13:09
We kletsen lekker door! Met ons 10e topic alweer!
Vervolg van
Stoppen met anticonceptie in 2010 -
2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2
*2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's
*2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 
:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*
:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat
Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7
Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8
Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.
Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.
"De tweede ronde!"
NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenNelleke42829-10-2012
It's a SURPRISE❤
23-10 15:50 uur VK strippenRaarmaarwaar3226-04-2013
Geslacht nog onbekend, wil het wel graag weten
"De reeds kersverse mamma's onder ons!"
NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje2901-201017-01-2011 It's a BOYTeepjezoon
16-01-2011Joda3304-201006-03-2011
It's a GIRLJodabeeb
24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011
It's a GIRLEmybeeb
25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011
It's a BOY Lillybeeb
06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011
It was a SURPRISEDiscobeeb
07-04-2011Johanna852604-201026-05-2011 It's a GIRLJohannabeeb
18-04-2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon
Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon
25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon
25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011
It was a SURPRISENellezoon
01-07-2011Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy
23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl
07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011
It was a SURPRISEPinkgirl
07-09-2011 Marloes2801-201014-03-2012
It's a BOY Marloeszoon
22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012
It's a BOY Chocoboy
10-05-2012 Pinklady2601-201028-10-2012
It's a GIRLMini Pinkie
12-10-2012
Vervolg van
Stoppen met anticonceptie in 2010 -
2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*
:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat
Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7
Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8
Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.
Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.
"De tweede ronde!"
NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenNelleke42829-10-2012
It's a SURPRISE❤
23-10 15:50 uur VK strippenRaarmaarwaar3226-04-2013
Geslacht nog onbekend, wil het wel graag weten
"De reeds kersverse mamma's onder ons!"
NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje2901-201017-01-2011 It's a BOYTeepjezoon
16-01-2011Joda3304-201006-03-2011
It's a GIRLJodabeeb
24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011
It's a GIRLEmybeeb
25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011
It's a BOY Lillybeeb
06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011
It was a SURPRISEDiscobeeb
07-04-2011Johanna852604-201026-05-2011 It's a GIRLJohannabeeb
18-04-2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon
Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon
25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon
25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011
It was a SURPRISENellezoon
01-07-2011Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy
23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl
07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011
It was a SURPRISEPinkgirl
07-09-2011 Marloes2801-201014-03-2012
It's a BOY Marloeszoon
22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012
It's a BOY Chocoboy
10-05-2012 Pinklady2601-201028-10-2012
It's a GIRLMini Pinkie
12-10-2012
donderdag 18 oktober 2012 om 16:07
Hoi Mads, Ik bedoelde niet te zeggen WIJ hoor, het is echt ik. Ik moet me altijd langzaam een beeld vormen van iemand voordat ik het integreer in mn lijstje met namen. Dus is niets persoonlijks.... en je bent hartstikke welkom hoor! Iedereen trouwens. Het is wel waar dat we best een hecht groepje zijn en ik denk dat komt doordat we vrij eerlijk zijn tegen elkaar en coulant. We "pikken" veel van elkaar omdat we weten dat we het goed menen en iedereen hier elkaar een warm hart toedraagt.
Ik geloof ook echt dat als we elkaar wat vaker zouden kunnen zien, we in het echte leven ook harstikke gekke vriendinnen zouden zijn, ieder met zn eigenaardigheden en karaktertrekken.
En soms zijn we wel eens hard voorelkaar, maar dan nog is het met respect en liefde zeg maar...
Dus come in girl, hou je van witte wijn?
Ik geloof ook echt dat als we elkaar wat vaker zouden kunnen zien, we in het echte leven ook harstikke gekke vriendinnen zouden zijn, ieder met zn eigenaardigheden en karaktertrekken.
En soms zijn we wel eens hard voorelkaar, maar dan nog is het met respect en liefde zeg maar...
Dus come in girl, hou je van witte wijn?
donderdag 18 oktober 2012 om 16:36
Laat het kruisverhoor beginnen
Nieuwkomers welkom! Nieuwkomers betekent weer een beetje aftasten, snap je gevoel Frans.
Wij schrijven al best een tijd vrij intensief met elkaar, waardoor het een soort vanzelf gaat.
Ben het overigens helemaal met je eens dat een meet vaker zou mogen, maar ben er zelf 'schuldig' aan vaak niet te kunnen.
We hebben gewoon nog maar 1 grote meet en 1 kleine meet gehad en hoe lang schrijven we al? Bijna 3 jaar!
Bedankt voor de nobelprijs
Ik krijg overigens een geweldig kado van mijn ouders als ik straks klaar ben, mijn moeder wil me meenemen naar NewYork, whaaa!!! Was helemaal verbaasd.
Nog een extra stimulans om er nog even hard aan te trekken, want de einddatum komt wel erg dichtbij. Ben komende maand afhankelijk van ouders voor oppasdagen, zodat ik extra tijd heb om achter de pc te duiken.
Overigens ook een baalmoment. Had via internet 2 shirtjes besteld, zijn nooit binnen gekomen. Volgens de webshop wel verstuurd. Ik baal niet eens zo van het geld, wil gewoon die shirtjes hebben. Snap dat zij ze ook niet gratis weggeven, dus zit nu te denken om te overleggen of ik ze voor de inkoopprijs kan kopen. Ik wil ze zo graag!!!
Maedl, hoop dat de vliegreis goed is gegaan.
Nel, leuke jas! Al bevallingsverschijnselen??
Pink, wat naar dat je je zo voelt! Sluit me helemaal aan bij wat Raar zegt, cijfer jezelf niet weg, praat erover, je moet het een plekje kunnen en soms lukt dat even niet alleen.
Nieuwkomers welkom! Nieuwkomers betekent weer een beetje aftasten, snap je gevoel Frans.
Wij schrijven al best een tijd vrij intensief met elkaar, waardoor het een soort vanzelf gaat.
Ben het overigens helemaal met je eens dat een meet vaker zou mogen, maar ben er zelf 'schuldig' aan vaak niet te kunnen.
We hebben gewoon nog maar 1 grote meet en 1 kleine meet gehad en hoe lang schrijven we al? Bijna 3 jaar!
Bedankt voor de nobelprijs
Ik krijg overigens een geweldig kado van mijn ouders als ik straks klaar ben, mijn moeder wil me meenemen naar NewYork, whaaa!!! Was helemaal verbaasd.
Nog een extra stimulans om er nog even hard aan te trekken, want de einddatum komt wel erg dichtbij. Ben komende maand afhankelijk van ouders voor oppasdagen, zodat ik extra tijd heb om achter de pc te duiken.
Overigens ook een baalmoment. Had via internet 2 shirtjes besteld, zijn nooit binnen gekomen. Volgens de webshop wel verstuurd. Ik baal niet eens zo van het geld, wil gewoon die shirtjes hebben. Snap dat zij ze ook niet gratis weggeven, dus zit nu te denken om te overleggen of ik ze voor de inkoopprijs kan kopen. Ik wil ze zo graag!!!
Maedl, hoop dat de vliegreis goed is gegaan.
Nel, leuke jas! Al bevallingsverschijnselen??
Pink, wat naar dat je je zo voelt! Sluit me helemaal aan bij wat Raar zegt, cijfer jezelf niet weg, praat erover, je moet het een plekje kunnen en soms lukt dat even niet alleen.
donderdag 18 oktober 2012 om 16:58
donderdag 18 oktober 2012 om 17:11
Ah spannend Nel, ik ga de klapstoelen halen hoor!
Wat gaaf Disc naar NY! Hele goeie stimulans! Marloeszoon ook maandag naar mijn vader en woensdag naar schoonmoeder want heb ook nog 2 avonden cursus en dan vrijdag examen. Lig ook een beetje wakker van de stress, heb echt t gevoel dat ik me als parttimer 3 keer zo hard moet bewijzen.. Voel me wel schuldig hem zoveel weg te moeten brengen, maarja kan hem moeilijk meenemen naar cursus (is op m'n werk).
@ meet, wil heeel graag een meet in sprookjeswonderland!
Wat gaaf Disc naar NY! Hele goeie stimulans! Marloeszoon ook maandag naar mijn vader en woensdag naar schoonmoeder want heb ook nog 2 avonden cursus en dan vrijdag examen. Lig ook een beetje wakker van de stress, heb echt t gevoel dat ik me als parttimer 3 keer zo hard moet bewijzen.. Voel me wel schuldig hem zoveel weg te moeten brengen, maarja kan hem moeilijk meenemen naar cursus (is op m'n werk).
@ meet, wil heeel graag een meet in sprookjeswonderland!
donderdag 18 oktober 2012 om 17:42
Wow Nelleke spannend! Ik duim voor je *bij mij duurde het nog 5 dagen voordat ik weeën kreeg*
Gaaf zeg NY! Een mooie extra motivatie!
Welkom Mads! Het is niet heel ernstig met mij hoor. Ik ben zwanger van een tweeling en helaas zo extreem misselijk dat ik nu al voor de tweede keer ben opgenomen in ziekenhuis. Gelukkig mag ik straks weer naar huis, Hoera!
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik heb er nog niet echt de energie voor!
Gaaf zeg NY! Een mooie extra motivatie!
Welkom Mads! Het is niet heel ernstig met mij hoor. Ik ben zwanger van een tweeling en helaas zo extreem misselijk dat ik nu al voor de tweede keer ben opgenomen in ziekenhuis. Gelukkig mag ik straks weer naar huis, Hoera!
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik heb er nog niet echt de energie voor!
donderdag 18 oktober 2012 om 18:28
@Teep, WAAAAT?! Zwanger?!! Wat goed! Gefeliciteerd!!!! Maar dan is het nog heel pril of niet? Want je vorige ronde was nog maar iets van 4 á 5 weken geleden? Of gaat de tijd zo snel en is het langer geleden? Pff.. en een tweeling.. hihi.. heb je dat al laten bezinken? Hoe lang weet je het al? Haha, sorry van de vragenvuur hoor!
Wel enorm bagger van de misselijkheid zeg.. geen idee of het zo werkt, maar misschien ben je dan toch dubbel zo misselijk.. hopelijk zakt de misselijkheid snel weg en ben je er vanaf, zodat je kan gaan genieten! En straks weer naar huis, fijn!!
@Frans, ik snap je helemaal! Ik ging er ook wel vanuit dat je het over jezelf had, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen er net zo over denken.. maar jullie geven mij sowieso wel een heel gastvrij gevoel!
Haha, ik denk dat ik nu wel wat punten ga verliezen, maar.... ik hou niet van alcohol, ik vind het zo vies… zijn alcoholvrije cocktails ook goedgekeurd? Saai he!
@Nelleke, spannend!! Zou natuurlijk zo maar kunnen dat het wel wat op gang brengt! Ik hoop het voor je!
@Discovery, wauw! New York! Staat ook nog altijd op mijn lijstje! Is inderdaad wel een hele goeie stimulans. Wat betreft de shirtjes.. zijn webshops daar niet voor verzekerd? Ik heb het ook wel eens meegemaakt bij een webshop, maar kreeg het bestelde artikel gewoon opnieuw opgestuurd!
Wel enorm bagger van de misselijkheid zeg.. geen idee of het zo werkt, maar misschien ben je dan toch dubbel zo misselijk.. hopelijk zakt de misselijkheid snel weg en ben je er vanaf, zodat je kan gaan genieten! En straks weer naar huis, fijn!!
@Frans, ik snap je helemaal! Ik ging er ook wel vanuit dat je het over jezelf had, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen er net zo over denken.. maar jullie geven mij sowieso wel een heel gastvrij gevoel!
Haha, ik denk dat ik nu wel wat punten ga verliezen, maar.... ik hou niet van alcohol, ik vind het zo vies… zijn alcoholvrije cocktails ook goedgekeurd? Saai he!
@Nelleke, spannend!! Zou natuurlijk zo maar kunnen dat het wel wat op gang brengt! Ik hoop het voor je!
@Discovery, wauw! New York! Staat ook nog altijd op mijn lijstje! Is inderdaad wel een hele goeie stimulans. Wat betreft de shirtjes.. zijn webshops daar niet voor verzekerd? Ik heb het ook wel eens meegemaakt bij een webshop, maar kreeg het bestelde artikel gewoon opnieuw opgestuurd!
donderdag 18 oktober 2012 om 18:44
Volgens mij een goede en bekende webshop, ziet er goed uit iig. Ik ga er vanavond maar weer een mailtje tegenaan gooien. Is dat zo dat ze er tegen verzekerd zijn? Dat zou mooi zijn!
Teep, het is openbaar dus, we mogen er nu hier ook over praten?
Fijn dat je naar huis mag! Weer lekker in je eigen bed slapen!
Teep, het is openbaar dus, we mogen er nu hier ook over praten?
Fijn dat je naar huis mag! Weer lekker in je eigen bed slapen!
donderdag 18 oktober 2012 om 19:24
@nieuwkomers; ik sta er hetzelfde in als Frans en Disc. De ervaring leert ons gewoon dat men afhaakt en daarom denk ik altijd maar 'bewijs je eerst maar eens'. Is mijn 'dingetje' hoor, heb ik op mijn werk ook. Als er weer een nieuweling komt met 'oohhh zo leuk werk!!' om vervolgens na 1 maand af te haken..........toch zonde van mijn energie.
Maarre..........schrijf maar mee, we zien over 3 maanden wel verder
(o en volgens mijn teamcoördinator ben ik, na de geboorte van Jodaatje, veul toegankelijker en liever geworden........laat je dus niet door mij afschrikken )
@Nolleke; ik kan me je nog herinneren. Kan me niet meer herinneren waarom je toen stopte met meeschrijven. Nou ja, niet belangrijk. Later heb ik jouw eigen topic gevolgd. Heftig. Goed om te horen dat het goed met je gaat.
@Nelleke; verliezen van de slijmprop zegt toch niets qua bevallen + timing duikt weg voor een rechtse hoek
@Pinkie; meisje toch!! een keizersnee is niet niets hoor. Je mag gerust je verhaal 100x tegen me vertellen, ik blijf gewoon luisteren net zolang tot je er zelf genoeg van krijgt.
Mijn bevalling was totaal niet traumatisch, maar nu nog steeds wil ik erover vertellen. Het is gewoon een 'ding' en dat iedereen dat af doet als 'normaal' dat vind ik nou weer gek.
@disc; o wauw NY is een geweldige stimulans. Ga je dan alleen met je moeder? of mag je zelf kiezen wie je mee neemt?
Ik heb laatst een bestelde boek niet ontvangen van de eci, kreeg gewoon een nieuwe toegestuurd. Komt volgens mij best vaak voor.
#Meet; ja ja ja ja wanneer...........december? januari?
Heb een filmpje van Jodaatje op H gezet. Raar, ik zal hem voor jou ook op H zetten. Is gewoon te leuk. Heeft geen bijzondere bewerking hoor.
Maarre..........schrijf maar mee, we zien over 3 maanden wel verder
(o en volgens mijn teamcoördinator ben ik, na de geboorte van Jodaatje, veul toegankelijker en liever geworden........laat je dus niet door mij afschrikken )
@Nolleke; ik kan me je nog herinneren. Kan me niet meer herinneren waarom je toen stopte met meeschrijven. Nou ja, niet belangrijk. Later heb ik jouw eigen topic gevolgd. Heftig. Goed om te horen dat het goed met je gaat.
@Nelleke; verliezen van de slijmprop zegt toch niets qua bevallen + timing duikt weg voor een rechtse hoek
@Pinkie; meisje toch!! een keizersnee is niet niets hoor. Je mag gerust je verhaal 100x tegen me vertellen, ik blijf gewoon luisteren net zolang tot je er zelf genoeg van krijgt.
Mijn bevalling was totaal niet traumatisch, maar nu nog steeds wil ik erover vertellen. Het is gewoon een 'ding' en dat iedereen dat af doet als 'normaal' dat vind ik nou weer gek.
@disc; o wauw NY is een geweldige stimulans. Ga je dan alleen met je moeder? of mag je zelf kiezen wie je mee neemt?
Ik heb laatst een bestelde boek niet ontvangen van de eci, kreeg gewoon een nieuwe toegestuurd. Komt volgens mij best vaak voor.
#Meet; ja ja ja ja wanneer...........december? januari?
Heb een filmpje van Jodaatje op H gezet. Raar, ik zal hem voor jou ook op H zetten. Is gewoon te leuk. Heeft geen bijzondere bewerking hoor.
donderdag 18 oktober 2012 om 19:34
haaha ik schreef net welk filmpje ik op F had gezet. Moest ik ineens denken aan een topic van een paar dagen geleden. Ging over kreukels in een jurkje ofzo. Eindigde ermee dat de Topic-opener had verteld hoe het jurkje eruit zag omdat dit haar profielfoto was op F. Iemand anders had zitten zoeken en prompt Topic-opener gevonden en weg dus anonimiteit.
donderdag 18 oktober 2012 om 20:07
Hoera! Teep mag naar huis! En dan teep? Krijg je hulp?
Joda, je bent grappig! Ehhhh, ik bedoel toegankelijk en lief
Maar dat van die profielfoto is wel heel bizar zeg, hoe is het mogelijk, dan moet je uren zoeken! Heb jij m ook al gevonden?
Ja nel , dat moet na je bezoek bij de vk toch wel iets betekenen!? Ik zit ook op de klapstoel, thee en m&m's erbij!
Webshop, geen idee, maar ik zou nog een poging wagen disc!
Nel, ik kan niet meer op ruzzle, heb maximum aantal spellen bereikt......of ik moet betalen.......
Disc.....NY ? Kan het even zo niet vinden......wie, wat, waar???
Joda, je bent grappig! Ehhhh, ik bedoel toegankelijk en lief
Maar dat van die profielfoto is wel heel bizar zeg, hoe is het mogelijk, dan moet je uren zoeken! Heb jij m ook al gevonden?
Ja nel , dat moet na je bezoek bij de vk toch wel iets betekenen!? Ik zit ook op de klapstoel, thee en m&m's erbij!
Webshop, geen idee, maar ik zou nog een poging wagen disc!
Nel, ik kan niet meer op ruzzle, heb maximum aantal spellen bereikt......of ik moet betalen.......
Disc.....NY ? Kan het even zo niet vinden......wie, wat, waar???
donderdag 18 oktober 2012 om 20:09
Jaaah joda, dat is zo leuk! Doet rare zoon ook. Die trots is zo lief om te zien. Deden we dat allemaal nog maar als we iets goeds doen op ons werk
Ach mada ik drink ook geen alcohol hoor. Niet alleen nu niet, maar ik dronk het al niet meer sinds zwanger van rare zoon. Daarna borstvoeding en daarna de smaak kwijt ofzo.
Slijmprop: ik verloor de mijne direct na vk bezoek waar de vk nog zei dat het vast nog wel een week of twee ging duren. Rare zoon was er nog geen 24 uur later.
NY te waus! Ik ben bog steeds verliefd op die stad en dat terwijl het een week lang alleen maar heeft geregend toen ik er was...
En teep is uit de closet hoera!
Vertel mada, voor wie hier ben je stiekem een beetje bang? is het joda, of toch frans?
Ach mada ik drink ook geen alcohol hoor. Niet alleen nu niet, maar ik dronk het al niet meer sinds zwanger van rare zoon. Daarna borstvoeding en daarna de smaak kwijt ofzo.
Slijmprop: ik verloor de mijne direct na vk bezoek waar de vk nog zei dat het vast nog wel een week of twee ging duren. Rare zoon was er nog geen 24 uur later.
NY te waus! Ik ben bog steeds verliefd op die stad en dat terwijl het een week lang alleen maar heeft geregend toen ik er was...
En teep is uit de closet hoera!
Vertel mada, voor wie hier ben je stiekem een beetje bang? is het joda, of toch frans?
donderdag 18 oktober 2012 om 20:12
Huh dat is gek Lil, heb nog nooit zo'n melding voor Ruzzle gehad.
Ik weet dat het nog wel eventjes kan duren Joda Tis alleen dat ik 'm voor het eerst verlies, bij Nellezoon helemaal niks gemerkt en zat alles ook nog potdicht bij inleiden. En nu al 1,5 cm ontsluiting. Ben reuze benieuwd wanneer het begint en ik eindelijk niet meer zwanger ben haha
Ik weet dat het nog wel eventjes kan duren Joda Tis alleen dat ik 'm voor het eerst verlies, bij Nellezoon helemaal niks gemerkt en zat alles ook nog potdicht bij inleiden. En nu al 1,5 cm ontsluiting. Ben reuze benieuwd wanneer het begint en ik eindelijk niet meer zwanger ben haha
donderdag 18 oktober 2012 om 20:24
Lily is ons drankorgel
Joda is een emotionele jankerd
Frans is onze fijnproever
Raar is de vocubelairist (of zoiets)
Emy is de voetbalgek
Pink is onze KAKkert
Nel is de 'nemer van ingrijpende stappen in een korte tijdsperiode'
Juf is de denker en peinzer
Choc is de beste afvaller
Marloes is geen babymama (maar vind het stiekum ook leuk)
Teep is de doorzetter
Thomassen is de uitgebreid persoonlijk reageerder
Maedl is de leuke spellerT
Johanna is de milieubewuste
Joda is een emotionele jankerd
Frans is onze fijnproever
Raar is de vocubelairist (of zoiets)
Emy is de voetbalgek
Pink is onze KAKkert
Nel is de 'nemer van ingrijpende stappen in een korte tijdsperiode'
Juf is de denker en peinzer
Choc is de beste afvaller
Marloes is geen babymama (maar vind het stiekum ook leuk)
Teep is de doorzetter
Thomassen is de uitgebreid persoonlijk reageerder
Maedl is de leuke spellerT
Johanna is de milieubewuste