Entertainment alle pijlers

Speech Televizier-Ring

19-10-2012 21:18 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat was dat net voor rare speech van Ali B??
Vreemd dat Epke's topprestatie tijdens de Olympische Spelen niet in de favoriete top 10 van het afgelopen jaar op tv stond.

Echt heel vreemd.
die stond er wel in
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
quote:very__cherry schreef op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 Ik heb Gerard Ekdom gezien dus aan mij heb je geen kind meer.O die vind ik ook zo leuk. Hij hoeft niet eens iets te zeggen eigenlijk.
quote:Illumi schreef op 19 oktober 2012 @ 22:26:

[...]

O die vind ik ook zo leuk. Hij hoeft niet eens iets te zeggen eigenlijk.Nee precies, of iets te winnen, of te kunnen, wat een leuke jongen is dat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:bubbelguppie schreef op 19 oktober 2012 @ 22:11:

ik wil de jurk van hadewych (zoiets?) graag zien als ze staat

Kreeg ik net, via Facebook. Erg mooi.

Ik weet even niet hoe ik 'm kan laten zien hier via de Ipad.
quote:Broedkippetje schreef op 19 oktober 2012 @ 21:46:

Matthijs baalde denk ik sowieso al dat ie hem nou weer niet wint.

Het is ook wel erg. Maak je al jaren een van de best bekeken en meest genoemde programma's van de Nederlandse t.v., gaat er zo'n jonkie mee vandoor. Die ook wel een aardig format heeft, maar om hem daarmee nou TV-man van het jaar te noemen...

Qua kijkcijfers en populariteit is het eigenlijk een schande dat hij hem nog nooit gewonnen heeft.

Niet dat ik nou zo'n enorme fan ben, hoor.Volgens mij heeft Matthijs hem toch vorig jaar gewonnen ofzo in 2007 gewonnen

En Ali B kreeg in DWDD een podium voor z'n programma. Daarvoor stond ie niet eens bij de top 3. Ik denk dat e.e.a daarmee te maken heeft.
Later is nu
Thank god geen ring voor ali baba die kneus!
Ik vond die hele cast van TVOH achter dat deskje, ook wel erg overdreven.

Gillende Wendy, ( gruwelt)

En wat deed W. Gerstnonowiets daar nou weer bij ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Die doet bij de liveshows toch dat lelijke 'Vodafone Red Room' gebeuren altijd waarbij iedereen koffie gaat halen of een sudoku maakt?
Ik gisteren voor het eerst sinds jaren gekeken, maar jongen, jongen het was bedroevend slecht. En niet alleen Ali B, maar de hele show en laten we maar zwijgen over Reinier Oerlemans. De BBC pakt dit toch beter en spannender aan.
quote:dreamer schreef op 19 oktober 2012 @ 22:58:

[...]

Volgens mij heeft Matthijs hem toch vorig jaar gewonnen ofzo in 2007 gewonnen

Volgens Wikipedia niet.

Althans niet de zilveren televizierster voor tv man van het jaar.

DWDD heeft de televizierring in 2007 gewonnen, maar dat is voor het programma, niet voor de persoon.

Winnaars:

2012 Ali B

2011 Jeroen van Koningsbrugge

2010 Jeroen van Koningsbrugge

2009 Ruben Nicolai

2008 Paul de Leeuw

2007 Paul de Leeuw

2006 Paul de Leeuw

2005 Jochem van Gelder

2004 Reinout Oerlemans

2003 Jack Spijkerman

2002 Carlo Boszhard

2001 Paul Witteman

2000 Robert ten Brink

Matthijs was genomineerd in 2012, 2010, 2009, 2008, 2007 en 2006.

Maar dus nog nooit gewonnen.

Als ik dan zo naar de winnaars kijk, denk ik dat de laatste 4 jaar ongetwijfeld getalenteerde mensen hebben gewonnen, maar het predicaat 'tv man van het jaar' vind ik zelf wat overdreven.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Mathijs is gewoon de Anita Witzier van de tv mannen...

die heeft het ook jaren gekost om hem een keertje te krijgen, maar wel bijna elk jaar genomineerd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dat TVOH heeft gewonnen is wat mij betreft wel terecht. Niet echt mijn smaak (vreselijk commercieel en ik verneem vrij weinig meer van al die talenten) maar het is wel goed gemaakt EN wordt over de hele wereld verkocht. Heb onlangs nog Made in NL gezien op NG kanaal.

Dat Ali B man van het jaar is geworden is onbegrijpelijk... Dat is toch geen tv persoonlijkheid met een hoogstaand progamma? Hoeveel mensen kijken er nu naar hem? Ik vind DWDD echt iets toevoegen op tv. Daarbij draaien die al veel langer mee.

Hoop trouwens wel dat De Mol komend jaar eindelijk een keer gaat winnen. Progamma is heel goed gemaakt en zou het zeker verdienen!

Dat iemand als Britt genomineerd kan worden is trouwens te erg voor woorden... Wat heeft die nu gepresteerd? En zie in haar ook geen talent of iemand die in de toekomst een eigen progamma kan dragen (en dan bedoel ik geen reality maar echt presenteren).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven