***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hihi Fachat, heeft Ole een koptelefoon om zijn hoofd hangen op de foto? Lief die twee mannetjes zo samen in de zandbak.

Pff, Finn klom zet zelf op zijn hobbelpaard. Hobbelpaard is trouwens een grote hit hier!
Swissie, die koptelefoon staat op zijn shirtje!
Zeg hoe geven jullie vlees, doen jullie dat al in stukjes? Ik wil Ole steeds meer met de pot mee laten eten (gewoon gesneden dus, niet meer geprakt of in piepkleine stukjes), met groente, rijst, pasta, aardappels, vis, etc. voorzie ik geen problemen (eet hij nu ook al vaak in stukjes), maar ik twijfel nog heel erg over dat echte "kauw"vlees zoals een karbonaadje, lamsvlees, etc. Hoe doen jullie dat?

Voor Isis en Koen!!! En de papa's en mama's natuurlijk!
fachat Tommy is nog niet echt toe aan dat taaie soort vlees.

Het enige vlees wat hij krijgt is gehakt, en wat er in de olvarit potjes zit...Heb dus geen advies!!

Lief hè hoe hij lag op mijn buik...We hadden bezoek, en hij was wat eenkennig..zo schattig!
mich (die dit nu niet leest) wat een superschattige foto's van je mannetjes! En wat hebben ze toch een prachtige ogen! Wordt dit ook wel eens gezegd door mensen? Die bodywarmer van Lars is cool! Waar heb je die gekocht?

Oja, en lief hoor die echo foto!

hmmm tis hier rustig..
Koen en Isis, gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!

Fachat, ik heb Zahra tot nu toe alleen rundergehakt en kipfilet in heel kleine stukjes gegeven. Varkensvlees eten we hier bijna niet (alleen ik) dus dat heb ik nog niet geprobeerd.
Koen en Isis, gefeliciteerd!

Buitenmeisje, wat gaan jullie doen vandaag?

Layla, dat klinkt als een superdag! Geweldig!

Swis, ik ben benieuwd hoe het chalet is!

Framboos, weer op kraambezoek? Gek is dat he, dat zelfs een knoepert van een achtponder klein is! Ik kan me nog herinneren dat ik vorig jaar een appelflauwte kreeg van het gewicht van Koen (wat een reus!), maar laatst zag ik een even zware baby als Koentje destijds en ik vond haar klein!

Lara, wij hebben die schildpadzandbak van Little Tikes (ofzo). De jongetjes gaan straks met hun nieuwe zwembroekjes (van Lief! Enig!) met hun nieuwe petjes in hun nieuwe zandbak spelen! Fototoestel ligt paraat, dus dat wordt leuker dan leuk! Tenminste, als Hugo het durft...

Xaloy, hoe is het? Je bent hier zo weinig, dat ik me eigenlijk een beetje zorgen ga maken! Heb je nog last van hoofdpijn?

Wij hebben besloten om voorlopig niet te verhuizen. We hebben een joekel van een overloop en we kunnen daar nog een heel klein kamertje maken. Het wordt dan wel een beetje hokkerig, maar de nieuwe bewoners kunnen het kamertje ook weer weg halen als ze zouden willen. Ik kan me nog zo goed alle stress herinneren toen we vorige keer zwanger verhuisden en ik heb daar gewoon geen zin in. We zijn er nog niet uit met Het Huis aan de gracht, maar we hebben nu geen haast meer. Geen haast hebben is heel goed voor mijn gemoedstoestand!

Oh, het is dus normaal dat Beertje Steijn zo weinig drinkt? Nu maak ik me weer druk om Huug, aangezien hij dus nog wel drie flessen melk enthousiast naar binnen slobbert!
Muis: geen zorgen maken, kinderen zijn allemaal vreselijk verschillend. Puk heeft bijvoorbeeld heel lang erg veel flessen gehad en drinkt nog steeds veel. Trekt vanzelf weer bij.

Ik vind het wel verstandig dat de verhuisplannen even van tafel zijn. Ik zou er zelf niet aan moeten denken; zwanger en verhuizen. Ik vond verbouwen en verhuizen al te stressvol...

Die schildpad ken ik! Dat is mijn keuze twee als die houten zandbak niks wordt. Het dakterras is helemaal van hout, dus ik vind een houten bak leuk.
Lara, het geeft mij inderdaad ook weer wat lucht nu we niet MOETEN verhuizen. Vorige keer vond ik het echt vreselijk en ik zou niet weten waarom ik het mezelf weer aan zou doen om hetzelfde mee te maken! Gelukkig kan er boven dus een piepklein kamertje voor een piepklein kindje worden gemaakt voor de time being!
Hee, waar is iedereen?

Wij zitten in ieder geval niet in zwembroek in de zandbak. Het is helemaal geen lekker weer! Het waait en het is enorm bewolkt, bah, bah, bah!

Huugje is ziek! Het arme mannetje heeft 40 graden koorts, maar drinkt wel en is best tierig. Ik ben alleen zo'n overbezorgde moeder die zich meteen zorgen maakt als haar kindje ziek is...
Nog gefeliciteerd met Zahra layla !!

Koen en isis ook gefeliciteerd !!
Beterschap voor Hugotje !!
ow wat lees ik nu, Icke ook al zwanger !! Gefeliciteerd !!
Arme Hugootje! Spitsmuis, je bent heus niet overbezorgd als je je zorgen maakt om je mannetje hoor, je bent gewoon een goede moeder! Ik zou me ook zorgen maken als Zahra 40 graden koorts zou hebben. Hoe is het nu met hem? Heb je hem een para gegeven?
Heej muis das schrikken! 40graden koorts! En ook jammer dat jullie zonnige zandbak plannetje in het water is gelopen....Het is hier trouwens wel al de hele dag zonnig. Maar om Tommy nu meteen in een korte broek te hijsen vind ik het toch nog wat fris..Hoe is het nu met huug? En heeft hij ook andere ziekteverschijnselen?
Muis?? hoe is het nu???
Arme Huugje! Gaat het al beter?

Mariekes en Buitenmeisje: leuke dag gehad?

Hier was het wel warm, maar geen zwembroekweer hoor. We zijn naar de Praxis geweest en hebben het dakterras opgeknapt. Nu moet het nog in de olie.

Een vriendinnetje belde om te vragen of ik wilde wandelen, maar we moesten klussen, dus dat ging niet. Toen is ze alleen met Puk gegaan, dus hadden wij onze handen vrij. Handig! Daarna nog even borrelen bij haar thuis, maar Puk was aan het jengelen en at maar een half potje (ik had even geen tijd meer om te koken), dus dat schoot niet op., Meneertje lolbroek at vervolgens thuis nog een heel potje en was de vrolijkheid zelve. Spelbreker...
Ik heb Huugje geen para gegeven, maar hij heeft nog wel flinke koorts. Jullie weten hoe hij doorgaans is: ondernemend, actief en stout. Nu is hij dat vandaag helemaal niet geweest! Hij heeft alleen maar met zijn gezichtje op mijn buik gehangen, hij was jengelig en heel erg moe. Hij heeft wel zijn pasta bolo gegeten, maar dat is dan ook zijn favoriete warme prak! Ook heeft hij echt belachelijk veel gedronken en we hebben hem net in bed gelegd met een grote beker water. Ik weet niet of het te veel vocht voor hem is, maar het lijkt me dat hij met koorts ook veel water nodig heeft.

Volgens de huisartsenpost moet ik het drie dagen aankijken met hem, maar ik ga toch de huisarts bellen als hij zich morgen niet beter voelt. Ik ben namelijk bang dat het wel eens een oorontsteking zou kunnen zijn.
he muisje toch wat zielig....Goed dat je water bij hem in bedje hebt gelegd...In geval van koorts is vocht inderdaad heel belangrijk...En teveel is het nooit, want hij drinkt hoeveel hij nodig heeft. Ik vind 3dagen aankijken ook een beetje raar gezegd door de telefoon! of ben je daar geweest?

Ik zou inderdaad morgen gewoon even langs de huisarts gaan...Misschien is het een beginnende keel/oor ontsteking zodat je er mooi op tijd bij bent toch?

Sterkte!

Laar heerlijk dat je dakterras zomer klaar is!! Heb je niet meteen zin om een speelhoekje voor Puk te maken??
Muis, goed als hij veel drinkt, want hij verliest ook veel vocht door de koorts. Niet te dik aankleden en hopen dat hij lekker slaapt. Waarom denk je aan oorontsteking? Grijpt hij naar zijn oortje? Of herken je dezelfde symptomen.

Ik hoop dat het morgen een heel stuk beter is!

Framboosje: Puk krijgt een zandbak met zijn verjaardag en dat is pas over 1,5e week Maargoed, ik heb de zandbak nog niet gekocht en heb ook nog geen zand. Daarnaast is het in de olie zetten ook nog wel een klus van een paar uur en dan moet het daarna minstens 6 uur droog zijn. Lastig allemaal!

Slaap lekker!
hmm lara kan je dan niet beter alvast een zandbakje kopen en in de olie zetten nu het nog mooi weer is??Dekzeiltje eroverheen, en een grote strik klaar!

Slaap lekker allemaal!! En een goede nacht voor huug!
Koen en Isis; Hieper de piep HOERA!!!! gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag. En papa en mama natuurlijk ook!

Muis, gewoon even naar de HA morgen. Ruben had bij het gedrag dat je omschreef twee middenoorontstekingen en dat kan heel pijnlijk zijn. Beter er vroeg bij zijn dan hoor!

Lara, is het toch de houten zandbak geworden? En is het gezellig gworden op het balkon?

Ik schreef vorige maand toch dat ik regelmatig mijn geduld verlies met Ruben tijdens mijn PMS gebeuren? Vanavond had ik het weer:( Zwangerschapshormonen hebben blijkbaar dezelfde uitwerking......

Er is gelukkig niet materieels gesneuveld ditmaal, het was minder erg dan de vorige keer:). Heb hem wat hardhandiger opgepakt en neergezet en ik heb boos tegen hem gepraat en hem alleen in de kamer op de grond laten zitten toen ik even ging afkoelen. Ik kan gewoon niet tegen jammeren en jengelen.Hij wilde weer niet eten, denkt dat het een spelletje is om het je moeder zo onmogelijk mogelijk te maken een luier te verwisselen en hoeft maar een fles te zien of hij kan zich niet meer inhouden (ding moest nog gevuld en geschud worden en we moesten nog naar boven) om vervolgens na 20 cc als een slangenmens over mijn schoot te kronkelen. BRRRRRRR....dreumessen............Vraag me echt af of ik de enige ben die zo snel een irratiegrens bereikt........ Tjonge jonge zeg......
Ah, nog geen zandbak voor Puk dus:)

We zoeken nog een in uitvoering naam voor onze baby in wording. Ruben was Puk, maar die wil/ kan ik nu niet nog een keer gebruiken ivm verwarring natuurlijk (en bedankt Lara:)) Iemand nog suggesties? Heb geeeeeen inspiratie:(
Ik kan het niet meer bijhouden! Heb het gewoon erg druk met werk en zoon en de rest. Robbie gaat prima, maar het is een stuk drukker nu hij overal op kruipt en overal aanzit. Weinig tijd om achter de computer te kruipen! En in de box is hij maar heel even zoet, net genoeg om even wat aan het huishouden te doen ofzo..

Oh ja, en hij krijgt deze week (sinds vrijdag) ook 4 tanden tegelijkertijd, allemaal bovenin, dus hij is ook nog es supersaggerijnig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven