Speech Televizier-Ring
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:40
vrijdag 19 oktober 2012 om 22:58
quote:Broedkippetje schreef op 19 oktober 2012 @ 21:46:
Matthijs baalde denk ik sowieso al dat ie hem nou weer niet wint.
Het is ook wel erg. Maak je al jaren een van de best bekeken en meest genoemde programma's van de Nederlandse t.v., gaat er zo'n jonkie mee vandoor. Die ook wel een aardig format heeft, maar om hem daarmee nou TV-man van het jaar te noemen...
Qua kijkcijfers en populariteit is het eigenlijk een schande dat hij hem nog nooit gewonnen heeft.
Niet dat ik nou zo'n enorme fan ben, hoor.Volgens mij heeft Matthijs hem toch vorig jaar gewonnen ofzo in 2007 gewonnen
En Ali B kreeg in DWDD een podium voor z'n programma. Daarvoor stond ie niet eens bij de top 3. Ik denk dat e.e.a daarmee te maken heeft.
Matthijs baalde denk ik sowieso al dat ie hem nou weer niet wint.
Het is ook wel erg. Maak je al jaren een van de best bekeken en meest genoemde programma's van de Nederlandse t.v., gaat er zo'n jonkie mee vandoor. Die ook wel een aardig format heeft, maar om hem daarmee nou TV-man van het jaar te noemen...
Qua kijkcijfers en populariteit is het eigenlijk een schande dat hij hem nog nooit gewonnen heeft.
Niet dat ik nou zo'n enorme fan ben, hoor.Volgens mij heeft Matthijs hem toch vorig jaar gewonnen ofzo in 2007 gewonnen
En Ali B kreeg in DWDD een podium voor z'n programma. Daarvoor stond ie niet eens bij de top 3. Ik denk dat e.e.a daarmee te maken heeft.
Later is nu
zaterdag 20 oktober 2012 om 14:44
zondag 21 oktober 2012 om 20:35
quote:dreamer schreef op 19 oktober 2012 @ 22:58:
[...]
Volgens mij heeft Matthijs hem toch vorig jaar gewonnen ofzo in 2007 gewonnen
Volgens Wikipedia niet.
Althans niet de zilveren televizierster voor tv man van het jaar.
DWDD heeft de televizierring in 2007 gewonnen, maar dat is voor het programma, niet voor de persoon.
Winnaars:
2012 Ali B
2011 Jeroen van Koningsbrugge
2010 Jeroen van Koningsbrugge
2009 Ruben Nicolai
2008 Paul de Leeuw
2007 Paul de Leeuw
2006 Paul de Leeuw
2005 Jochem van Gelder
2004 Reinout Oerlemans
2003 Jack Spijkerman
2002 Carlo Boszhard
2001 Paul Witteman
2000 Robert ten Brink
Matthijs was genomineerd in 2012, 2010, 2009, 2008, 2007 en 2006.
Maar dus nog nooit gewonnen.
Als ik dan zo naar de winnaars kijk, denk ik dat de laatste 4 jaar ongetwijfeld getalenteerde mensen hebben gewonnen, maar het predicaat 'tv man van het jaar' vind ik zelf wat overdreven.
[...]
Volgens mij heeft Matthijs hem toch vorig jaar gewonnen ofzo in 2007 gewonnen
Volgens Wikipedia niet.
Althans niet de zilveren televizierster voor tv man van het jaar.
DWDD heeft de televizierring in 2007 gewonnen, maar dat is voor het programma, niet voor de persoon.
Winnaars:
2012 Ali B
2011 Jeroen van Koningsbrugge
2010 Jeroen van Koningsbrugge
2009 Ruben Nicolai
2008 Paul de Leeuw
2007 Paul de Leeuw
2006 Paul de Leeuw
2005 Jochem van Gelder
2004 Reinout Oerlemans
2003 Jack Spijkerman
2002 Carlo Boszhard
2001 Paul Witteman
2000 Robert ten Brink
Matthijs was genomineerd in 2012, 2010, 2009, 2008, 2007 en 2006.
Maar dus nog nooit gewonnen.
Als ik dan zo naar de winnaars kijk, denk ik dat de laatste 4 jaar ongetwijfeld getalenteerde mensen hebben gewonnen, maar het predicaat 'tv man van het jaar' vind ik zelf wat overdreven.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
maandag 22 oktober 2012 om 09:22
maandag 22 oktober 2012 om 12:10
Dat TVOH heeft gewonnen is wat mij betreft wel terecht. Niet echt mijn smaak (vreselijk commercieel en ik verneem vrij weinig meer van al die talenten) maar het is wel goed gemaakt EN wordt over de hele wereld verkocht. Heb onlangs nog Made in NL gezien op NG kanaal.
Dat Ali B man van het jaar is geworden is onbegrijpelijk... Dat is toch geen tv persoonlijkheid met een hoogstaand progamma? Hoeveel mensen kijken er nu naar hem? Ik vind DWDD echt iets toevoegen op tv. Daarbij draaien die al veel langer mee.
Hoop trouwens wel dat De Mol komend jaar eindelijk een keer gaat winnen. Progamma is heel goed gemaakt en zou het zeker verdienen!
Dat iemand als Britt genomineerd kan worden is trouwens te erg voor woorden... Wat heeft die nu gepresteerd? En zie in haar ook geen talent of iemand die in de toekomst een eigen progamma kan dragen (en dan bedoel ik geen reality maar echt presenteren).
Dat Ali B man van het jaar is geworden is onbegrijpelijk... Dat is toch geen tv persoonlijkheid met een hoogstaand progamma? Hoeveel mensen kijken er nu naar hem? Ik vind DWDD echt iets toevoegen op tv. Daarbij draaien die al veel langer mee.
Hoop trouwens wel dat De Mol komend jaar eindelijk een keer gaat winnen. Progamma is heel goed gemaakt en zou het zeker verdienen!
Dat iemand als Britt genomineerd kan worden is trouwens te erg voor woorden... Wat heeft die nu gepresteerd? En zie in haar ook geen talent of iemand die in de toekomst een eigen progamma kan dragen (en dan bedoel ik geen reality maar echt presenteren).