Wat zijn echt leuke dingen om te doen?
zaterdag 20 oktober 2012 om 19:40
Binnenshuis ben ik dol op naaien, collages maken van teksten uit een tijdschrift met daaronder mijn verhaal ipv het originele..
maar ook schilderen, wordfeuten,
Buitenshuis hou ik van wandelen in de bossen op zoek naar mooie foto's, mijn vrijwilligerswerk in de dak en thuislozen opvang, maar ook verzamelen van schelpen die ik dan weer gebruik om iets van te maken, bv lampekapje, bloempot etc.
Buitenshuis hou ik van wandelen in de bossen op zoek naar mooie foto's, mijn vrijwilligerswerk in de dak en thuislozen opvang, maar ook verzamelen van schelpen die ik dan weer gebruik om iets van te maken, bv lampekapje, bloempot etc.
zaterdag 20 oktober 2012 om 19:48
Museum bezoeken (museumkaart is dan erg fijn)
Kinderboerderij met (leen)kinderen
Bakken, hartig of zoet
Spelletjes doen
Meubels opknappen (evt van kringloop of mp)
Lezen
Foto's sorteren en fotoboeken samenstellen, digitaal scrappen dus
Uitgebreid koken, soms voor aantal dagen om in de vriezer te doen
Aanbiedingen en internet afspeuren naar orginele cadeautjes (voorraadje aanleggen is soms handig)
En voor dit alles heb ik momenteel geen tijd wegens een plakbaby.
Kinderboerderij met (leen)kinderen
Bakken, hartig of zoet
Spelletjes doen
Meubels opknappen (evt van kringloop of mp)
Lezen
Foto's sorteren en fotoboeken samenstellen, digitaal scrappen dus
Uitgebreid koken, soms voor aantal dagen om in de vriezer te doen
Aanbiedingen en internet afspeuren naar orginele cadeautjes (voorraadje aanleggen is soms handig)
En voor dit alles heb ik momenteel geen tijd wegens een plakbaby.
zaterdag 20 oktober 2012 om 20:00
quote:hiltje schreef op 20 oktober 2012 @ 19:49:
Ik heb net deze week bij Cinneville een pas besteld. Voor 18,- per maand onbeperkt naar de film. Heb er vanmiddag 2 achter elkaar gezien. Heerlijk!wat leuk dat heb ik vandaag ook gedaan! Vandaag pas gekocht en ook gelijk naar 2 films. Grappig welke ben jij geweest?
Ik heb net deze week bij Cinneville een pas besteld. Voor 18,- per maand onbeperkt naar de film. Heb er vanmiddag 2 achter elkaar gezien. Heerlijk!wat leuk dat heb ik vandaag ook gedaan! Vandaag pas gekocht en ook gelijk naar 2 films. Grappig welke ben jij geweest?
zaterdag 20 oktober 2012 om 20:26
zaterdag 20 oktober 2012 om 20:47
Binnenshuis: tekenen, de zaterdagkrant uitlezen (bij voorkeur in bed), een lekker dik boek lezen (bij voorkeur ook in bed), een nieuw recept uitproberen, koekjes bakken, skypen met vrienden ver weg, films kijken. Knutselen.
Buitenshuis: naar het strand gaan, wat voor weer het ook is. Lekker een beetje rondstruinen in de stad zonder plan. Naar een museum gaan. Een heel stuk fietsen. Een hele avond in de kroeg hangen met vrienden en uiteindelijk door het personeel buiten worden gezet.
Buitenshuis: naar het strand gaan, wat voor weer het ook is. Lekker een beetje rondstruinen in de stad zonder plan. Naar een museum gaan. Een heel stuk fietsen. Een hele avond in de kroeg hangen met vrienden en uiteindelijk door het personeel buiten worden gezet.
zaterdag 20 oktober 2012 om 20:51