3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
gaat een stuk beter choco thnx

je hoeft er ook niks op te zeggen hoor Josje ik praat wel vaker tegen mezelf ... hopelijk voel je je wat fitter na het weekend rustig aan maar doen
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Wat zoek je eigenlijk voor werk Moon? Is het zo lastig?
maakt me niks uit, zoek er liefst parttime werk bij, ik werk momenteel al parttime enkel om betalingsregelingen te betalen, dus een extra parttime baan voor de afrekening zou moeten kunnen.... maar weinig werk en voor werk waar niet veel eisen gesteld worden staan er geen 10 maar 250 in de rij...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Das wel balen zeg. Wil je werken en is er niets te vinden....

Ik had dit jaar de luxe van kunnen kiezen uit twee banen. Ik zou er ook graag wat uren bij hebben (werk nu maar 18 uur), maar moet geduld hebben. Eind november krijg ik er als het goed is weer vier bij, dus dan komt het in de richting
Ben aan het wachten op vriend. Hij gaat lekker iets kant en klaars halen bij het winkeltje hier op de hoek. Ik heb echt geen puf meer om eten te koken (en boodschappen te doen). Ben benieuwd wat hij haalt
dat is hier in de regio wel erg, wel bouw/landbouw, maar daar heb ik geen rijbewijzen voor ... verder is het weinig... dan kom je toch in de stad 10 km verderop uit... ook geen probleem... maar als er dan veel sollicitanten zijn met vergelijkbare ervaring/cv, dan valt de keuze eerder op iemand dichterbij (is mijn ervaring tenminste)... heb al bij mn huidige werk gevraagd om extra uren, maar absoluut niet mogelijk (in de vakantieperiode kan ik er wel aardig wat uurtjes maken)... majah 4 mnd druk en 8 mnd bijna geen werk schiet natuurlijk ook niet op...
Schiet inderdaad niet op. Kan je geen cursus ofzo doen, dat je meer kans hebt op werk?
ik heb wel een cursus gezien die ik wel wat vindt, maar dan geldt weer werk nodig voor geld geen geld zonder werk...

Vriend is het eten nog aan het uitzoeken?
Moon, waarom probeer je geen BBL?
school...
quote:moonenz schreef op 19 oktober 2012 @ 19:34:

school...Ja? 1 dag maar en de rest is betaalde stage.
Vriend stond in de file en nu staat er lasagna in de oven
Soms moet je investeren.
niet zulke goede ervaringen... ben mn vorige schoolperiode nog steeds niet te boven ookal begint het te komen...

maar ik zou in ieder geval eens kunnen kijken of 4 dagen betaalde stage voldoende is om alles te bekostigen wat nodig is...
quote:moonenz schreef op 19 oktober 2012 @ 19:39:

niet zulke goede ervaringen... ben mn vorige schoolperiode nog steeds niet te boven ookal begint het te komen...

maar ik zou in ieder geval eens kunnen kijken of 4 dagen betaalde stage voldoende is om alles te bekostigen wat nodig is...Heel goed, ga eens een kijkje nemen en laat de slechte ervaringen in het verleden je toekomst niet in de weg staan
Maar je bent toch nog 'jong' Moon?
ik ben jong in jaren en oud in ervaringen ghe... ben ook niet piepjong meer schrik er zelf van ghe... maar je bent nooit te oud om terug te gaan ik weet het ik weet het...
quote:marmul schreef op 18 oktober 2012 @ 08:32:

... Sorry voor de inbraak in dit prachtige topic Iemand zoekt je op het weggeeftopic.
*belt 112* inbreker!
*Duikt weg, want is vreselijk verlegen*
Hoe jong ben je Moon?
quote:moonenz schreef op 19 oktober 2012 @ 19:46:

*belt 112* inbreker!

Je hoeft voor mij niet bang te zijn hoor!
24 jaar, 9 mnd en bijna 3 weken Josje exact genoeg?
jeetje moon, je bent jonger dan dat ik ben

Isa, ik heb gereageerd hoor
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven