Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
isa, super bedankt voor de slofjes! Ze zijn net aangekomen en zo ontzettend schattig!

Ik heb een boel boeken in de aanbieding!

John Grisham:

De straatvechter

Het dossier

Achter gesloten deuren

Het vonnis

De partner

De cliënt

In het geding

een boek met daar in drie boeken van Cathy Kelly: Echt verliefd/wat ze wil/iemand als jij

Danielle Steel:

De alnge weg naar huis

Spoorloos verdwenen,

Stille eer

De geest

Boze opzet

Ophalen in 023 of Nieuwegein, anders versturen via pakketpost.
Laatste kans
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 28-10-2012 16:54
Reden: bonnen -> oud papier
% gewijzigd
quote:toetje89 schreef op 19 oktober 2012 @ 21:42:

Hoihooi! Super topic dit! Heeft iemand toevallig nog difrax flessen 250ml liggen? Alst maar geen roze is, kan ik mijn zoon niet aandoen!

Ik heb hier nog een boxkleed te geef, blauw/wit/grijs gevlakt is nieuw! Omg 0314

En nog een paar witte pumps met enkelbandje maat 40

En een zwangerschaps jurkje met korte mouw maat m!

Heb je een foto van de pumps?

En wil je ze eventueel opsturen?

Je mag me eventueel ook mailen op marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
Saartje, ik denk dat ik wel interesse heb in een deel van de John Grisham boeken!

Ik ga eens bij mijn vader polsen, en dan laat ik je iets weten!

Wil je me anders een mailtje sturen?

marelsmarels@gmail.com dus.
Marels, ik heb je gemaild!
En je hebt een mail of wat terug!
voor de mensen die inmiddels nieuwsgierig zijn na al mijn reacties op babyspullen.

Onze zoon is op 3/10 geboren met een keizersnede.

mama is nu gelukkig weer wat hersteld na wat complicaties, en met zoonlief gaat het prima! Ondanks dat meneer wat klein is is het een pittig mannetje. Hij pas nu nog in maatje 44, al begint dat eindelijk wat strakker te zitten :P
quote:rara70 schreef op 14 oktober 2012 @ 14:07:

@Broodtrommel; mn emailadres was fout. Het is rara2701@gmail.com.

Kun je me nog eens mailen?Rara, de kaartjes zijn binnen. We gaan volgende week. Bedankt!
Marels, ik heb je weer gemaild! Dinsdag kan ik ze op gaan sturen!

ik heb nu nog in de aanbieding:

een boek met daar in drie boeken van Cathy Kelly: Echt verliefd/wat ze wil/iemand als jij

Danielle Steel:

De alnge weg naar huis

Spoorloos verdwenen,

Stille eer

De geest

Boze opzet

Ophalen in 023 of Nieuwegein, anders versturen via pakketpost.
quote:Shenandoah schreef op 20 oktober 2012 @ 18:13:

voor de mensen die inmiddels nieuwsgierig zijn na al mijn reacties op babyspullen.

mama is nu gelukkig weer wat hersteld na wat complicaties, en met zoonlief gaat het prima! Ondanks dat meneer wat klein is is het een pittig mannetje. Hij pas nu nog in maatje 44, al begint dat eindelijk wat strakker te zitten :P

Gefeliciteerd met jullie zoon!!

maatje 44, dat is best mini.... zo klein heb ik ze niet gehad..... (en dan ook nog een tweeling gebaard )

Maar super dat hij er is, en dat het goed met hem gaat!!
iemand nog belang bij jongenskleertjes, maatje 62/68?

Heb een shopper klaarstaan voor vriendin, maar er zit wel heel veel van één maat in, dus kan evt. voor liefhebber wel splitsen!

en moet hoognodig de kelder uitmesten, maar heb zo geen zin..... maar ja, wil ik straks fatsoenlijk bij mijn kerstspullen komen, dan moet ik echt eerst een weg banen door alle andere lentezomerherfstwintersinterklaaspaaskoninginnedagspul.......

en ik hou van kerst, dus overslaan is absoluut geen optie

dus wie weet, als ik de geest krijg, komt daar ook vast wel wat los
lieve weggevers!

na 2 weggeefedities gemist te hebben ben ik er weer!

met boeken in de aanbieding:

de vliegeraar - hosseini

haar naam was sarah

niemand mocht het weten

iemand die ontsnapt is bij de farc ( titel volgt..)

het begon toen ik 12 was- over jaren binnen flds, sekte in amerika....

ook nog kleren, die upload ik morgen!
Voor de koeienfans: ik heb 4 hart-stik-ke leuke canvasschilderijtjes met koeis erop. Naast het feit dat ik ze niet mooi vind, jagen ze me ook de stuipen op het lijf. Voor foto's en al, mailen op tuya85@hotmail.nl
quote:tuya schreef op 21 oktober 2012 @ 01:22:

Voor de koeienfans: ik heb 4 hart-stik-ke leuke canvasschilderijtjes met koeis erop. Naast het feit dat ik ze niet mooi vind, jagen ze me ook de stuipen op het lijf. Voor foto's en al, mailen op tuya85@hotmail.nl

Nou Tuya, ik vind koeis wel heel leuk.

Ik ga je morgen mailen.
Saartje dat boek achter gesloten deuren, is dat afgeleid van het tv programma? Ik wil gaan lezen omdat, ik dat beter vind voor het slapen gaan te doen dan tv kijken.

Moet alleen nog een e-mail aanmaken. Ik zal eens kijken wat ik voor de weggeef heb.

Poldervrouw, er zitten wel enkele leuke kortingsbonnen in, al zal ik er denk ik op korte termijn ook geen gebruik van kunnen maken, helaas.
quote:Shenandoah schreef op 20 oktober 2012 @ 18:13:

mama is nu gelukkig weer wat hersteld na wat complicaties, en met zoonlief gaat het prima! Ondanks dat meneer wat klein is is het een pittig mannetje. Hij pas nu nog in maatje 44, al begint dat eindelijk wat strakker te zitten :PGefeliciteerd! Fijn dat alles nu goed gaat
Shenandoah gefeliciteerd! Fijn om te lezen dat het goed gaat.
quote:toetje89 schreef op 19 oktober 2012 @ 21:42:

Ik heb hier nog een boxkleed te geef, blauw/wit/grijs gevlakt is nieuw! Omg 0314

En een zwangerschaps jurkje met korte mouw maat m!

Hoi!

Ik ben in beide geïnteresseerd! Misschien even mailen? Islesviva@gmail.com
quote:ayla2 schreef op 20 oktober 2012 @ 23:46:

iemand nog belang bij jongenskleertjes, maatje 62/68?

Heb een shopper klaarstaan voor vriendin, maar er zit wel heel veel van één maat in, dus kan evt. voor liefhebber wel splitsen!

Ook geïnteressseerd! Welke regio woon je?
Shenondoah gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat het dan nu wat beter met je gaat Geniet ervan!
Shenondoah, gefeliciteerd!

Wat een klein jongetje heb je gekregen zeg.

Jammer dat we niet 'hetzelfde' gekregen hebben, anders had ik via het topic zò een enorrrrme lading door kunnen doen. Hollands Glorie past haar jumpsuits mt 62 al niet meer... *snik*

Mn zoontje had met 1 jaar maatje 74. Vrees dat deze dame dat al met een half jaar heeft...
Shenandoah, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Geniet enoooorm van elkaar!!!
Marels, ik heb wel een oventje als je er nog een zoekt? Tegen verzendkosten of misschien ben je binnenkort wel weer eens hier in de buurt?
Crap Fus, ik heb er vorige week eentje gekocht

Was nogal klaar met het zoeken en klootviolen die via MP niet terug mailen.

Toch lief dat je aan me denkt!!!

Alles goed daar?
Hè, zag je berichtje pas vanmorgen. Zonde.

Ja, Gewoon zijn gangetje. Bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven