SYTYCD 2012
zondag 21 oktober 2012 om 20:02
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 oktober 2012 @ 20:00:
Ik ben benieuwd wat voor choreo's Isabella dit jaar uit de kast heeft getrokken..
Ik ga weer naar haar nieuwe uitvoering toe in december.
Dat hele kleine danseresje van vorig jaar doet mee (weet even haar naam niet meer maar het was een schatje, en volgens mij won ze ook)
Ik ben benieuwd wat voor choreo's Isabella dit jaar uit de kast heeft getrokken..
Ik ga weer naar haar nieuwe uitvoering toe in december.
Dat hele kleine danseresje van vorig jaar doet mee (weet even haar naam niet meer maar het was een schatje, en volgens mij won ze ook)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 21 oktober 2012 om 20:04
zondag 21 oktober 2012 om 20:05
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:03:
Char, klopt het dat ik jou een tijdje niet heb gezien?
Of was je er gewoon vorige week?Ik was er wel maar niet zo veel. En vrijdag had ik een sociaal leven en gisteren ook.
Char, klopt het dat ik jou een tijdje niet heb gezien?
Of was je er gewoon vorige week?Ik was er wel maar niet zo veel. En vrijdag had ik een sociaal leven en gisteren ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 21 oktober 2012 om 20:09